Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Case 6: Nymfe I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Case 6: Nymfe I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Case 6: Nymfe I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Case 6: Nymfe

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Case 6: Nymfe Empty
IndlægEmne: Case 6: Nymfe   Case 6: Nymfe I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 9:59 pm


Nymfe.

Case 6: Nymfe M9az5v

Kære dagbog.
Endnu en mutantrace er opdaget af mig! Og mit hold, selvfølgelig. Jeg er forbløffet over, hvordan denne race kan være i så tæt kontakt med naturen - det er som var de aldrig mennesker. Som er de smeltet ud af træerne eller bakkerne! Hvilket andet navn end nymfe kunne jeg give dem? Optegnelserne omkring nymferne er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
Doktor Garret Shane.


Historien.
Nymfens gener kommer fra de mennesker der blev dette via genmanipulationen: Naturligt smukke, elegante, instinktive. Dette betyder at de er den smukkeste af alle racerne, fordi de naturligt har en næsten ubeskrivelig skønhed over sig. De er utroligt elegante og yndefulde, og når de bevæger sig ville det ligne at de fløj - eller bevægede sig som vinden selv. De er meget instinktive, og reagerer tit uden at tænke over hvad de gør, hvilket nogle gange kan betyde at de roder sig ind i problemer men andre gange kan betyde at de reddede et liv der ellers ville være gået tabt.
Nymfernes ændring i generne startede faktisk mentalt, idet de manipulerede gener begyndte at sende signaler til hjernen om at de længtes efter naturen i sådan en grad, at hjernen ikke kunne kapere denne trang. Dette gjorde at hjernen måtte kompensere for denne trang der ikke engang gik væk når nymfen var placeret midt i en skov, ved at lade naturen blive en del af nymfen. Dette skete således:
Hjernen ændrede en del af nymfens gener, så de faktisk havde samme struktur som enten vand, ild, jord eller luft. Dette syntes umuligt, mente mange forskere da de opdagede det, fordi det faktisk var fysisk umuligt at gøre dette. Dette frembragte både stor smerte ved disse nymfer da deres krops struktur blev ændret, men også en følelse af velbehag fordi de nu var en del af den natur de sådan havde længtes efter.
Dog var dominoeffekten startet for hjernen, og det rullede ud af kontrol - nymferne blev så stor en del af naturen at når deres hjerne gik i dvaletilstand(når den sov f.eks) så ville nymfernes krop være en del af naturen i utrolig høj grad(se under racer hvordan de ændres). En nymfe blev også ligeledes påvirket af hvad der skete i naturen omkring den - så de ville foreksempel føle det som om de blev skåret i når et træ i deres nærhed blev fældet, eller de ville føle at det var sværere at trække vejret i en kort periode hvis en flod i deres nærhed blev forurenet kraftigt. Ingen forskere har kunnet påvise hvorfor det er sådan, men det menes at det er fordi at nymferne føler sig som en del af naturen i så stor grad, at smerte på naturen føles som smerte på dem.

Skabelsen.
På trods af doktor Garret Shanes ønsker, så var det ikke muligt at blive forvandlet til en nymfe, hvis man var født i en menneskekrop. Dog var doktoren meget opsat på at føre denne race videre, idet han selv havde en stor tilknytning til naturen, så han gjorde adskillige forsøg på at få disse til at få børn. Dog var det ikke helt så nemt at blive født som nymfe som han først havde troet, fordi deres instinkter fortalte dem, at de kun kunne få børn med den naturen havde valgt til dem.
Denne mentale tankegang ændrede faktisk så voldsomt på dem, at det blev fysisk umuligt at få børn med folk man ikke elskede. Ægløsningen stoppede helt simpelt ved kvinderne når de ikke var forelskede, og mændenes sædproduktion blev ligeledes stoppet. Dette var selvfølgelig et stort problem, men ligeledes et utroligt mysterium for de stakkels forskere, der kæmpede dag og nat på at finde en fysisk grund til at kroppen reagerede således. De fandt den aldrig.
Men så snart en nymfe blev forelsket, ville både ægløsningen og sædproduktionen gå i gang og de ville blive utroligt frugtbare meget hurtigt. Dette betød selvfølgelig, at det ikke var altid at nymfen fik et barn med sin elskede, fordi at al seksuel omgang uden prævention kunne give dem et barn - og ikke alle nymfer havde lige nemt ved at holde sig i skindet, og kun have samleje med sin elskede.
To forskellige nymferacer kunne godt få et barn sammen, så længe begge parter i dette tilfælde var forelskede - det betød intet om det var i hinanden. Ligeledes kunne nymfer have børn med praktisk talt alle racer - selv de der næsten var sterile(dog ikke dem der var hundrede procent) - fordi den mindste smule kunne gøre det, idet de var så frugtbare, når de var forelskede.

Fakta(Opridset).

  • Nymfer er udødelige. Forskere ved ikke hvorfor, men de mener at det har noget at gøre med den struktur nogle af deres gener har fået(Ifølge mange nymfer er det dog fordi de først vil ældes når naturen gør det. Dette er dog ikke sandt)

  • Nymfer er gennemsnitligt de smukkeste væsner der findes(ud over enkelte hybrider), fordi de har den samme overvældende skønhed som man somme tider ser i naturen. Det er deres naturlige skønhed der sørger for at nymfer ikke kan blive dannet som andet end betagende. Det er ligeledes den 'aura' af skønhed og venlighed, der ligger omkring nymferne, der gør at de føles smukke.

  • Nymfer er ikke stærkere end mennesker generelt, men de kan træne sig - ved voldsom træning - til at blive en minimal smule stærkere end en gennemsnitlig bodybuilder. Dog er det intensiv og hård træning over en svimlende lang periode.

  • Nymfer er generelt ikke hurtigere end mennesker, men kan - ligesom med styrken - træne sig til at blive en minimal smule hurtigere end en gennemsnitlig 100-meter løber. Dette er også intensiv og hård træning igennem en længerevarende periode.

  • Nymfer er utroligt meget smidige, fordi deres knogler faktisk er mere bøjelige end et menneskes. Dette betyder også at deres knogler kan holde til et større pres end et menneskes, men hvis man giver dem et hårdt og præcist pres hurtigt så knækker de - deres knogler vokser også langsommere ud og med langt mere smerte indblandet.

  • En nymfe føler smerte når naturen omkring dem bliver skadet. De vil f.eks have svært ved at trække vejret i et kort stykke tid, hvis naturen bliver forurenet omkring dem(også selvom det ikke ville påvirke et menneske overhovedet). De vil føle det som får de et lille hak i kroppen for hvert træ der bliver fældet(smerten afhænger af træets alder. Jo ældre, jo større smerte), og de vil enten føle en forfærdelig sorg når et dyr bliver slået ihjel uden grund(ikke af rovdyrsmæssige årsager) eller de vil føle det som bliver de f.eks bidt eller skåret i. De kan dog ikke dø af dette, uden set hvor stor smerten er - fordi den er mental! Denne kan blive afvænnet, hvis nymfen benægter sit bånd til naturen.

  • Nymfer kan blive slået ihjel af de samme ting som mennesker. Deres knogler er mere smidige, hvilket betyder at der skal et større pres på deres knogler hvis de skal brydes - her tænkes der længerevarende pres - men et hårdt og præcist slag kan let brække deres knogler. Healingsprocessen tager længere tid og er mere smertefuld end normalt.

  • Nymfer har nattesyn i samme grad som katte, og deres følesans er også stærkere end menneskers - især deres smertenerver er følsomme. Lugtesansen er en smule bedre, imens hørelsen og smagssansen er på samme niveau som menneskers.


Racer.
Der findes fire forskellige nymferacer.

Jordnymfer: Jordnymfen er den nymfe der føler sig tættest forbundet til jordens element. Når deres hjerne går i dvaletilstand(f.eks når de sover eller besvimer) og de ligger nær f.eks rødder eller blomster, vil dette begynde at sno sig om nymfen som var den super effektivt gødning. Jordnymfen vil tit føle at de hører hjemme i skoven, men de kan godt bo i byer alligevel.
(Jordnymfens evne vil altid være en del af jordens element, eller vil kunne tilknyttes jordens element på enten fysisk eller metaforisk plan.)

Ildnymfer: Ildnymfen er den nymfe der føler sig tættest forbundet til ildens element. Når deres hjerne går i dvaletilstand og de ligger nær ild, vil ilden synes at blusse op som var nymfens nærvær som benzin på bålet. Ildnymfen kan bo over det hele, men føler sig bedst tilpas nær ild eller varme.
(Ildnymfens evne vil altid være en del af ildens element, eller vil kunne tilknyttes ildens element på enten fysisk eller metaforisk plan.)

Vandnymfer: Vandnymfen er den nymfe der føler sig tættest forbundet til vandets element. Når deres hjerne går i dvaletilstand - uden set hvor de befinder sig - vil vand nærme sig som var nymfen en tiltrækningskraft for dette. Hvis den ligger nær f.eks en sø vil vandet trække sig over imod nymfen, og hvis vandnymfen ligger midt i skoven vil vand begynde at sive op fra undergrunden, så jorden bliver fugtigere.
(Vandnymfens evne vil altid være en del af vandets element, eller vil kunne tilknyttes vandet element på enten fysisk eller metaforisk plan.)

Luftnymfer: Luftnymfer er de nymfer der føler sig tættest forbundet til luftens element. Når deres hjerne går i dvaletilstand vil luften ændre temperatur eller en vind vil bevæge sig omkring luftnymfen(ikke tornado lignende, men som en blid brise).
(Luftnymfens evne vil altid være en del af luftens element, eller vil kunne tilknyttes luftens element på enten fysisk eller metaforisk plan.)

EKSTRA NOTE!
På grund af de forskellige nymferacer der får naturen til at reagere så kraftigt, er mig og mit hold begyndt at tvivle på om magi virkeligt eksisterer. Jeg kan ikke udelukke muligheden helt og holdent, fordi vi helt simpelt ikke kan finde nogen logisk forklaring på nymfernes indvirkning på naturen omkring dem.
- Doktor Garret Shane.


OBS! Hvis der ønskes en anden form for nymferace såsom lysnymfe, skyggenymfe, blodnymfe, stennymfe eller lignende, så kontakt venligst en administrator. I næsten alle tilfælde vil dette blive godkendt.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Case 6: Nymfe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Case 12: Besat
» Case 1: Vampyr
» Case 2: Varulv
» Case 3: Engel
» Case 4: Dæmon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Racebeskrivelser-
Gå til: