Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Case 12: Besat I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Case 12: Besat I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Case 12: Besat I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Case 12: Besat

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Case 12: Besat Empty
IndlægEmne: Case 12: Besat   Case 12: Besat I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:06 pm


Besat.

Case 12: Besat 2j4wz2g

Kære dagbog.
Jeg er chokeret, fascineret og skræmt fra vid og sans på grund af denne race jeg har fundet. Det er bare sjæle, der kan skifte krop. De kan besætte andre væsner som de vil! Åh gud, jeg vil ikke besættes .. Jeg holder mig langt fra dem! Jeg har allerede fået tre af mine medarbejdere besat. Optegnelserne omkring besatte er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
Doktor Garret Shane.


Historien.
Læs "Udød".
Der var også en hel del udøde, hvis sjæl opførte sig endnu mere underligt, og til disse lavede Doktor Garret Shane en helt ny race. I starten bemærkede han end ikke at disse to racer egentligt var den samme race, men at de besatte blot var en form for udød. Istedet troede han at det var noget genmanipulationen havde frembragt, selvom det ikke vides om dette er sandt, idet det ikke vides hvorfor de udøde i første omgang blev som de blev, med de muligheder for sammensmeltningen af sjælen, som de besad.
De besatte er egentligt udøde, hvis sjæl ikke har materialiseret sig til en fast krop, og de dermed endnu har denne konsistens der minder voldsomt om flødeskum, mens den er halvgennemsigtig og har et let tåget udseende. Alligevel bevæger sjælen sig ud fra kroppen, og fungerer dermed ikke som en udød der bevæger den døde krop omkring. De kan ikke gå rundt uden krop, men kroppen kan ligeledes ikke bruges.
Nogle besatte er også de udøde der bevægede den døde krop omkring, men da kroppen havde begyndt sin forrådnelse da den afgik ved døden, er dette naturligvis kun en midlertidig måde at leve på. Derfor måtte de ligeledes finde en ny måde at leve på, og dette var muligt. De blev besatte - selvom de egentligt burde havde heddet besættere, idet de besatte lyder som ofrene der er blevet besat, imens denne race i virkeligheden besætter andre kroppe. Dog kaldes de alligevel besatte.
Den samlede, men endnu meget sårbare og svage sjæl forlod kroppen, og måtte finde en beskyttende krop til at sørge for sjælens overlevelse. Sjælen skubbede sig derfor ind i en anden persons krop, og overtog styringen på denne krop, idet den samlede sjæl var langt stærkere end de mange fragmenter der var spredt i en normal krop. Den samlede vil altid være stærkest. Selvom de andre sjælestykker endnu var der, havde den samlede sjæl styringen, og havde dermed fundet en ny krop at "bo" i.

Forvandlingen.
Sjælen har ikke rigtigt nogle nerver, så den vil derfor ikke kunne føle noget når den udelukkende er en sjæl i sjælens form, og ikke har nogen form for krop at bevæge sig med. Faktisk er det uvist hvordan sjælen bevæger sig fra den ene krop til den anden, men den kommer normalt ind i kroppen via sår - ikke andre kropsåbninger, idet det ville bringe sjælen ned i fordøjelsessystemet, og ikke ind til de mere vitale organer.
Det gør ondt på ofret, når en besat er ved at indtage kroppen. Det føltes på sjælen som tager den tøj på, men for ofret føltes det som bliver den udstoppet levende - som er den ved at sprækkes fordi den pludseligt bliver for fuld indvendigt, og adskillige kaster op flere gange under processen.
Når først sjælen er på plads i kroppen, vil kroppen stort set altid være gået i dvaletilstand i varierende tidsperioder. Nogle går i dvaletilstand i flere dage, imens det for andre blot er sekunder. Når en besat vågner op, vil de altid føle sig svimle, og have både kvalme og andre lignende dårligheder. De vil føle som har de netop været igennem en rutjsebane der var så vild at de besvimede af turen, samtidig med at de har fået tømmermænd.
Men i den besattes krop, vil der være to sjæle nu, og dermed får den besatte ikke kroppen helt for sig selv. Der vil altid være en stemme i baghovedet på den, der er kroppens oprindelige sjæl der taler - idet kroppens sjæl ikke er ligeså stærk som den sjæl der har overtaget, men den vil stadig være der og fungere som en komplet bevidsthed.
Derfor er der nu to forskellige komplette bevidstheder i denne person - men den ene har overtaget styringen af kroppen, imens den anden bare må ligge i baghovedet på en anden person, og kommentere og forsøge at overtage styringen. Den evige kamp.

Fakta(Opridset).

  • En besat lever lige så længe som den krop den har besat kan leve - når kroppen dør vil den udøde sjæl leve videre, og kan dermed besætte en ny krop. Dermed kan en besat rent teoretisk leve forevigt, idet sjælen ikke dør uden grund.

  • Den besatte vil ændre udseende ud fra hvem den har besat, idet det ikke er sjælen der kan ses, men kroppen der bare bliver styret. Derfor varierer en besats udseende 100%. Dog ses det i sjældne tilfælde at en besats evne er at den vil beholde sit eget udseende når den besætter en andens krop, men i såfald er det den besattes evne.

  • En besat kan overtage alle væsners kroppe - den kan dog ikke overtage en allerede besat krop, idet en krop med to sjæle allerede er overfyldt. Der er kun i meget, meget sjældne tilfælde plads til en sjæl mere, og så ville der være konstant kamp imellem de to besattes sjæle.

  • En besats styrke afhænger hundrede procent af den krop den besætter.

  • En besats hastighed afhænger hundrede procent af den krop den besætter.

  • En besats sanser afhænger hundrede procent af den krop den besætter.

  • En besat vil altid være lettere påvirket af 'stemmen i dens hoved', idet kroppens originale sjæl altid vil påvirke kroppens følelser en smule.

  • En besats krop vil kunne blive slået ihjel af det samme som den havde kunnet hvis den ikke var blevet besat. Sjælen kan derimod kun slås ihjel vil man tager den næring væk fra sjæle, der holder den samlet til en helhed - hvis dette forsvinder, går sjælen tilbage til de normale fragmenter en sjæl er delt op i, og dette ville slå sjælen ihjel, idet den ikke har en rigtig krop at være i. Hvad denne næring er, varierer fra besat til besat.

  • En besats evner afhænger af sjælen, ikke kroppen. Dermed vil sjælens evne følge med den rundt i de forskellige kroppe, i stedet for at den får en ny evne ved hver krop(medmindre dette er evnen).


Racer.
En besat kan være i alle væsners kroppe. Der findes kun én slags besat, og den er beskrevet herover.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Case 12: Besat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Case 1: Vampyr
» Case 2: Varulv
» Case 3: Engel
» Case 4: Dæmon
» Case 5: Elver

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Racebeskrivelser-
Gå til: