Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Case 2: Varulv I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Case 2: Varulv I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Case 2: Varulv I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Case 2: Varulv

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Case 2: Varulv Empty
IndlægEmne: Case 2: Varulv   Case 2: Varulv I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 9:54 pm


Varulv.

Case 2: Varulv Zuo6fo

Kære dagbog.
Jeg har opdaget endnu en mutantrace, som jeg frygter voldsomt. Jeg har valgt at kalde denne race for en 'varulv', idet de har så mange af de samme træk som dette uhyrlige væsen, at mit hjerte banker hårdt ved tanken. Tænk sig, de forvandler sig til glubske bæster! Optegnelserne omkring varulvene er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
Doktor Garret Shane.


Historien.
Varulvenes gener kommer fra de mennesker der blev dette via genmanipulationen: Stærke, hurtige, udholdende. Dette fik de fra gener der var blevet taget ud af ulve. I deres ulve-form vil de derfor være 6 - 7 gange stærkere end et gennemsnitligt menneske, mens de i deres menneske-form vil være 3 - 4 gange stærkere. I deres ulveform vil de være 10 - 15 gange hurtigere end et gennemsnitligt menneske, mens de i deres menneske-form vil være 5 - 9 gange hurtigere. De er i begge forme omkring 6 - 9 gange mere udholdende end et gennemsnitligt menneske.
Ulvegenerne skabte en virus-lignende effekt i deres krop. Denne virus gjorde, at de havde brug for proteiner fra de menneskelige indvolde(især fra leveren, lungerne, hjertet og tyktarmen) for at holde deres kroppe i live. Virussen ændrede ligeledes strukturen i deres krop voldsomt, idet det ellers ville være utroligt besværligt for den menneskelige krop, at få disse proteiner til deres krop. Derudover havde ulvegenet en bi-effekt som ingen forsker havde kunnet forestille sig.
Den gjorde det muligt for mennesket at forvandle sig til en abnormt stor ulv med varierende menneskelige træk, hvis styrke og hastighed var imponerende. Disse menneskelige træk kunne eksempelvis være menneskelige fingre, menneskelige ansigtstræk, evnen til at stå på to ben eller lignende.
Dette skete fordi de havde to slags DNA-strenge i deres kroppe, der var som to forskellige racer der var klemt sammen i én krop. Disse to var ikke smeltet sammen, men kun den ene kunne være i brug. Når varulven ønskede det eller trangen blev for stærk, ville den ene DNA-streng blive trukket væk, og den andet ville blive skubbet på det førstes plads. Dette virkede umuligt, og forskerne troede ikke deres egne øjne da de så fænomenet. Det var umuligt.
Den ene DNA-streng var en menneskeskikkelse. Dette menneske var stærkere, hurtigere og mere udholende end et gennemsnitligt menneske, men dets temperament havde også ligheder med en ulv - sprængfarligt. Derudover var der dyriske træk over dette menneske.
Den anden DNA-streng var en kraftig ulv, der var 2 - 7 gange større end en normal ulv(alt efter race, styrke og DNA-strengen selv). Denne ulv havde en helt anden tankegang end mennesket, selvom der var ligheder - dog kunne varulven ikke tale, og den kunne ikke se forskel på byttedyr og venner/elskede. Denne var styret af instinkter, og var 70% dyr i sine tanker. Denne ville angribe for at få proteinerne fra levende væsners indvolde, og det var utroligt svært for varulven at skifte tilbage til menneskeformen inden dette var sket. Dog var det muligt.

Forvandlingen.
Virussen(Ulvegenet) smittede, fandt Doktor Garret Shane ud af, da en af hans medarbejdere blev fanget imellem en varulvs tænder. Virussen var at finde i alle kropsvæsker på varulven(Blod, spyt, urin etc.), og så snart den kom i kontakt med et menneskes kropvæske, så begyndte den straks at formere sig og blive en ændre dette menneske så mennesket blev en varulv. Dog var det smertefuldt. Det føltes som blev medarbejderens krop splittet i to(de to modarbejdende gener i kroppen).
Umiddelbart efter forvandlingen var det umuligt for denne forvandlede medarbejder at styre hvornår vedkommende forvandlede sig, og denne forvandlede sig derfor i tide og utide. Dennes dyriske side var meget dominant, men jo længere tid denne havde til at vænne sig til at være varulv, jo mere kunne vedkommende styre ulvesiden af sig selv.
Dermed blev medarbejderen den første bidte varulv.

Fakta(Opridset).

  • Varulve er ikke uddødelige. Deres levetid er lige så lang som et menneskes, selvom de i mange tilfælde dør i kamp hvilket reducerer deres gennemsnitlige levetid kraftigt.

  • Varulve ligner et menneske. Dog er de fleste kraftigere end mennesker i udseende, og der vil altid være noget lettere dyrisk over dem. Om det er ulvenes elegance eller deres bidske side er uvist, men det dyriske vil være at spotte.

  • Varulve kan løfte mellem 600 og 700 kg i deres ulveform. I deres menneskeform kan de løfte mellem 300 og 400 kg, alt efter hvor stærk dette menneske er, og hvor meget det har trænet.

  • Varulve kan løbe imellem 133 og 199,5(for mænd) km i timen i deres ulveform, og kan løbe imellem 66,5 og 119,7(for mænd) km i timen i deres menneskeform - alt efter hvor hurtigt dette menneske er, og hvor meget det har trænet til netop dette.

  • Varulve har et voldsomt temperament, idet de på det punkt er meget lig ulve. Når de får en meget stærk følelse, så vil de være tættere på dyret i deres krop, hvilket vil sige at de ved et uheld kan skifte hvis en utroligt stærk følelse - en hvilken som helst følelse - skærer igennem dem. Dog kan de normalt styre deres skikkelse til en hvis grad.

  • Varulve skifter ikke bare fordi det er fuldmåne, men ulvegenet i deres krop vil ligge så tæt på ad deres menneskelige at de vil skifte hvis én ting går galt. De er som en menstruel kvinde, og istedet for at flippe ud når noget går galt skifter de til en dødbringende ulv.

  • Varulve er svagelige overfor sølv. Det er noget i ulvegenet der har ændret strukturen i deres hud, sådan at den vil reagere på sølvet som var det ild - syde, smelte og føltes brændende.

  • Varulven kan blive slået ihjel af det samme som mennesker, selvom de er mere sejlivede. Dette er mest fordi det er svært at komme i en position hvor man kan slå en varulv ihjel fordi de er stærkere og hurtigere end mennesker, men også fordi deres knoglestruktur er stærkere, ligesom deres muskler og sener.

  • Varulve har nattesyn, men deres syn er en lille smule svagere i sollys end et menneskes(som en ulvs). Deres lugtesans er bedre, og ligeledes deres høresans. Hvis de er i ulveform er alle deres sanser kraftigere.


Racer.
Der findes to forskellige varulveracer.

Fødte varulve: Hvis en varulv skal fødes, skal de have varulvegenet fra både moderen og faderen. Genet kan være passivt hvis genet kun kommer fra den ene af forældrene, og barnet vil ikke blive et varulv. Genet vil så blive leveret videre passivt, og først når der kommer to varulvegener vil et varulvebarn blive født.
Varulvebørn er typisk stærkere og hurtigere end forvandlede varulve, men til gengæld har de også langt sværere ved at styre deres temperament idet varulvegenet er en større del af deres menneskegen. Derudover er de også langt mere følsomme overfor sølvet, og de vil tit have svært ved at se lige så godt som de forvandlede varulve i skarpt sollys. Dog vil deres nattesyn være helt fantastisk.

Bidte varulve: En bidt varulv er, som navnet så tydeligt fortæller, en varulv der er blevet forvandlet til dette via et bid, hvor virussen(ulvegenet) er blevet overført fra varulvens kropsvæske til menneskets. Disse varulve ligger tættere rent fysisk på et menneske, selvom de alligevel er langt stærkere og hurtigere end et menneske. Dog vil deres personlighed stort set være som før de blev forvandlet, på trods af at deres temperament vil være voldsommere.
De kan ikke matche fødte varulve i deres styrke og hastighed, selvom de er lige så gode som disse i at være udholdende. Deres syn vil ligeledes ligge tættere på deres menneskejegs syn i sollys og nattelys, idet de engang har været et menneske. Disse har også typisk større sympati for mennesker, og vil føle en større trang til at beskytte dem end fødte varulve, selvom mange også føler had for deres gamle race.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Case 2: Varulv
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Case 1: Vampyr
» Case 3: Engel
» Case 4: Dæmon
» Case 5: Elver
» Case 6: Nymfe

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Racebeskrivelser-
Gå til: