Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Case 1: Vampyr I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Case 1: Vampyr I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Case 1: Vampyr I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Case 1: Vampyr

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Case 1: Vampyr Empty
IndlægEmne: Case 1: Vampyr   Case 1: Vampyr I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 9:53 pm


Vampyr.

Case 1: Vampyr 34pfj3p

Kære dagbog.
Endnu en mutantrace er fundet blandt de uheldige! Denne race ligger så tæt opad de sagnomspundne vampyrer, at jeg næsten får kuldegysninger af at tænke denne tanke. De er som sprunget ud af en roman! Og deres sultne blikke tørster efter mit blod .. Jeg er sikker på det. Optegnelserne omkring vampyrerne er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
Doktor Garret Shane.


Historien.
Vampyrernes gener kommer fra de mennesker der blev dette via genmanipulationen: Smukke, hurtige, stærke. Dermed er vampyren smukkere end et normalt menneske, idet de har en næsten perfekt hud og et indtagende skær. De er 5 - 10 gange hurtigere end et gennemsnitligt menneske, og de er 5 - 7 gange stærkere end et gennemsnitligt menneske.
Deres gener ændredes i sådan en grad, at deres røde blodlegemers evne til at transportere ilt forringedes så kraftigt, at de faktisk ikke længere kunne overleve med deres egne. Derfor udviklede deres krop sig sådan, at de fandt en løsning til dette problem. De lod blodårer vokse frem, og skabe en vej fra hjertet og hjernen til to tænder ved overmunden. Disse to tænder groede længere og skarpere, og blev udhulet sådan at blod kunne bevæge sig igennem tænderne og op i disse specielle blodårer.
Dog var det upraktisk at tænderne var fremme konstant, så det blev muligt for vampyren at trække disse ind og ud. Når de var trukket ud blev de målt til at være mellem 2 og 3 centimeter lange, og når de var trukket ind var de kun en smule længere end et menneskes tænder. Tænderne vil automatisk blive trukket ud når blodlegemerne begynder at mangle frisk iltrigt blod, men ellers vil vampyren kunne styre disse tænder som denne lyster.
Vampyren vil skulle suge blod ud fra et andet levende individ, idet de røde blodlegemer derfra vil aflevere iltet, der er i dette blod, til kroppen. Dette vil medføre at vampyren er langt stærkere end ellers, når denne får blod. Jo mere iltrigt blodet er, jo stærkere vil vampyren blive af dette. Derfor må vampyren også skulle drikke blod ofte - mindst hver tredje dag, hvor den på tredjedagen vil være svag som en killing - for at holde sine systemer igang, da den ellers vil dø af iltmangel(blive kvalt).
Dog måtte hjernen også skulle kapere at være tvunget drikke blod fra andre væsner, så dette måtte hjernen også finde en måde at kompensere for dette for. Det skete ved at hjernen sørgede for at blodet udløste dopamin i hjernen når det blev drukket, hvilket betyder at en følelse af lykke og velbehag vil findes i kroppen på vampyren under og efter indtagelsen(ligesom med stoffer).

Forvandlingen.
Ved et uheld i laboratoriummet, opdagede Doktor Garret Shane at vampyrerne, der oprindeligt var blevet ændret af genmanipulationen, kunne skabe andre vampyrer uden fødsler. Dette skete da en vampyr greb fat i et medlem, og sugede ham næsten tør for blod. I et desperat forsøg fra en medlaborant, bandt de vampyren fast og lod vampyrens blod sive ned imellem det halvdøde menneskes læber. Der skulle næsten en hel liter blod til, men så snart dette var blevet indtaget skete der noget - dog ikke hvad de havde håbet.
De dårlige blodlegemer fra vampyren var mere dominante end menneskets egne blodlegemer, og var som en gift der nedlagde hans egne blodlegemer. Derefter overtog de selv, men dette gjorde naturligvis at alle de mekanismer der var blevet skabt i vampyrens krop, der skulle sørge for at vampyren ikke døde af iltmangel, også voksede frem i mennesket. I en hel dag følte han at hans tænder blev flået ud og at der blev gravet i hans indre med tusinde nåle, samtidig med at giften brændte hans egne blodlegemer.
Og så vågnede han op. En dyb skønhed lå over ham, og hans bevægelser var hurtige og stærke. Men han følte at han blev kvalt, hvilket resulterede i at han greb den nærmeste person og sugede denne tør for blod. Dermed var han blevet den første forvandlede vampyr.

Fakta(Opridset).

  • Vampyrerne er udødelige, idet det nye iltrige blod konstant holder deres kroppe friske og i den alder de er i.

  • Vampyrer er utroligt smukke, men vil have en utroligt bleg hud der karakteriserer dem. Dog vil deres hud få en næsten menneskelig farve lige når de har drukket blod, men farven vil svinde for hver time der går efter dette.

  • Vampyrer kan løfte mellem 500 og 700 kg, alt efter hvor stærk en vampyr det er, hvor meget den har trænet til dette og hvor lang tid det er siden den sidst indtog blod.

  • Vampyrer kan løbe mellem 50 og 100 km i timen, alt efter hvor kraftig en vampyr det er, hvor meget den har trænet og hvor lang tid det er siden den sidst indtog blod.

  • Vampyrer vil ikke kunne styre sig hvis det er for lang tid siden de sidst indtog blod, og de desperat mangler blodlegemer. Hvis der går mere end 4 døgn siden de sidst indtog blod, vil deres instinkter slå ind og de vil gribe det nærmeste menneske og suge det helt tør for blod. Dette vil kun de ældste og stærkeste vampyrer kunne styre.

  • Vampyrer er svagelige overfor sollys, idet det føltes som om deres hud brænder op og deres øjne er blindede. Hvis de er i direkte sollys i 10 - 20 minutter vil de følte en smerte som brændte de, og dette vil lamme dem så de er ude af stand til at gå fra sollyset igen uden hjælp. Hvis de er i direkte sollys i 34 - 46 minutter(alt efter hvor modstandsdygtig vampyren er) vil de blive blinde. Hvis de er i direkte sollys i 58 - 60 minutter vil de gå i flammer, og derefter brænde til aske på mindre end et minut. Denne hastighed er fordi deres røde blodlegemer ikke blot er blevet forringet i forhold til at transportere ilt, men samtidig har fået nogle af de samme stoffer som spiritus har i sig.

  • Vampyrer kan blive slået ihjel af alle slags metal, samt træ og glas. Dog skal de miste mere blod end et normalt menneske for at blive slået ihjel, idet de kan overleve på mindre blod end et normalt menneske.

  • Vampyrer har stærkere sanser end et menneske. Sanserne bliver kraftigere hvis de lige har drukket blod, og bliver svagere derefter.

  • Vampyrer vil føle voldsom smerte når de rører ved vievand eller hellige genstande. Ingen videnskab har endnu kunnet bevise hvorfor, men det menes at det er mentalt og kan med tiden blive afhjulpet. Dette er dog ikke blevet bevist.


Racer.
Der findes to forskellige vampyrracer.

Lamia: Lamia racen er den race af vampyrer der bliver født af andre vampyrer. Disse vokser op, men deres ældningsproces stopper omkring teenageårene, eller umiddelbart efter. Det er sjældent at se en lamiavampyr hvis udseende er ældre end 30 år. For disse er det muligt at føde børn, og er alle direkte efterkommere af de genmanipulerede vampyrer. Dermed vil alle lamiavampyrer være i familie, selvom det dog er meget langt ude.
En lamiavampyr kan være længere ude i sollys end en forvandlet vampyr, men konsekvenserne for at være i solen er det samme som for de forvandlede. Derudover er de mere modstandsdygtige overfor hellige genstande og vievand - dette menes at være fordi de ikke har lært de samme ting omkring disse genstande, men igen er det uvist.

Forvandlede: De forvandlede vampyrer er de, der er blevet bidt og har fået erstattet deres blod. Disse er født som en anden race end vampyr, idet forvandlede vampyrer ikke længere vil have det som en mulighed at føde børn. Dette er fordi en forvandlet, kvindelig vampyr ikke længere vil få ægløsning. Mændenes sædceller er ligeledes døde, og under samleje vil deres sæd endnu være der, men det vil ikke kunne gøre en kvinde gravid, og derfor er det umuligt for dem at få børn.
En forvandlet vampyr er en smule stærkere end en lamiavampyr, og vil ligeledes være en smule hurtigere. Hvorfor vides ikke med sikkerhed, men man mener at det er fordi en rest af den oprindelige persons tidligere blod altid vil være at finde i vampyrens system, og at den derfor vil have en smule mere ilt(og dermed kraft) end en lamiavampyr.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Case 1: Vampyr
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Case 12: Besat
» Case 2: Varulv
» Case 3: Engel
» Case 4: Dæmon
» Case 5: Elver

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Racebeskrivelser-
Gå til: