Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) Empty
IndlægEmne: Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)   Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am

Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig også gerne må blive sendt til Nille og Jenna, der er mere end kvalificerede til at klare den slags ting!

Jeg vil bare lige sige tak til den midlertidige administrator(nu moderator) Nille og moderatoren Jenna, fordi de har klaret det hele så super godt under mit uforventede fravær. Fantastisk, mange tak!

Derfor! Mutantracer, faceclaims og blandingsracer sendes til mig, men alt andet kan både blive sendt til mig eller Nille og Jenna! De har super god styr på det!

Og dette betyder også at jeg lige vil tage et kig på alle der er blevet godkendt som mutant under mit fravær, men i vil ikke få taget jeres race fra jer, uden set hvad! Jeg kigger på det, og hvis jeg har en tilføjelse eller en lille rettelse, så sender jeg jer en besked.

- Echo
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
Gæst
Gæst
Anonymous



Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)   Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:22 am

Dejligt du er tilbage, Echo. ^^
Du kan tro jeg blev glad da jeg så du havde svaret på min SMS til dig. xD

Så lidt,tænk engang at nogen tvivlede på at mig og Jenna kunne klare det. Razz 

*Vinker farvel til Adminstrator titlen.* Bye. D: xD
Tilbage til toppen Go down
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)   Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:28 am

Haha! Jeg sad i toget på vej hjem fra København og kogte, selvfølgelig svarede jeg xD

Jeg tvivlede ikke! Hvis jeg havde tvivlet, så havde jeg ikke sat jer to på posten xD

Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
Gæst
Gæst
Anonymous



Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)   Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:32 am

Og det var slet ikke på grund af at det var mig? D:

Men alle de andre tvivlede!
Tilbage til toppen Go down
Lailah
Nybegynder
Nybegynder
Lailah


Fulde navn : Lailah Rogers - Rogers
Kropsalder : 22 -23 år
Eksistens : 123 år.
Antal indlæg : 92
Reputation : 0
Points : 93
Join date : 15/07/13
Evne : Skygge vandre. (Mere i profil.)

Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)   Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:35 am

Del! Jeg har savnet dig!!!!!!!! D: <3

Jeg har aldrig tvivlet på jer Nil nil! O: xD
Tilbage til toppen Go down
Jenna
Moderater
Moderater
Jenna


Specialtitel : One of the First Ten - Moderator.
Fulde navn : Jenna Mikaelson Pierce.
Kropsalder : 18 år
Eksistens : 125 år.
Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Points : 47
Age : 27
Join date : 13/07/13
Evne : Vandets stemme & Slave. 'Profil'

Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)   Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:44 am

Nille skrev til mig du havde svaret, derfor skrev jeg og blev overlykkelig... Så hvis det ikke var fordi jeg havde været i et friluftbad fyldt med mennesker, så havde jeg nok råbt "Jeeeeey!" Men det gjorde jeg altså ikke XD

Det var så lidt, kan godt lide nogle stoler på os Nille XD

Dygtig Lai! XD
Tilbage til toppen Go down
Sean
Nybegynder
Nybegynder
Sean


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Sean Cian McCormac
Kropsalder : 23
Eksistens : 173 år
Antal indlæg : 63
Reputation : 0
Points : 47
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : Tankekontrol. Kan sætter billeder, tanker eller andre følelser ind i folk. Jo stærkere personen er psykisk, jo bedre kan de modstå det og jo mere af sin egen energi skal han bruge for at det virker.

Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)   Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 5:17 am

Det er rart, når tingene er som de bør være Wink
Tilbage til toppen Go down
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)   Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 8:35 am

Jo da, Nil, også det xD

Har også savnet jer, Lai!<3

Hahhahah Queen! Det havde ellers været sjovt(for mig) hvis du havde råbt Jey xD

True that, Sean! xD
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)   Tak og tilbagekomst(Skal helst læses) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg er træt af mit liv. DU skal hjælpe mig med at komme videre med det. hvad siger du til det? (Pensée)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Nyheder-
Gå til: