Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 what...happen last night? (shamus)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:27 pm

Hun smilede kærligt "hvor dejligt, for jeg vil også have dig" hviskede hun blidt, hun lod ham skille hendes ben, blottede halsen for ham. Hun lukkede øjnene, stønnede kraftigt, da han med et var inden i hende. Hun lagde armene om hans hals, stønnede højere. Hun kyssede ham kærligt igen, trykkende mod ham kyssede hun ham hårdere, hun bed ham i læben, kradsede ham ned af ryggen, hendes negle blev forlænget og kradsede hans ryg til blods.
Hun rystede af nydelse, trykkede sin lille krop op mod hans, kyssede ham ned af halsen og sukkede af ren nydelse.

//mhh hun kunne jo allerede havde været blevet gravid, men hun ved det blot ikke, så senere hen kaster hun op og viser tydelig tegn på sin graviditet, i tegn af humørsvinginger, sult og andet?
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:53 pm

Han stønnede højt og nydende, nød hendes kradsen over hans ryg hvilket blot gjorde hele nydelsen større for ham. Han kyssede hende også mindst lige så hårdt igen, og lige så lidenskabeligt, han nød at føle hende, føle hendes passion for ham, for det de gjorde sammen. Han tog hende hårdt og skånselsløst, gjorde alt hvad han kunne for at gøre hende godt, rørte hver enkel del af hendes krop med sine hænder, udforske hver en lille del af hendes hals med sin tunge. Indtil at han kom med et brøl, og kom stort, ikke kun i hende men også ud over hende da han havde svært ved at holde sig oppe meget, så han lod sig trænge ud af hende imens han kom og lod det komme ud over hende, hvor efter han lagde sig gispende efter vejret ved siden af hende.

//uha de humør svinginger Razz skal nok blive spændende XD
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:05 pm

Hun stønnede højt, lagde hoved tilbage og nød hver enkel af hans stød, hun skreg svagt op da han kom i hende. Hun gispede kort da han lagde sig ved siden af hende, stille vaskede hun sig, tog hans trøje på og lagde sig ved hans side, hun puttede sig ind til ham, kyssede ham let og kærligt "mhh min" hviskede hun og vendte ryggen til ham, hun hvilede sit ansigt mod sin hånd, trykkede sin ryg mod hans bryst. Stille lukkede hun øjnene, sukkede og slappede af i alle sine muskler. Tænk hun havde kendt denne mand i godt vel et døgn og nu havde det været sammen to gange, hun kunne virkelig lide ham og de gik og sagde de var hinandens., men hun havde englelig intet imod det, han var dejlig, behagelig og hun kuinne godt lide at være tæt på ham

//haha ja det bliver sjovt, en kvinde der kan blive alle dyr i kattefamilien, alt ved hende minder om de dyr, også har hun humør svingninger...jeg har ondt af ham
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:24 pm

Han smilte varmt og lagde sine arme kærligt om hende da hun trykkede sig ind til ham og blidt nussede han sin kind mod hendes "min misser" sagde han varmt og lidt drillende, men kærligt til hende. Han kunne selv mærke hvordan hele hans krop slappede af, og samtidig følte sig virkelig godt tilpas når hun lå så tæt på ham. Tænke at de allerede havde gjort det to gange, først taget hans første gang, og anden gang hvor han ville have hende. Han så varmt på hende og kyssede hendes kind blidt "vi må enlig også se om vi kan finde et sted at bo sammen" sagde han så varmt og roligt til hende "vinter vil jo blive ret koldt for dig" sagde han med en lidt drillende tone i det men også med omsorg. Han havde intet imod vinter, kulden rørte ham jo ikke over hovedet. Han ømmede sig dog en smule pludseligt, da han endeligt kunne mærke der hvor hun havde kradset ham og var stadigvæk ret blodig på ryggen, "du vist en værre mis når det kommer til at holde kløerne inde" sagde han og lo varmt imens han forsøgte at tørre sin ryg ren med de våde bukser han havde liggende ved siden af dem.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:37 pm

Hun sukkede, klukkede stille "mhh er jeg din misser" spurte hun drillende, hun så tilbage på ham over skulderen, rakte tunge af ham. Hun rynkede brynet, så frem af "øhm....du vil bo sammen med mig?" Spurte hun, vendte sit ansigt væk fra hans, hun kunne lide ham...men hun havde ikke boet i et hus, i over 15 år, det ville være en sot forandring for hende med et at gøre det. Hun smilede dog "mhh jeg kan altid forvandle mig til en tiger...også holde varmen på den måde" pointerede hun og vendte sig mod ham.
Hun klukkede da han ømmede sig "undskyld" hviskede hun og slikkede ham hen over hans læber "jeg kan godt finde på at bide...eller rive" hviskede hun og lod sine lange negle glide ned over hans side, hun rev ham drillende hen over hans balde. Hun tog hans bukser fra ham, satte sig op og vendte ham om på maven, hun slikkede ham drillende hen over sårene, samtidig med at hun tørrede blodet væk
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:58 pm

Han så lidt undrende på hende men smilte varmt "jeg vil meget gerne bo med dig" sagde han varmt til hende og nussede hendes kind blidt og kærligt. Han fniste dog varmt "men selv en tiger har sine grænser" sagde han varmt og lo kærligt.
Han lod hende ligge ham på maven og lod sig slappe af imens hun sørgede for ham, "det føltes faktisk ret godt" sagde han varmt. Han begyndte dog at små sukke da hun slikkede han over hans sår, af en eller anden grund føltes det utroligt godt med hendes bløde varme tunge, som gled hen over hans ømme sår. "havde jeg været en kat nu havde jeg spundet som en en skralde" sagde han gispende og bed sig hårdt i læben. Han gav et dyb suk fra sig "men.. Genevieve.. vil du ikke nok bo sammen med mig?" spurgte han hende spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 11:13 pm

Hun smilede, kyssede ham rundt på ryggen "det var godt" hviskede hun blidt og med en svag spinden i hans øre. Da hun var færdig med hans ryg, lagde hun sig igen ved siden af ham, lagde armene over kors og sukkede stille "om jeg vil?" Spurte hun og vendte sig mod ham, blidt kyssede hun ham "jeg vil meget gerne bo sammen med dig, for du er min mage" hviskede hun og puttede sig ind mod ham. Hun nussede sit hoved op af hans bryst som en kat og sukkede stille "men jeg er sulten" sagde hun med et, hun satte sig op og hendes mave rumlede "jeg kunne bogstavelig spise en ko" klukkede hun og så kærligt ned på ham, hendes øjne glimtede i varme og hun havde et kærligt udtrykke i øjnene.
Hun fik bundet hans bluse op så den ville gå hende til under brystet, derefter tog hun hans underbukser på "lad os gå" sagde hun og lagde hænderne mod sine hofter
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





what...happen last night? (shamus) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
what...happen last night? (shamus)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Giv nutiden en chance (Shamus)
» it's friday night -Andrew-
» Party all night - Cersei
» Hvor går grænsen? Her? eller Her? en ting er sikkert. Du høre ikke til på denne side. Så bed til gud og dø. (Shamus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Junglen :: Vestskoven-
Gå til: