Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 what...happen last night? (shamus)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 2:38 am

:: 6:56 :: Dybt inde i vestskoven :: koldt, klamt, fugtigt, blodigt, et par arme ligger rundt omkring :: køligt, fugtigt, tidligt :: nøgen, blodig ::

Kulde, fugt, det var de første ting hun følte mod sin nøgne hud, da hun langsomt slog øjnene op, ganske vidst var hun vel vant til at vågne op sådan her. Nøgen, blodig...alene, uden nogen som helst minder om hvad der skete natten forinde. Alt fra midnat og frem af, var sløret, der var virkelig ingenting.
Langsomt og forsigtigt satte hun sag op, betragtede rodet af blade, blod og knogler der flød om hendes nøgle krop, en enkel blodig arm dukkede op for hendes syn og lidt væk fandt hun en anden. Det var som en masakra havde fundet sted....hvilket der i sin forstand også havde.
Hun frøs og kunne direkte se sin skælvende ånde i lyset af morgensolen "h-hallo" fik hun fremstammen, hendes stemme var hæs, rystende og det var tydelig hun var bange. Siden den dag oppe i bjergene, hvor hun var blevet angrebet af den bjergløve havde hun været sådan. Ganske vidst stærkere...smukkere og bedre, men denne forbandelse, det der skete for hende ved hver fuldmåne, drev hende sindssyg, hun kunne ikke finde venner, kærlighed på grund af dette, for hun vidste aldrig om de ville dø, om hun ville komme til at dræbe dem. Hun lagde en arm om sit bryst, prøvede at dække sig til "e-er d-d-der...nogen" stammede hun og så hurtigt rundt i den øde skov med sine katte øjne.
Hun tørrede blodet om sin mund, men smagen hang stadig i hendes mund, på tungen og ned af hendes hals, selvom hun var vant til denne smag, hostede hun stadig og foragtede den. Hun greb fat i et træs stamme, kom vaklende på benene, som hun stod der, dækkede af en god blanding af jord, snavs, blod og sved, rystende og bange som hun var, virkede hun så sårbar og lille, men af underlige grunde også smuk, det lange lysebrune hår, var ganske vidst en smule indsmurt i blod, men derudover hang det smukt ned af hendes skuldre, indrammede hendes ansigt.
Hun gispede og forsøgte at bevæge sig frem af, men måtte opgive da hun væltede ned og ramte hårdt mod jorden

//håber det er godt nok ^^
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 3:10 am

Han havde ikke sovet, ikke det mindste, sin overnatning ude i skoven havde bestemt ikke været en picnic for ham. Hans øre havde hørt en krig, hans øjne havde ikke set andet end mørke, hans næse havde ikke lugtet andet end sved, blod og kød. Han havde hørt brøl, klør der gik i kødet på andre, skrig, alt hvad han ikke havde lyst til at høre i en så sort nat, skønt månen var på himlen og lyste over det hele, så var hans øjne slet ikke vandt til mørket. Så det var ikke før at solens første stråler begyndte at titte frem, kunne han se hvad der var sket natten over.
"Hvad i alverden.." kom det stille og lidt nervøst ud af Shamus læber, imens han prøvede at tørre noget af alt det mudder han var dækket med. Shamus kunne sagtens høre det var rovdyr som havde været på spil, og derfor direkte badet sig i mudder så han ikke lugtede, og bare ligget stille hele natten, og holdt sig varm med sin egen kropsvarme hele natten igennem. Men nu hvor solen var på vej, og larmen havde stoppet, var det på tide at observerer hvad nattens uroligheder havde bragt sig. Han stod på en faldet træstamme, i sine lange brun-grønne bukser, bar overkrop, og nogle ret simple lædersko som lignede noget fra middelalderen. Øjnene spejdede rundt, der var blod på nogle få grene og blade og jordbund, men et tykt lag af blod afslørede vejen hvor der havde startet og hvor det havde endt.
Shamus følte nervøsiteten stige i ham, var uhyret stadigvæk i live? var uhyret der enlig stadigvæk over hovedet? Han listede stille frem, så frem fra et træ dyret havde rundet, og det første han fik øje på var knogler, kød og blod der lå i en lille cirkel spredt godt. Han fik små kvalme, for godt og vel kunne han også finde på at jage og fange dyr, men det her så direkte klamt ud for hans øjne. Hans øre opfangede dog noget andet, et gisp, en krop det falde mod jorden, og som lød ret menneskeligt?? Shamus gav et gisp fra sig da han så hvem det var *shit en dame her!?* tænkte han hurtigt og med et hurtigt hop over kødrasterne, skyndte han sig over til den faldne nøgne dame. Han kom bag fra hende og bøjede sig let ned til hende imens han lagde en hånd blidt på hendes skulder, "hey er du kommet noget til?" var det første der kom ud af ham. Han havde skruet lidt op for varmen for hun lignede virkelig en som ikke havde meget af den, og var derfor en lille smule rødere i huden end normalt, og havde et undersøgende men også medlidenhedsfyldt blik.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 3:23 am

Hun holdte armene om sig, blade dækkede op af hendes ben, men kun på grund af den store mængde blod der havde gjort hendes krop klistret og klam. Med et kunne hun fornemme nogen i det fjerne, en eller anden som gik mod hende, lugten af mand, lyden af hans skridt og vægten af dem, samt det klask fra hver eneste gang hans fod ramte mod den hårde jord. Hun stivnede da en hånd rørte hendes skulder og hurtigt trak hun sig væk, hun vendte sig om og var på benene, stirrede på ham med et par gule katte øjne og en dyb knurren, der under ingen omstændigheder kunner være menneskelig. Hendes tænder var skarpe og blodet var tydelig på dem, dog var hun sygelig bleg og vaklede på sine fødder, hun kunne ikke rigtig finde fodfæstet.
Hun tog sig til panden, stønnede svagt og hendes øjne fik samme gråblå farve som før hen, klør, samt skarpe tænder forsvandt og hun faldt mod hans bryst, holdte sig kun oppe ved at holde om hans tøj "hjælp mig" hviskede hun og rystede mere, hun var så tynd og lille i forhold til ham, det kunne være folk et under at hun virkelig kunne være i stand til ting som disse.
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 5:00 am

Hans øjne havde opdaget det dyriske hun havde vist til at starte med, men han kunne ikke få sig selv til at bare blive det mindste skræmt af det, ikke når hun så ynkelig ud som hun gjorde lige nu. Hans øjne så ned af hende og måtte synke en ekstra klump da det gik op for ham hvor lidt tøj hun enlig havde på *Oh.... hun er helt....* summede det i hans hoved, imens hun spurgte efter hjælp fra ham. Han kunne slet ikke sige hende imod, hvordan ville han kunne se sig selv i spejlet hvis han slog fra?? Han lagde sine arme om hende, og løftede hende op, hvor han så begyndte at gå lidt tilbage med kurs mod udkanten af skovens del, men ikke helt. Han stoppede op ved et lille vandløb som havde været en af hans gode venner på sin tur og satte hende ved bredden. Han gloede lidt på damen før han satte hende ned i vandløbet, godt og fast så hun ikke skred, og gik så lidt længere frem, hvor det strømmede fra og lagde hænderne ned i vandet. Der ville ikke gå kort tid før det vand som nåede ned til hende var dejligt lunkent og behageligt. Shamus så væk, han havde utroligt røde kinder og små bandede over sig selv og hvordan han kunne havne i sådan en situation med sådan en nøgen dame?? Shamus havde fået en let rød kulør, da det krævede en vis varme fra ham for at varme vandet op. Efter der var gået lidt tid stoppede han og rystede kort sine hænder for vand, og lod sig selv køle en smule ned igen, hun ville sikkert ikke have det sjovt med en overhedet varm mand. Han tænkte dog en smule og vendte sig så mod pigen igen imens han satte sig på hug, "hvem er du?.. og hvad hedder du?" kom det stille fra ham og lagde roligt hovedet på skrå, men rakte dog en hånd ud efter hende, "jeg er stadigvæk varm hvis du har brug for lidt mere varme" sagde han og smilte varmt til hende. Han kunne dog ikke lade være med at tænke *... hun ser godt ud!!* og kunne stadigvæk ikke tro at sådan en søvnløs nat kunne gå hen og blive så syns fantastisk som den nu var. "har du enlig brug for noget at spise?" spurgte han hende undrende? det var trods alt morgen, så om hun var morgenmads sulten kunne altid ske jo.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 6:13 am

Hun gispede svagt, lagde hoved tilbage og sukkede, hun satte sig ned, godt nok med hjælp fra ham "mange tak" sagde hun stille, før hun skyllede sit ansigt i vandet, hun vendte blikket op mod ham og nu hvor blodet var væk kunne man se alle hendes træk. Hun betragtede ham stille som han satte sig på hug ved hendes side "mit navn er Genevieve....og jeg er vel mig" sagde hun stille, hun fik vasket sig før hun stille tog hans hånd, hun lagde dog armene om hans hals og puttede sig ind mod hans varme "du er en venlig mand" sukkede hun og lukkede øjnene. Det havde virkelig overrasket hende at han hverken lod til at ville misbruge hende eller på nogen punkter gøre hende ondt, men han derimod hjalp hende...det var ikke just ventet. Hun begravede ansigtet mod hans varme hals, sukkede stille og lukkede øjnene "hvis du har en bluse og noget undertøj ville jeg være glad" sagde hun og lagde den ene hånd mod hans bryst, han var virkelig varm....og køn var han nu også, svagt tog hun sig selv i at tænke hvordan han mon så ud uden bluse...men det kunne hun ikke, ikke den slags, ting endte normalt dårligt når hun gjorde det, folk døde og hun endte op alene, præcis som det efter hendes familie.
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 6:51 am

At han ikke udnyttede situationen var ikke fordi han ikke havde lyst, men han kunne slet ikke, som hun havde kastet sig om halsen på ham var han næsten lammet af nervøsitet, en nøgen kvinde lå nu ind til ham! Shamus sank en dyb klump og prøvede at finde sig selv igen og lod let sin ene hånd glide igennem håret, "tja når man ser en kvinde ligge der.. hvordan kan man så ikke kun tænke på at hjælpe hende?" spurgte han hende med et let nervøst smil og havde meget svært ved at gemme at han syntes det var en smule pinligt at han ikke var så 'modig'.
Shamus trak dog hurtigt sin bluse af og afslørede en ret veltrænet krop, der bestemt ikke bar på overskydende fedt, han var godt trimmet, især når han var på overlevelse. Stille trak han den så over Genevieve's hoved og ned om hendes nøgne krop "den er måske lidt mudret, men med min hjælp er varme intet problem" sagde han lidt stramt af nervøsitet men også med et gran af modighed nu. "Men hvad laver sådan en yndig pige som dig her ude i skoven? Det sidste jeg hørte her ude var slåskamp og alt muligt farligt, hvordan er du blevet blandet ind i det her?" spurgte han hende undrende. Hans tanker strejfede ikke et sekunds at hun kunne havde været skyld i noget som helst her, han troede inderligt og fast på at hun var helt uskyldig. Han havde nu ikke noget imod at sidde med bar overkrop over for hende, han var næsten glad for det, for så kunne hun se han ikke var en hel slapsvans, og især ikke med de tattoo's han havde kørende på kroppen. Det var ikke mange, men venstre arm var i hvert fald dækket ind, og en lille på højre bryst lå fint og blomstrede. Shamus tænkte lidt om han skulle finde et sted hun kunne slappe af eller om han skulle tage hende helt hjem. Han strøede dog den med at tage hende helt hjem hurtigt, hvis han blev set med en nøgen pige, hvad ville de andre så tænke om ham?? Han klemte hende en smule tættere ind til sig selv, han ville bare gerne sørge for hun var i tip top stand.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 7:06 am

Hun smilede til ham, lod ham give hende sin bluse på, hun lod øjnene glide ned over hans bryst og en svag rødmen dukkede op på hendes kinder, han var køn og hans bryst...fik næsten hendes hjerte til at slå flere slag over "mange tak" hun kyssede blidt hans kind, rejste sig svagt op. Hun vendte blikket mod ham "jeg kan intet huske fra klokken 12 i nat og frem af" sagde hun stille, med et begyndte hun at hoste og efter to minutters hosten, vendte hun sig mod vandet og knækkede blod og en smule kød op. Hun sukkede og tørrede sin mund for blod. Hun var bleg og lignede en der ikke havde det for godt, hun lagde sig ind mod ham, rystede og sukkede "du er en meget køn mand, hvorfor er du ikke hjemme hos en kæreste" spurte hun stille, lod fingrene glide ned af hans bryst og rundt.

//ingen krea
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 8:43 am

Han kunne ikke holde tilbage at føle en indre varme i ham stige da hun gav ham et kys på kinden "selv tak" mumlede han og så lidt nervøst på hende da hun begyndte at hoste, især da blodet kom op "er.. du okay?" spurgte han hende undrende, og løftede så et undrende øjenbryn da hendes spørgsmål kom hvor han måtte trække på et kort smil men lod det falme igen. Han ventede lidt med at svare, i stedet tog han fat i hendes hånd blidt og trak hende så ind til sig og lagde armene om hende og stille begyndte at varme hende op med sin varme, og blev derfor også ændrede huds farven til lidt mere rødlig for hendes øjne, "jeg har ingen at vende hjem til, ingen partner, ingen familie, det er kun mig" kom det så stille fra ham imens han så lidt ned med et sammenpresset bedrøvet blik. Han måtte dog rynke brynene en smule over det hun havde sagt med klokken 12. "men du kan ikke huske noget efter klokken 12, og til nu her.. hvor tit sker det?" spurgte han hende så og tilføjede "og hvor tit er det du vågner op så beskidt og nøgen?" sagde han med et lidt drillende smil men stadigvæk med et velkommende og varmt blik. Han tænkte lidt og sendte hende så et lidt drillende blik "det må være svært at være din kæreste, sådan ikke kunne huske en nat" sagde han lidt drillende til hende, "skal du ikke hjem til en?" spurgte han hende så undrende og smilte roligt til hende. Han kunne ikke lade være med at håbe hun sagde nej, sådan en smuk pige, som nu var i hans favn, han ville bestemt ikke have noget imod at lærer hende en del bedre at kende, det var alligevel sjældent at han kom i nærheden af damer.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 8:11 pm

Hun nikkede svagt, men rynkede brynet da han svarede "hvorfor dog det, du er en køn mand, alle burde da kæmpe om at få din opmærksomhed" sagde hun og nød hans varme, den bredte sig i hendes krop, men samtidig blev hun også søvnig. Stille lagde hun sin kind mod hans skulder og sukkede "tit og jeg vågner op sådan her....hver eneste gang" hviskede hun og trykkede sig mod ham, han var dejlig varm, næsten som et behageligt tæppe...plus siden var jo så han var køn. Hun sukkede, holdte øjnene lukkede "jeg har ikke nogen...hverken familie, kæreste eller venner, de er alle døde" hviskede hun svagt, hun var vågnet op den ene morgen, badet i blod, sved og jord og hun fandt hurtigt ud af alle hun elskede var døde, derefter holdte hun sig for sig selv, lærte ikke folk at kende i den frygt for hvad der kunne ske med dem. Hun nussede ham fraværende ned af ned af den ene arm, ned af skulderen "jeg har....ingenting, kun mig selv" hviskeder hun og hendes stemme blev svagere og svagere, stille som hun snakkede og hun ville snart falde i søvn i hans arme
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 9:44 pm

sad og lyttede til hvad hun sagde og havde et meget overrasket blik da hun kom til elskede og familie, *vi er ens?..* tænkte han undrende *bortset lige fra måden selvfølgelig* kom det så bagefter i tankerne, men et lille smil gled over hans læber "så vi begge alene, uden familie eller elskede" sagde han roligt til hende. Han så lidt rundt og så ned på pigen igen, og skruede så lidt ned for varmen, "vi skal have fundet et sted hvor vi kan være i fred" mumlede han "kan du gå? jeg kan sagtens bære dig hvis det er" sagde han varmt til hende og tænkte lidt han kunne tage hende på ryggen, for han også kunne gå nemmere. Han kunne dog ikke lade være med at have lidt medfølelse for hende, for hun så ud til at være ved at falde i søvn i hans arme. "hvis du skynder dig oven på min ryg kan du sove" sagde han varmt til hende og slap hende blidt og vendte ryggen til hende og bukket sig ned så hun kunne kravle op på ham hvis hun ville. Han ville finde noget som ville være lidt mere hytte venligt, så hun kunne være sikker, især så længe han var der.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 9:57 pm

Hun nikkede stille, sukkede svagt, de havde vel mere tilfælles end hun lige gik og troede, ingen der elskede, ingen der kunne elske og ingen der ville elske. Forsigtigt smilede hun "jeg tror ikke jeg kan gå et skridt" hviskede hun svagt og lagde armene om hans hals, hun låste benene om hans liv, trykkede sig mod ham "du er en meget venlig mand" hviskede hun mod hans hals, hun lukkede igen øjnene, han var varm at ligge op af, at sove hen af også lugtede han endda nogenlunde godt, mæske lidt mudret, men meget godt. Hun sukkede, trykkede sig igen mod ham og faldt stille i søvn, ind i den blide og søde søvn

//ingen krea
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 10:16 pm

Shamus kunne ikke lade være med at rødme da hun trykkede sin krop ind til ham, for han kunne føle hele Genevieve's krop. Han lagde hænderne om på hendes lår ret tæt på hendes numse, for at holde hende godt fast. *ikke tænke forkert, ikke tænke forkert, ikke tænke forkert* tænkte han hele tiden for ikke at tænke for meget på hvor hans hænder var, og hendes bryst der var trykket ind mod hans ryg. Han kom op og stå og begyndte så at gå.
Der gik ikke lang tid før han fandt en bjørnehule, ikke så stor men fint nok for dem. Bjørnen var ikke hjemme endnu så han skyndte sig at snige sig ind og lagde hende ned. Han trak dog sine bukser af for hun kunne få en blød hovedpude, så da bjørnen kom igen hoppede Shamus på den kun i underbukser. Kampen var svær for ham, for han skulle virkelig have fat i bjørnen, men til sidst lugtede der en smule brændt, men også af stegt bjørn. Shamus sad på en lille bar plet, som var svitset flot af i en cirkel om ham, imens der kom lidt røg fra ham men han havde sin normale farve igen, og en død bjørn ved sin side som var stegt godt igennem. Han sad med fronten ud af hulen, vogtende for andre dyr som skulle prøve på noget. Han var dog ikke kommet ud af kampen helskindet, bjørnen havde haft fat i hans venstre arm, og havde efterladt ar hen over overarmen. Han havde ikke gjort noget mod det, og havde derfor blod ned af armen, varmt rødt blod. "jeg håber ikke der kommer flere" mumlede han stille, imens han små gloede lidt på bjørnen han havde slagtet, men også ud i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 10:53 pm

Hun smilede til ham, da hun følte puden mod sit hoved, stille vendte hun sig om på siden og som hun lå der, kom alt det uskyldige virkelig frem i hende, hendes skønhed i det lysebrune hår der hang rodet om hendes ansigt og ned af hendes skuldre, de bløde, fyldige læber som var skilt ganske svagt. Dog var hendes drømme knap så uskyldige som hun så ud til at være. Lyde af skrig, kød der flænsede kom frem og svage klynk kom fra hendes sovende skikkelse.
Billeder af uskyldige folk, der løb fra hende, for så at blive fællet og ædt. En kraftige lugt af blod fyldte hendes næse og hurtigt slog hun øjnene op, hun satte sig lydløst op, betragtede den gennemstægte bjørn, men dog var hendes øjne rettet mod denne fremmede mand, som hun lydløst rejste sig op og gik hen til ham, uden at sige noget, satte hun sig mellem hans ben, med ryggen op af hans bryst "jeg undskylder, men du er varmere og mere behagelig at ligge op af" sagde hun og vendte sine blide gråblå katteøjne mod ham, hun smilede og puttede sig mod hans bare bryst, strøg ham samtidig op og ned af brystet
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 1:33 am

sad lidt i sine egne tanker og opdagede derfor ikke Genevieve før hun havde sat sig mellem hans ben, hvor han fik et lille chok, men hendes ord beroligede ham, og han lagde blidt sine arme om hende, "det er helt i orden, og så længe jeg er her har du intet at frygte" sagde han varmt til hende og nussede hende på ryggen blidt. Han prøvede at ikke se for meget, men havde meget svært ved at holde sig fra at se på hendes utrolig smukke gråblå øjne. "du er en smuk dame, du burde ikke være alene" sagde han varmt til hende og sendte hende et endnu varmere smil. Han rømmede let "du burde være med en flot stor fyr der kan beskytte dig" sagde han med et lidt akavet smil, og strammede sit greb en smule om hende og lukkede benene lidt om hende, og tændte lidt mere for sin varme, "er det varmt nok? eller skal jeg skrue lidt mere op?" spurgte han hende undrende og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 1:46 am

Hun smilede til ham og havde fået mere farve, hun vendte sig mod ham, lagde armene om hans hals "måske er jeg smuk, men folk omkring mig har det med at dø" hviskede hun og nærmede sig stille hans ansigt, men flyttede sig dog da deres næser rørte hinanden. Hun klukkede "en flot stor fyr....mhh sidst jeg havde sådan en, endte han op død, de brændte mit hus ned, men okay har du da et forslag til denne flotte satore fyr der skulle kunne "beskytte" mig" spurte hun og nussede ham i håret. Hun lukkede øjnene, bed tænderne sammen og hurtigt brød hun ud af hans greb, hun rejste sig, smed blusen og lidt efter stod der en smuk gepard i stedet for kvinde. Hun var hurtigt over bjørnen, rev kødet fra knoglerne.
Efter lidt tid, vendte hun tilbage til sin kvinde form, fjernede kødet fra sin mund og tog blusen på "undskyld, når jeg er sulten kan jeg ikke rigtig styrer mig" sagde hun stille, hun så skamfuldt væk, tog hans bukser på, så hun ikke rendte rundt bundløs "jeg skal nok gå...hvis du finder mig afskylig" hviskede hun og skævede mod den halvædte bjørn
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:30 am

Shamus skulle lige til at svare hende, før hun så kom ud af hans favn og trak hans trøje af, han kunne ikke lade være med at få store øjne og stirre helt vildt på hendes nøgne krop, indtil hun så til hans kæmpe overraskelse forvandlede sig. og gloede lidt på hende imens hun spiste noget af bjørnen han havde dræbt, og havde et stramt fjæs helt indtil hun stoppede og forvandlede sig tilbage og begyndte at snakke igen. Han kunne ikke holde tilbage mere, han stor smilte over hele ansigtet og rejste sig op, og i underbukser lagde sine arme om hende og trykkede hende helt ind til sig og strøg sin hånd igennem hendes hår blidt. "så jeg er ikke den eneste som har en farlig mutation" sagde han stille og så på hende, han lod dog hurtigt en finger glide på hendes læbe for tegn på at hun ikke skulle sige noget lige nu.
Han trådte nogle skridt tilbage, knækkede nakken kort og stille begyndte at blive mere og mere rød i huden, og pludselig begyndte luften omkring ham også at hede godt op så det lignede toppen af et bål, "jeg kan blive ekstrem varm.. og nogle gange styre mine følelser det, det her er også den eneste grund til jeg kunne vinde over bjørnen, jeg stegte hjernen på den" sagde han stille og pustede så stille ud hvor den røde farve begyndte at falme, "jeg er en eller anden form for varme menneske, underlig, unormal, uønsket de fleste steder" sagde han og trak på skuldrende, og ventede til han var kølet helt ned igen før han trådte frem mod hende, "men er varme godt nok for en killing som dig?" spurgte han hende lidt drillende og blinkede til hende med et drillende smil over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:46 am

Hun så overrasket på ham, men smilede da han snakkede, hun var ikke den eneste...hun var ikke alene? hun sukkede svagt da han lod fingeren glide ned over hendes læbe, men lagde armene om sig selv da han med et trådte væk. Hun betragtede ham stille, som han blev helt rød og varm, hun smilede og trådte stille mod ham "det er..." hun tav og rakte hånden ud mod ham, hun lagde sin håndflade mod hans bryst "smukt...i det mindste slår du ikke folk ihjel, de kaldte mig monster, uhyre, freake" hviskede hun og trådte tættere på ham. Nu forstod hun hvorfor han havde sagt han ingen kæreste havde, fordi de ville mene han var en freake, ligesom hende selv. Stille trådte hun tættere på ham "du er ikke underlig...du er smuk" hviskede hun og lagde armene om ham "min mutation er lidt mere omfangende og det er for nogle svært at forstå medmindre man kender hele historien" sagde hun stille, trak svagt på skulderne. Nu hvor hun tænkte tilbage, vidste hun at det var en dum beslutning, men måske havde den ført til noget godt også selvom det havde givet en masse negative ting med sig.
Hun klukkede blidt "en killing, synes du er jeg en killing" spurte hun og lavede katteøjne, hendes pupil blev større og det var nu tydelig at hun havde katteøjne, hun sendte ham et blik som kunne smelte mange hjerter
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:58 am

Han smilte lidt skævt, "men havde intet valg, jeg blev født med det her ekstra til mig, så det meste af mit liv har jeg måtte gemme mit ekstra, mit rigtige jeg." sagde han og så på hende med et varmt smil. Han kunne ikke lade være med at grine lidt da hun spurgte til det han havde sagt før og lod en finger glide ned om hendes hage og nusse hende under hagen blidt, "du er en smuk lille killing" sagde han varmt til hende og lagde så let sine hænder om hendes hofter og trak hende helt ind til sig selv, og lod den ene direkte bagefter nusse sig op af hendes ryg blidt uden på trøjen og nusse hende lidt i nakken blidt. Han kunne slet ikke stå for hendes vidunderlige øjne og måtte bide sig i læben for at bare beholde lidt af sin førlighed for ikke at gå helt i spåner over hende. "du er den smukkeste pige jeg nogen sinde har set, og den smukkeste gepard jeg nogen sinde har set" sagde han og blinkede til hende, hvor han så rømmede sig kort, "men måske advare mig næste gang du smider trøjen" sagde han og var nu ret rød om kinderne kun, ikke af varme, men af at havde set hende splitter ragende nøgen. Han vidste dog han nødigt skulle snakke nu hvor han stod der i kun underbukser foran en pige der havde hans trøje og bukser på.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:09 am

Hun smilede til ham "det er smukt, jeg gik frivilligt ind til det, jeg kom fra en rigmands familie, men har altid haft en passion for bjergbestigning, men mine forældre ville ikke betale for udstyret og ja, den slags koster bare. Så jeg lod dem lave forsøgene på mig, for at få en udbetaling, men de prøvede alt og der skete ingenting, de troede virkelig jeg var immun overfor den genmanipulation, men en aften var jeg ude og klatre og en bjergløve angreb mig, men da jeg vågnede...var jeg sådan her" hviskede hun og så på ham, hun havde aldrig fortalt nogen denne historie "da jeg sagde jeg intet kunne huske fra klokken 12 og frem af, var det fordi jeg besvimede, smerten...den gjorde så ondt, men jeg ved hvad der ske, bare ikke hvem der dør" hviskede hun stille.
Hun lukkede øjnene og nød hans fingre på sig, mod hagen, plus den der nussede hende på ryggen og mod nakken "så er du min flotte store fyr" klukkede hun og smilede drillende til ham. Hun lagde sin hånd mod hans kind "jeg kan forvandle mig til alle dyrene i kattefamilien, så i teorien kan jeg blive en lille killing" hun strøg ham ned over kinden. Hun fjernede hånden og trådte ned over ham "kan du ikke tåle at se lidt nøgen hud" spurte hun med et smil, hun trak lidt op i blusen, dog aldrig så hun vidste andet end mave og ribben
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:25 am

Han lyttede til hendes historie og kunne nu godt forstå hvorfor hun ikke havde det så fedt med sin forvandling når sådan nogle ting skete. "så vi har begge noget vi nogle gange ikke kan styre" sagde han varmt til hende og smilte stort. Han kunne dog ikke lade være med at rødme stort "jeg vil gerne være din store flotte fyr" sagde han og fik lidt store øjne da hun sagde hun kunne forvandle sig til alle slags katte dyr, og havde enlig lyst til at teste hende en smule, men nåede ikke at sige noget før hun så begyndte at være lidt fræk og viste noget hud, hvor Shamus blev helt rød i ansigtet "j-joh men jeg har aldrig rigtig set en piges krop" sagde han og bed sig i læben og kunne ikke holde øjnene fra den smukke glatte hud hun viste, så smuk og glat.
Shamus havde virkelig lyst til at røre, udforske hende, lyst til at hun trak lidt mere op på trøjen. Han lagde blidt sin hånd mod hendes hud og strøg hende blidt, "du er virkelig smuk" sagde han varmt til hende og blidt dukkede han hovedet lidt og plantede så læberne på hendes hud med sine varme læber og lod så sine øjne glide op på hendes for at se om hun var okay med ham.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:34 am

Hun grinede da han blev helt rød i ansigtet, det var helt kært som han rødmede, hun havde virkelig aldrig set en mand rødme før og for ham at gøre det, blot fordi hun vidste lidt hud, var virkelig sødt "ikke det" hun lagde sine hænder mod hans bryst, bøjede sig mod ham og lod sin tunge glide hen over hans læber "jeg skal nok være blid" hviskede hun blidt.
Hun sukkede svagt, da han lagde sin hånd mod hendes hud og svagt bed hun sig i læben "mhh det siger du jo" hviskede hun og tog fat om hans hånd, hun førte den længere op under blusen, da hans berøringer var så blide, forsigtige at hun higede efter flere. Hans varme kys mod hendes blottede hud, fik hende til at lukke øjnene, dog med et smil greb hun fat om hans hår, fik ham til at se på hende, da hun blidt lod sine læber strejfe hans "mhh du er stor...flot også og så vidt jeg kan se en fyr" hun så ned af ham og klukkede blidt. hun lagde armene om hans hals "du vil røre ikke?" hviskede hun i hans øre, forsigtigt trådte hun tilbage og trak sin bluse af, hendes hår dækkede ned over hendes bryst og blidt tog hun hans hånd, lagde den mod sit ene bryst "rør" sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:46 am

Han fik et lidt nervøst blik da hun sagde hun ville være blid *hvad mener hun?* strøg det igennem hans tanker imens han ikke helt forstod hvad hun ville nu. Shamus fik dog store øjne da hun førte hans hænder længere op af hendes hud og virkelig tæt på hendes bryst, men han lod hænderne glide efter ribbenene og derfor rundt om hendes bryster, lidt med vilje, for han var slet ikke sikker på sig selv.
Han kunne slet ikke sige fra han ville røre hende, han ville så meget røre hende, over det hele på hende. "Je.." nåede han at sige før hun havde trukket blusen af hvor hans øjne blev ret store, og endnu mere da hun tog hans hånd og plantede den lige på hendes fyldige bryst. Han bed sig i læben og begyndte så at bevæge hånden lidt masserende på hendes bryst, og stille lod han også den anden hånd gribe om hendes andet bryst og begynde at massere det, "så blødt" mumlede han før han slap med den hånd hun havde placeret og lod den glide om hende, og trak hende lidt mere ind til sig og plantede munden over brystet og lod læberne kysse hendes bryst og lod tungen sanse hende. Hånden på hendes ryg, gled stille ned omkring hendes ende, og skulle til at glide helt ned, men var lidt usikker.
Han vidste dog han måtte gøre noget for at flytte sine grænser, og derfor i stedet for at gribe uden på, lod han hånden glide under bukserne på hende og greb om hendes baller blidt med et fast greb.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:57 am

Hun sukkede, lagde hoved tilbage og lukkede øjnene, som han dog var blid, hun bed sig i læben. Hans hænder mod hendes bryster, fik hendes hjerte til at hamre hårdere og hun stønnede svagt, en svag lille lyd der hurtigt passerede hendes læber, vidste hvor meget hun kunne lide det han gjorde. Hun smilede og så på ham, da han lagde armen om hende, hun lod fingrene glide rundt i hans hår, da han tog hendes bryst i munden, hun begravede ansigtet mod hans hår, gispede og det ville være tydeligt for ham at mærke hvor hårdt hendes hjerte slog, som hans ansigt næsten var mod det.
Hun gispede da han med et lod sin ene hånd glide fra ryggen og ned, for at gribe fat om hendes balde, dette fik hende til at lægge benet mod hans hofte, hun trak hans ansigt væk fra sit bryst og trykkede sine læber mod hans. Han hud mod hendes, sendte en gysen igennem hende og hun sukkede, lagde hoved tilbage, lagde begge ben om hans liv, så hun holdte sig oppe ved hjælp af ham "så godt" hviskede hun svagt og som en hæsende lyd
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 4:33 am

Han kunne tydeligt føle hendes hjertes banken, hun lød lige så ophidset som han var nervøs, men han var stædig, han ville ikke sige fra, eller give op, han ville gennemføre det her, han ville prøve det her nye som hun viste ham.
Han gav et let gisp fra sig selv, følte sig varm, helt uden sin egen mutations evne, han følte hans hjerte bankede som en hest der galoperede. Han havde så svært ved at styre sig, og gispede "jah" som svar til at hun sagde det var godt, og til sidst ikke kunne holde til det mere at hun var over ham, og med et hurtigt ryk, vred sig om, med hende i sine arme, så han kom op på knæ, og støttede sig på sin ene arm, imens hun hang under ham. Han gispede stille og lagde hende blidt ned på jorden under dem, og lod sig støtte på begge sine arme over hende og så ned på hende med et lidenskabeligt blik der var fokuseret i hendes blik, "jeg vil have dig.. Genevieve" sagde han gispende til hende og lod sin ene hånd slippe hans vægt og lagde sig på hendes mave blidt og stille lod den nusse op af hendes mave, og op på hendes bryst, hvor den tog godt fat, "hvordan kan nogen mand holde sig fra sådan en smuk dame, så sød, så dejlig" hviskede han mod hendes læber før han kyssede hende dybt og fjernede sin hånd igen, og trykkede sin overkrop ned mod hendes og lod sin hånd glide ned om hendes baller og gav dem et let klem og lod sig en smule lidenskabeligt kæle sig op af hende.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 4:46 am

Hun betragtede ham som han lagde hende ned på jorden, hun lagde hænderne mod hans bryst, smilede kærligt til ham "du vil have mig, så tag mig" hviskede hun stille, alt i mens hun kørte hænderne op i hans hår, hvor hun flettede dem ind i det, følte hans bløde hår mellem sine fingre, mens hun sukkede.
svagt gispede hun da han tog hendes bryst sin hånd "fordi de alle tror jeg er et monster" hviskede hun og kyssede ham igen, lod lod fingrene glide ned af hans ryg, kradsede ham hen over den bløde hud, med et ben på hver af hans side, trak hun hans underbukser ned med sine fødder "og jeg er ikke sød" hviskede hun mod hans læber, hun slikkede han hen over læben.
Hun så ned af ham, lod fingrene glide ned af hans bryst, ned mod hans mave hvor hun lod fingrene glide hen over hans muskler "jeg kan jo også spørge dig, hvordan kan en kvinde holde sig fra en så smuk, venlig ung mand som dig" spurte hun blidt, hun strøg ham ned af kinden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





what...happen last night? (shamus) Empty
IndlægEmne: Sv: what...happen last night? (shamus)   what...happen last night? (shamus) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
what...happen last night? (shamus)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Giv nutiden en chance (Shamus)
» it's friday night -Andrew-
» Party all night - Cersei
» Hvor går grænsen? Her? eller Her? en ting er sikkert. Du høre ikke til på denne side. Så bed til gud og dø. (Shamus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Junglen :: Vestskoven-
Gå til: