Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
it's friday night -Andrew- I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
it's friday night -Andrew- I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
it's friday night -Andrew- I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 it's friday night -Andrew-

Go down 
ForfatterBesked
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

it's friday night -Andrew- Empty
IndlægEmne: it's friday night -Andrew-   it's friday night -Andrew- I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 9:06 am

Tid :: godt vel 22:30
Sted :: The club i Midterkvarteret
Omgivelser En masse dansende folk, nogle fulde, andre knap så fulde
Vejr Solen er gået ned, det er lettere køligt i vejret
Påklædning :: Heldragt plus et par støvler, med høj hel, af samme farve som dragten

Med de tomme øjne og et direkte hånligt blik, gik hun ned af gaden, hendes høje hæle gav genlyd i de tomme gader som hun gik mod hvad der lyde som et diskotek. Det var faktisk længe siden hun havde haft det sjovt, måske kunne denne aften være sjov...eller hvem vidste måske kom en eller anden til skade?
Hun var ikke typen der ikke var bange for et slagsmål, kom alt ud i et, ville hun da med glæde deltage i et, blot for at overraske dem med et slag eller to der kunne sende folk på hospitalet eller direkte i gulvet.
Hun lagde armene over kors, sparkede døren op, hendes lange blonde hår var bundet op, gjorde også hendes ansigts træk mere tydelige, alt ved hende stod frem, alt lige fra hendes kulde, til hendes håndende facade.
Hun lod sine grønne øjne glide hen over dem alle, som hun uden rigtig at tænke på den, brød ind imellem dem og til sidst stoppede hun op ved en bar. Hun lagde sine arme mod disken, hun fik hurtugt kontakt med bartenderen, som hun sendte sit bedste smil, der dog ikke just lignede et smil, snarer en grimasse. Hun sukkede, rullede med øjnene, fjernede smilet og fik hurtigt bestilt noget rent vodka

//håber det er okay
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



it's friday night -Andrew- Empty
IndlægEmne: Sv: it's friday night -Andrew-   it's friday night -Andrew- I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 9:46 am


Andrew som var i sin dæmon skikkelse, havde fået sit hår friseret så det ikke var så irriterende, det faldt altid nedover øjnene når han ikke havde fået redt det. Hans mandelbrune øjne var tomme for følelser som altid, få gange var de matte men det var kun når han havde røget noget stærkt. Tiden var atter inde til at Andrew fandt sit offer, han fik mad gennem sex. Han var en incubus. Eller, han var halv incubus, halv elver. For tiden var han meget i sin dæmon skikkelse, af den grund at han var mere sulten for tiden og det var meget lettere at skaffe mad i dæmon skikkelsen. For elver skikkelsen var alt for sød, årh..! Og det gjorde at han ingen mad kunne få, for ingen piger vil da have en sød fyr, vel? Det mente dæmonen ikke. Elveren derimod synes at dæmonen var alt for... Arrogant. For ond mod kvinder. Men de skulle have mad, punktum!
Andrew sad ved baren, på en af bar stolene. Han havde en vodka ved sin side, da døren pludselig blev sparket op. Han så mod døren, ikke så chokeret som de andre. Han fulgte kvinden med øjnene... Behøvede hun at larme sådan? Og hun kunne have ødelagt døren! Da hun stoppede op ved baren, fik et glas rent vodka, adskilte Andrew sine læber og sagde med sin forførende, dybe stemme som havde et snert af fransk accent over sig; "behøvede de at sparke døren op sådan?" Han hævede et øjnebryn og hans tomme mandelbrune øjne var rettet mod kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

it's friday night -Andrew- Empty
IndlægEmne: Sv: it's friday night -Andrew-   it's friday night -Andrew- I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 10:08 am

Hun tømte hurtigt glasset, vendte ansigtet mod ejermanden af stemmen, hun hævede øenbrynet, trådte hen mod ham "jeg gør hvad jeg vil" hviskede hun i hans øre, hun trådte væk, fik hurtigt bestilt en ny drink. Hun vendte sig med ryggen mod disken, vendte ansigtet mod dæmonen, en simpel lille dæmon, ikke særlig interessant eller farlig.
Hun drak roligt af dette glas, kørte indholdet rundt i glasset, mens hendes grønne øjne var mod ham, hun bed sig i sin fyldige læbe, hun lod sit blik glide op og ned af ham, køn kunne man da sige han var da køn, men helt klart ikke hendes type. Hun kunne dog godt lide hans øjne de brune øjne, helt klart et eventyr. Hun sukkede og kørte sine øjne hen over gulvet, hen over de svedende, dansende unge, de var så nemme bare at fælde, et slag og de var nede. En smule hvisken og de troede straks man elskede dem

//krea svigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



it's friday night -Andrew- Empty
IndlægEmne: Sv: it's friday night -Andrew-   it's friday night -Andrew- I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 10:48 pm

Så denne kvinde mente at hun havde retten til at gøre lige præcis hvad hun ville? Åh du godeste, det var præcis sådanne typer.. Nej vent. Han var jo selv sådan en type. Forbandet da også være det! Han hævede et øjnebryn over hendes hvisken, hvilken nydelig måde at nærme sig en mand hun slet ikke kendte! Han kunne jo have været ude efter hende, tænk hvis han havde haft en kniv! Tydeligvis ikke en særlig klog kvinde, sådan at nærme sig en fremmede mand uden at tænke nærmere over det.
"Aha." Ærlig talt kedede hun ham. "Så jeg gætter på at, hvis de havde lyst, ville de total smadre døren?" Han rystede på hovedet. "Latterligt." Han drak sin vodka, glasset var tomt da han stillede det på disken igen.
"Jeg ser de betragter danserne. Er de da interesseret i en af de mandlige dansere?" Han kunne ikke lade være med at spørge.

//også her^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





it's friday night -Andrew- Empty
IndlægEmne: Sv: it's friday night -Andrew-   it's friday night -Andrew- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
it's friday night -Andrew-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Don't believe in a mask(Andrew)
» An enemy.... In my fucking house!? //Andrew//
» Bitch slap //Echo og Andrew//
» Party all night - Cersei
» what...happen last night? (shamus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Salutem :: Midterkvarteret :: The Club-
Gå til: