Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Case 5: Elver I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Case 5: Elver I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Case 5: Elver I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Case 5: Elver

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Case 5: Elver Empty
IndlægEmne: Case 5: Elver   Case 5: Elver I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 9:58 pm


Elver.

Case 5: Elver Anlq9i

Kære dagbog.
Mutantracerne strømmer frem, og dette er mit femte fund! Jeg har valgt at denne race må gå under navnet 'elver', fordi den minder mig utroligt om elverracen som man kender fra bøger. Elegante ... Smukke ... Og alligevel så kolde! De er så tæt på elvere, som ingen anden race, jeg endnu har set. Optegnelserne omkring elverne er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
Doktor Garret Shane.


Historien.
Elvernes gener kommer fra de mennesker der blev dette via genmanipulationen: Smukke, elegante, instinktive. Dette betyder at elverne er den anden smukkeste race overhovedet. De har en naturlig ynde og elegance der er fantastisk, og de gør mange ting, uden de behøver at tænke over dem først - ligesom med nymferne kan dette både være positivt og negativt.
Elverne er meget lig nymferne, selvom de alligevel er meget forskellig derfra. Nymferne er fysisk i kontakt med naturen, imens elvernes kontakt mere findes som en glæde ved at være i naturen og beskytte den. Dette er fordi at nymferne og elverne næsten er skabt af de samme genmanipulationer og dermed bivirkninger - en enkelt minimal ændring der syntes at være ligegyldig ændrede dem i disse to forskellige men ens retninger.
Ligesom med nymferne startede elvernes ændring i generne mentalt, men fordi deres tilknytning og dermed trang til naturen ikke var ligeså overvældende som nymfernes, så ændrede elvernes gener sig ikke helt så voldsomt og i en lidt anden retning. Elverne blev nemlig ændret således:
Den forskel, der var på den måde elverne og nymfernes gener blev manipuleret, var at elvernes blev ændret således at der blev tilsat dele af kattegener - nu virker det sindssygt, men dengang var det en hurtig løsning på ynde, skønhed og instinkter som alt sammen er noget katten besidder. Så da elverne muterede, blev disse kattegener mere dominerende og faktisk skete der to meget tydelige fysiske ændringer: Brusken i elvernes øre bevægede sig opad og blev spidse i toppen så elvernes øre blev spidse, og gav dem en helt fantastisk hørelse.
Den anden ændring var at kroppens pigmenter langsomt forsvandt - dog ikke helt - hvilket betød at langt størstedelen af elverne fik en lys hud og en lys hårfarve(se mere under racer, da dette kun gælder for den ene). I sjældne tilfælde ville de alligevel have mørkt hår eller hudfarve, men det var yderst sjældent og faktisk ville endnu en mutation være sket i elvernes kroppe hvis de havde mørkt hår.

Skabelsen.
Elvere kan ikke blive forvandlet ligesom varulve eller vampyrer kan det, idet ændringen i deres gener ikke kan overføres. Dvs at de ikke 'smitter'. Elvergenet er ikke specielt dominerende, hvilket faktisk vil sige at selv to elvere kan ende med at få et menneskebarn hvis de er uheldige - dette sker dog kun i ekstremt sjældne tilfælde. Dette betyder også, at hvis en elver og en hvilken som helst anden race får et barn, så vil barnet i langt de fleste tilfælde være af den anden race end elver.
Dette betyder også at der faktisk ikke er en stor befolkning af elvere, selvom det dog alligevel ikke er et sjældent syn at se elvere. Dog opholder mange elvere sig i skoven, fordi de - som tidligere nævnt - føler en vis forbindelse til naturen og mange føler sig faktisk roligere når de er i kontakt med naturen på en eller anden måde.

Fakta(Opridset).

  • Elvere er ikke udødelig, selvom de af ukendte årsager kan blive mellem 400 og 1000 år ældre end et menneske. Dette er alt efter hvor meget denne motionerer, hvorvidt denne spiser sundt og hvor mange sår denne har fået.

  • Elverne forfølger tæt nymferne i at være de smukkeste, men må se sig slået af nymfernes naturlige skønhed. Elverne har den samme slags skønhed, selvom det er i en smule mindre grad idet den 'aura' der er omkring dem begge, er stærkere omkring nymferne.

  • Elverne er 1 - 2 gange stærkere end mennesker, men i nogle andre tilfælde kan de slet ikke måle sig med menneskenes styrke. Ved elverne varierer dette, selvom de dog i langt de fleste tilfælde er 1 - 2 gange stærkere end et menneske.

  • Elvere er en smule hurtigere end mennesker, men det er så lidt at det sjældent bemærkes. Hvis en elver og et menneske løb om kap over 1 kilometer, ville elveren slå mennesket med 2 - 3 meter. Elveren kan dog hoppe flere meter op i luften.

  • Elvere er lige så smidige som en kat, og har den samme evne til at kunne lande på benene ved langt de største fald. Elvere kan naturligt bøje kroppen i uhyggelige stillinger, uden at deres knogler er bøjelige som nymfernes er.

  • Elvere har ikke den samme fysiske tilknytning til naturen som nymferne har, så de vil ikke føle fysisk smerte når naturen bliver skadet. Dog kan mange føle at de skal beskytte naturen og vil blive følelsesmæssigt såret når folk ødelægger 'deres' natur - dette er dog langt fra alle.

  • Elvere kan blive slået ihjel af de samme ting som mennesker, selvom de langt sjældnere får sygdomme. Der forskes endnu i hvorfor.

  • Alle elverens sanser er stærkere - ligesom kattenes.


Racer.
Der findes tre forskellige elverracer.

Lyselverne: Lyselveren er den form for elver, hvis pigmenter næsten er forsvundet. De er nærmest altid lyse i huden, og 99,7% af alle lyselverne har ligeledes blondt hår fordi der helt simpelt ikke er mange pigmenter i dette. Lyselverne lever tit i meget strenge samfund, hvor det er påkrævet at de beskytter naturen og er gode væsner.
Dette er fordi at mange lyselvere tror at de er blevet velsignet med den lyse hudfarve og hårfarve, fordi de er gode væsner og skal opføre sig derefter. Derfor er mange lyselvere og venlige og imødekommende. Dette er dog ikke tilfældet, men mentalt har de fundet sig selv på denne måde og har opdraget sine børn derefter.

Mørkelverne: Mørkelveren har sit navn, fordi de har lige så mange pigmenter i huden som et normalt menneske  - langt størstedelen af mørkeelverne har en mørk hudfarve. Mørkelvere lever i knap så strenge samfund som lyselverne, men på grund af det navn de er blevet skænket har de ligesom lyselverne udviklet tanker om sig selv. Fordomme fra udestående hjalp ikke på dette.
Mange mørkelvere tror at de er nødt til at være værre væsner end lyselverne, og mange er blevet opdraget på denne måde hvilket gør at de i størstedelen af tilfældene ikke er lige så 'ædelt' opdraget som lyselverne, og ting såsom at stjæle og slå ihjel, er knapt så ildeset og forfærdeligt, som i lyselvernes samfund.

Blodelverne: Blodelverne har sit navn, fordi de fik en ekstra byrde som hverken mørkelverne eller lyselverne fik; Ligesom bloddæmonen og vampyren havde deres kroppe problemer med at optage tilstrækkeligt med ilt, og selvom det ikke var ligeså slemt som ved vampyren eller bloddæmonen så fik de samme last. De måtte få tilført iltrigt blod til kroppen for at kunne trække vejret ordentligt.
Dog er det langt svagere ved blodelverne, så det er kun hver fjerde uge de behøver at få tilført blod uden at de vil føle som bliver de kvalt og går i blodrus, men de vil have en let trang til at drikke en smule mindst hver tredje dag. Blodelvere blev - på grund af dette - set som onde væsner, og begyndte til sidst at opføre sig derefter. Blodelverne er de sorte får i elverfamilien - ikke mørkelvere, selvom navnet lyder sådan.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Case 5: Elver
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Case 12: Besat
» Case 1: Vampyr
» Case 2: Varulv
» Case 3: Engel
» Case 4: Dæmon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Racebeskrivelser-
Gå til: