Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Case 13: Hybrid(Blandinger) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Case 13: Hybrid(Blandinger) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Case 13: Hybrid(Blandinger) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Case 13: Hybrid(Blandinger)

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Case 13: Hybrid(Blandinger) Empty
IndlægEmne: Case 13: Hybrid(Blandinger)   Case 13: Hybrid(Blandinger) I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:28 pm


Hybrid.

Case 13: Hybrid(Blandinger) Jjp5dl

Kære dagbog.
Jeg vidste jo at det ville ske. Jeg vidste det jo. Alle mine racer kunne jo ikke holde sig adskilt for evigt, så selvfølgelig måtte de blande sig. Og skabningerne der er kommet ud af dette er sære, uhyggelige .. Og ja, jeg er skræmt. Selvfølgelig er jeg det. Men de interesserer mig også, fordi de har træk fra forskellige mutationer. Det er da lidt spændende, er det ikke? Jeg har dog ikke kunnet lave rigtige optegnelser omkring dem, da de er så forskellige.
God læselyst alligevel, fremtidige læsere.
Doktor Garret Shane.


Historien.
Blot fordi de varr forskellige racer, betød det ikke at de forskellige mutanter hadede hinanden. De kunne endnu forelske sig, og de kunne endnu have betydningsløs/fuld sex der førte til et afkom. Derfor ville der selvfølgelig komme hybrider imellem forskellige mutantracer, selvom der ved nogle racer er større sandsynlighed for hybridafkom end der er ved andre, idet nogle gener er mere dominerende imens andre viger.

Skabelsen.
Man kan kun blive født som hybrid, idet man f.eks ikke kan blive bidt af en vampyr og blive halvt vampyr, eller få overført varulvegenet og blive halvt varulv. Derudover er der nogle gener der er mere dominerende end andre; f.eks er englegener og dæmongener meget dominerende, ligesom varulvegener og vampyrgener er det. Dette betyder at det er uhyre sjældent at der er hybrider imellem dæmoner og en anden race, samt engle og en anden race idet de begge gange vil ende med at være dæmon eller engel i disse to tilfælde. Dog kan det forekomme.
Det samme fungerer med fødte varulvegener, imens varulvegenet og vampyrgenet der 'smitter' altid vil overtage hundrede procent i kroppen.
Elvergener er meget vigende, hvilket betyder at der også sjældent er hybrider ved disse, idet de i størstedelen af tilfældene ville ende med at blive den modsatte race af elvere. Dog forekommer elverhybrider også, dette er dog også sjældent.

Fakta(Opridset).

  • Der vil i alle hybrider være både positive og negative sider fra hver af de to racer hybriden er en blanding af - uden undtagelser.

  • En hybrids gener er altid meget vigende, så hvis de får et barn vil barnet langt de fleste af gangene være den modsatte race.

  • Hvis to hybrider får et barn vil de langt størstedelen af tilfældene være én af hybriderne barnet vil ende ud med at være. I helt utroligt sjældne tilfælde vil der kunne være en blanding imellem mere end to grundet dette, men det er ufatteligt sjældent.

OBS! Hvis du ønsker at være en blandingsrace, så kontakt en admin. Skriv her et oprids omkring din karakters baggrund(må godt være kort), plus de positive og negative sider for din karakters blandingsrace.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Case 13: Hybrid(Blandinger)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Case 1: Vampyr
» Case 2: Varulv
» Case 3: Engel
» Case 4: Dæmon
» Case 5: Elver

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Racebeskrivelser-
Gå til: