Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Case 11: Immun(Menneske) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Case 11: Immun(Menneske) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Case 11: Immun(Menneske) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Case 11: Immun(Menneske)

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Case 11: Immun(Menneske) Empty
IndlægEmne: Case 11: Immun(Menneske)   Case 11: Immun(Menneske) I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:04 pm


Immun.

Case 11: Immun(Menneske) 1dyiki

Kære dagbog!
Jeg er i ekstase! Den lykkeligste nyhed har nået min forskning - jeg var fundet en gruppe af mennesker, der er immune overfor genernes påvirkning! Jeg ved ikke hvorfor, men disse har ikke ændret sig! Jeg har valgt at kalde dem immune, fordi de er immune overfor den direkte genmanipulation! Desværre kan de godt forvandles til andre racer, hvilket er en skam. Men medmindre det sker, er de helt immune! Optegnelserne omkring immune er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
Doktor Garret Shane.


Historie.
Nogle få mennesker var allerede muterede. Evolutionen havde skabt mennesker der af grunde man ikke kendte til, var resistente overfor genmanipulationernen, således at deres krop udskilte de manipulerede gener. Derfor forblev de helt normale mennesker, på trods af alle manipuleringer man forsøgte sig med. Dette blev naturligvis set som en svaghed i starten, idet disse dermed ikke kunne blive stærkere, klogere, smukkere eller på nogen måde blive opgraderet fra deres eget selv.
Derfor blev de i lange tider set som "freaks", og nogle gik endda så langt som at kalde dem mutanter - hvilket egentligt også var sandheden. Disse immune var mutanter, men deres muteringer endte med at redde dem fra nogle meget værre muteringer senere hen. Ironien dertil er tydelig.
Dette betød nemlig at de immune, da genmanipulationens bivirkninger brød frem i stort set alle mennesker på planeten, ikke ændrede sig. De kunne blot se passive til imens verdens befolkning ændrede sig til uhyrer, der hungrede efter ting de end ikke kunne forestille sig. Stor var deres gru, men de måtte finde sig et sikkert sted at leve, udenfor disse væsners rækkevidde.
For hurtigt fandt væsnerne ud af, at disse mennesker, der havde været immune, var de, der var de nemmeste byttedyr. De jagtede de immune og nedslagtede dem som byttedyr, idet disse væsner tit var stærkere, hurtigere eller havde bedre sanser end disse mennesker.
Menneskene opbyggede en by, som væsnerne ikke kunne komme ind i, hvilket gjorde dem helt sikre - troede de. De byggede stærke murer om byen, og lærte lidt efter lidt at leve selv. Men væsnerne lignede mennesker i sådan en grad, at de uden problemer kunne bo med menneskene, uden de immune fattede mistanke. Det var sådan de immune opdagede, at de godt kunne 'smittes' - Altså forvandles til en eller anden form for mutant.
De muterede udviklede også hurtigt stor passion for de immunes blod, idet det var det reneste. Ingen underlige bismage, og ingen indviklede 'ting' indvendigt. De var nemme at fange, nemme at dræbe og havde noget af det bedste blod. Menneskene var endnu det mest eftertragtede byttedyr.

Skabelsen.
Det er udelukkende muligt at blive født som immun, idet det faktisk er en mutering i generne der har gjort at kroppen udskiller manipulerede gener. Dette betyder dog ikke at man ikke kan forvandles til en mutant via smitte, såsom fra bid. De immune er nemlig de mest modtagelige overfor smitte, og er de der nemmest bliver forvandlet.
Dog er det immune gen meget vigende, så det er meget sjældent der vil være en blandingsrace imellem en immun og en anden race. Det sker selvfølgeligt, men disse ville i såfald blive set som nogle af de mest sære vanskabninger, idet de ikke var modtagelige overfor genmanipulation, men samtidig indeholdt det.
Nogle få mennesker eksperimenterer med bl.a. indtagelse af vampyrblod uden at give noget blod væk, samt indtagelse af varulveblod og lignende blodtyper. Disse skulle give menneskene midlertidige evner fra den pågældende race(såsom forbedrede sanser, styrke, hastighed, skønhed m.m.), men det er ikke muligt at forvandle et menneske den vej. Disse blodtyper fungerer derimod som stoffer idet de samtidig udløser dopamin i hjernen, og begynder langsomt at blive et yndet rusmiddel.

Fakta(Opridset).

  • Immune har samme levetid som et gennemsnitligt menneske. Dog synes mange immune at blive slået ihjel før tid, idet de er et yndet byttedyr og bliver ofte jagtet af rovdyrsmutanterne. Dette bringer de immunes gennemsnitlige levealder ned til omkring 30 år, men de kan leve helt op til 100-110 år eller en smule mere.

  • Immune kan selvfølgelig være smukke, men der er lige så stor chance for at de er grimme. De ses i både tykke og tynde variationer, bumsede og med glat hud. Plastikoperationer kan fås, men det er dyrt.

  • En gennemsnitlig mand kan løfte omkring 90 - 100 kg i dødvægt. Dog kan de være langt svagere, og samtidig kan de optrænes til at kunne løfte meget mere. Det varierer.

  • Mænds gennemsnitlige hastighed er 13,3 km/t, mens kvinders 10,4 km/t. Dog kan denne sagtens være langt lavere og langt højere, alt efter hvor trænet mennesket er til dette, ligesom så mange andre faktorer der spiller ind, er vigtige. Det varierer.

  • Immune kan blive slået ihjel af sygdomme, såvel som våben, vold osv. De er mennesker, og kan derfor blive slået ihjel af det fuldstændigt samme som disse. Det samme fungerer for hvad de kan skades af.

  • Immune kan godt have overnaturlige evner, idet det ikke har noget med genmanipulationer at gøre, men derimod bølgerne i luften. Dog er det ikke alle der har det, og nogle har muligheden for at få det, uden de ved hvordan man skal udnytte den. For andre kommer den spontant og uønsket.


Racer.
Der findes tre forskellige immune racer, og adskillige leveveje hvoraf én beskrives.

Immun: Disse er de der udskiller de manipulerede gener. De kan ikke få lavet en genmanipulation på sig, uden kroppen igen udskiller de manipulerede gener, og efterlader de helt normale gener tilbage i kroppen. Dog kan de godt blive forvandlet, men har derudover ikke nogle ekstra styrker eller lignende i sig, idet de er blevet udskilt.
Mange immune føler at de på en eller anden måde har en mission, fordi de er blevet 'udvalgt' til at være uimodtagelige for mutationerne der forpestede planeten. Nogle tror ligefrem det er Gud der har holdt hånden over dem, og prøvede at rense planeten for ondskab - en form for Noahs ark der gik galt.

Mennesker: De der slet ikke blev foretaget indgreb på. Det er en minimal procentdel, men nogle få var så heldige at ingen i deres slægt var blevet genmanipulerede, og de selv havde heller ikke fået noget gjort i sig. Dette betød at der selvfølgelig ingen bivirkninger var i dem, men de er stadig modtagelige overfor genmanipulation, hvis nogen ønskede at manipulere med disse gener.
Disse ved dog ikke altid at de er blandt de uhyggeligt få der er sådan, men tænker i de fleste tilfælde sig selv som immune, idet det er noget nært umuligt ikke at have nogen i sin slægt der på et eller andet tidspunkt er faldet for fristelsen og har fået manipuleret bare en smule med nogle gener.

Cyborg: Ikke alle immune var hundrede procent immune, og nogle fik blot muteret få dele af dem. Disse ønskede naturligvis ikke at være mutanter, og fik derfor fjernet de dele af deres kroppe, der var muterede. Istedet fik de indsat robotdele, hvilket betød at de kunne variere meget på hvordan de så ud og hvor stærke, hurtige eller gode de var til forskellige ting. Derudover fik Cyborgs også indsat nogle 'harddiske' i deres kroppe, der gjorde at de kunne tilføje eller fjerne dele af dem psykisk - så de kunne blive perfekte til at skyde, men tilgengæld måtte de fjerne en del af deres menneskelighed. Man kan via USB-drevs derefter fjerne og tilsætte forskellige ting, men for at tilsætte noget til dem, skal man også fjerne noget. De er den menneskelige version af teknologi.
(Credit til Alex og Cain, for idéen til Cyborgs)

Jæger: Dette er ikke en race, men nærmere en levevej. Jægerne er optrænede mennesker, der er trænet meget grundigt i at udrydde mutanter. Dette er kort sagt et lortejob idet de tit bliver slået ihjel lang tid før deres tid, og sjældent har tid til andet end at træne, opspore væsner og slå disse ihjel.
Nogle får opgaver som var de lejemordere, og slår disse ihjel efter behov, hvorefter de bliver betalt for det. Andre slår bare ihjel som det nu passer dem, og må ty til andre metoder for at få penge på bordet. Helt tredje er medlemmer af større organisationer, der betaler for hvert drab, der kan bevises. Det er meget forskelligt hvordan det foregår, men jobbet er alt andet end eftertragtet.
Og lønnen er ikke engang god.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Case 11: Immun(Menneske)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Case 12: Besat
» Case 1: Vampyr
» Case 2: Varulv
» Case 3: Engel
» Case 4: Dæmon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Racebeskrivelser-
Gå til: