Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Case 10: Udød I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Case 10: Udød I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Case 10: Udød I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Case 10: Udød

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Case 10: Udød Empty
IndlægEmne: Case 10: Udød   Case 10: Udød I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:01 pm


Udød.

Case 10: Udød 2rfvn2t

Kære dagbog.
Du vil ikke tro mig, når jeg skriver dette - men den nye race jeg har fundet er udød! Ikke uddød, nej desværre er de udøde fordi de faktisk er døde alle sammen - men lever endnu! Min første tanke som et navn var zombie, men de ser ikke ud til at ville spise hjerner. Min næste tanke var spøgelser, men de er ikke gennemsigtige og har en fast masse. Så jeg landede endnu engang på udød. Navnet på dem, er udød. Optegnelserne omkring udøde er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
Doktor Garret Shane.


Historien.
Udøde er ikke som sådan en race der er kommet frem grundet genmanipulation, men dog alligevel er en form for mutering i kroppen. Hvorfor den kommer ved bestemte personer vides ikke, men nogle forskere mener at det er fordi de bliver påvirket specielt af magibølgerne, på en måde som ikke alle gør det. Andre forskere mener at det er en medfødt fejl i kroppen der tilskynder denne mutation til at finde sted, og helt tredje mener at det er psykisk, og at alle vil kunne skabe denne mutation, hvis de tror nok på det.
En udød er et hvilket som helst væsen, der lever efter døden. Deraf navnet udød(u-død), der betyder ikke-død. Hvorfor det sker er ukendt, men grunden til at den udøde synes at vågne fra de døde efter hjertet er holdt op med at slå, er fordi der sker en meget ubegribelig ting i kroppen på væsnet lige inden døden indtræffer, eller umiddelbart efter, der gør at selvom kroppen er død, vil væsnet leve videre.
Sjælen er jo adskillige fragmenter i kroppen, der sidder spredt rundt i kroppen som små stykker. Det er små stykker der indeholder en del af hvad en person er, og har en konsistens som let pisket flødeskum - det er halvgennemsigtigt, og syntes at flyde omkring som tåge. Sjælestykkerne sidder omkring de følsomme områder på kroppen - især de mere intime steder, og omkring de vitale organer.
En udøds sjæl samler sig, således at den sidder sammen inden i kroppen på væsnet, og ikke er fragmenter - men istedet en helhed. Denne helhed er væsnet i en halvgennemsigtigt, tågeagtig og flødeskumsagtig version, der sidder inden i kroppen på den selvsamme person. Derfor vil sjælen endnu leve videre når kroppen dør, og fordi sjælen fungerer som en separat bevidsthed.
Når kroppen dør optager sjælen adskillige af kroppens celler, og gør det dermed muligt at få en materialelignende konsistens. Enten vil den udskille sig fra kroppen og fungere som et "spøgelse", hvor sjælen der har optaget celler påbegynder mitosen(hvor den kopierer sine egne celler) og til sidst får en fast krop, eller også vil den være stærk nok til at kunne bevæge det døde væsens krop, på trods af at kroppen er død.
I begge tilfælde skal sjælen have en bestemt næring, der fungerer som lim til sjælen - som gør at sjælen holder sig samlet, og dermed fungerende som en bevidsthed. Uden denne lim(hvad der fungerer som denne lim, varierer fra udød til udød) ville sjælen gå i stykker og blive til disse fragmenter igen, og dette ville sørge for at det allerede døde væsen, ville dø endnu engang. Og ikke komme tilbage.

Forvandlingen.
Hvordan kroppen sørger for at samle sjælen vil der ikke blive beskrevet, idet dette ikke vides med sikkerhed. Om kroppen samler sjælen til en fungerende bevidsthed inden døden indtræffer, endnu imens livet forlader kroppen eller umiddelbart efter døden er indtruffet, gisnes der ligeledes kun om. Dette vil derfor ikke blive beskrevet, idet det blot ville være gætterier og ikke fakta.
Men når sjælen er samlet og kroppen er død, vil sjælen 'overtage' på en bestemt måde, og dette er derimod fakta. Sjælen begynder hastigt at optage nogle af kroppens nyest skabte celler, og vil lade dem kopiere sig selv i en hastighed, der ville skabe kræft på et par minutter, i en normal krop. Der vil gå timer før 'sjælen' får mere end en flødeskumsagtig konsistens, men den vil til sidst få en konsistens som en lidt blød menneskekrop, og vil derfor kunne bevæges rundt som en normal krop.
Denne krop er nu inde i den døde krop, og den døde krop vil derfor se næsten udstoppet ud, idet den er fyldt fuldstændigt ud. For sjælen indeni, vil det føltes som er et ekstra lag meget tykt og ubehageligt hud blevet lagt ud over sig, og det tykke lag plasticagtige hud strammer meget hårdt omkring én, idet huden bliver strakt voldsomt for at kunne rumme endnu en krop i sig.
Den udøde må derfor rive, flå og brække sig vej ud igennem sin gamle krop. Dette vil forvirre mange, idet det føltes som er de netop blevet slået ihjel, men vågner sekunder senere op fra en meget ubehagelig søvn - idet de ikke ville kunne mærke sjælens samling og kroppens materalisering.
Når først de er kommet ud, er de meget sårbare i forhold til tidligere, idet de ikke længere har det beskyttende lag af 'krop' udenom deres sjæl. Deres sjæl er hundrede procent blottet, og de har meget bogstaveligt deres sjæl ude hvor alle kan røre den. Ordene "ar på sjælen" kommer ikke fra ingenting.

Fakta(Opridset).

  • En udød er faktisk nemmere at slå ihjel end en helt normal person, idet deres sjæl er langt mere sårbar uden det beskyttende lag af krop der normalt dækker den. En udød er et paradis for en sjæledæmon, og så længe en del af sjælen adskilles fra resten, vil den udøde dø endnu engang.

  • En udød ligner sin gamle krop fuldstændigt, men er altid en hel del smidigere, og deres krop er altid langt blødere. Langt de fleste ar vil også være forsvundet, og langt de fleste muskler vil også være langt svagere end i den oprindelige krop.

  • En udød vil i de første par uger være rimeligt meget svagere end et menneske, men vil kunne optræne sig selv til at være 3-4 gange stærkere end et menneske.

  • En udød vil i de første par uger være rimeligt meget langsommere end et menneske, men vil kunne optræne sig selv til at være 4-5 gange hurtigere end et menneske.

  • En udød kan dø af; Gennemboring af hjerte, hoved der separeres fra kroppen, fjerning af vitale organer, udsugning af sjælen m.m. Dog vil sygdom, alderdom og lignende ikke gøre skade. "At gøre skade på sjælen" kan være meget bogstaveligt når man snakker om at gøre en person meget såret og ked af det, idet det faktisk gør sjælen svagere og nemmere at slå ihjel.

  • En udød er udødelig, medmindre sjælen bliver skilt ad i større eller mindre grad. Hvis en finger fjernes kan det overleves men sjælen svækkes kraftigt, men hvis det derimod er en hånd eller en arm, vil sjælen blive 'flået fra hinanden' indvendigt, og den udøde vil dø. Den vil dog ikke kunne dø af blodmangel.

  • En udøds magiske evner er altid langt stærkere end de var da de var 'levende', idet de magiske bølger er i tættere kontakt med essensen af væsnet, og de dermed er i større kontakt med magien. I sjældne tilfælde vil de endda have udviklet en ekstra evne.

  • En udød har bedre sanser end et menneske, men det er ikke voldsomt bedre sanser.


Racer.
Der findes tre forskellige udødracer.

Besat: Læs her.

"Spøgelse": Dette er den mest normale udøde race, hvor sjælen optager celler og dermed materialiserer sig, og bliver en fast skabning der fungerer som et væsen. Denne form for udøde vil altid være en smule svagere end et menneske i starten, idet deres muskler ikke er blevet bygget op i deres "nye" krop, men de vil kunne optrænes til at blive stærkere end et menneske.
De kan hverken gå igennem vægge, de er ikke gennemsigtige eller usynlige. Dog er de omvandrende sjæle i fast form, og dette vil mange kunne mærke, hvis de er nær dem. Ikke at de er omvandrende sjæle, men mange vil kunne mærke at de er specielle på en måde, der ikke syntes god eller dårlig.

"Zombie": Disse er langt sjældnere. Ved disse får sjælen ikke fast form, men vil derimod bevæge den døde krop rundt. Dette er meget hårdt for sjælen, idet det er som om man konstant skal løfte noget der er tre gange tungere end sig selv, og hver bevægelse er en kraftanstrengelse. Dette vil kun ske, hvis sjælen af uforklarlige årsager sidder fast i den døde krop.
Kroppen vil gå i forrådnelse imens sjælen bevæger den rundt, og grunden til at væsnet døde vil ikke være forsvundet. F.eks vil et halshugget væsen vil kunne gå rundt, eller en opsprættet person uden vitale organer. Forhåbentligt vil sjælen kunne komme fri fra kroppen inden kroppen rådner totalt.
Hertil vil det blive mere og mere besværligt at bevæge kroppen grundet den stivhed man automatisk får når man dør, og man vil ikke kunne bevæge kroppen flydende og normalt. Deraf "zombie" - fordi man er et omvandrende lig, plus ens bevægelser minder meget om zombielignende skabninger.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Case 10: Udød
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Case 12: Besat
» Case 1: Vampyr
» Case 2: Varulv
» Case 3: Engel
» Case 4: Dæmon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Racebeskrivelser-
Gå til: