Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Case 9: Mutant I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Case 9: Mutant I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Case 9: Mutant I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Case 9: Mutant

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Case 9: Mutant Empty
IndlægEmne: Case 9: Mutant   Case 9: Mutant I_icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:01 pm


Mutant.

Case 9: Mutant Dngkkz

Kære dagbog.
Jeg har opdaget en ny mutantrace, men jeg er helt forvirret omkring den. Der er så mange aspekter, at det er helt umuligt for mig at fastslå dens styrke og svagheder som en enkelt ting! Så derfor valgte jeg at lade den spænde vidt og bredt, og helt simpelt kalde racen for 'mutant'. Og jeg ved godt at alle racerne er mutanter - fri mig vel, jeg har arbejdet med den i lange tider nu! Men denne race ... Jeg har intet navn der beskriver den. Det er umuligt. Derfor vil jeg ikke have nogle specielle optegnelser som denne race fordi ... Ja, der er så mange forskellige slags imellem dem!
God læselyst alligevel, fremtidige læsere.
Doktor Garret Shane.

Historien.
Nogle væsner ændrede sig helt unikt, idet de var de eneste væsner der kunne ses med disse muteringer. Derfor valgte Doktor Garret Shane, at der ingen mening var i at lave en race, for én enkelt person. Væsnerne var i langt de fleste tilfælde efterkommere efter efterkommere, og var blandinger af så mange forskellige genmanipulationer, at deres krop reagerede helt forskelligt fra alle andre muteringer.
Disse blev derfor helt simpelt kaldt mutanter, idet de dermed blev samlet under en fælles betegnelse, der dækkede dem alle, men som alligevel ikke afskar dem fra hvad de virkeligt var. Nogle fungerede som freaks iblandt andre genmanipulerede idet de ikke var som alle andre, imens andre var unikke, specielle og frygtindgydende, fordi de netop var som ingen andre.
Det varierede fra mutant til mutant.

Skabelsen.
Man kan udelukkende blive født som mutant. Den eneste undtagelse er, hvis der bliver eller er blevet udført genmanipulationer på én, hvilket kun er muligt under helt særlige omstændigheder, eller hvis man var med under de oprindelige manipulationer, der efterhånden er en del år siden. Derfor er det langt mere sandsynligt, at man er født som mutant.

Fakta(Opridset).

  • Alle mutanter - uden undtagelser - vil have positive og negative sider, ved at være en mutant. For hver positiv ting ved deres muteringer, vil der være en tilsvarende negativ. Dvs. de ikke kan være 10 gange stærkere end et menneske, uden at have et svagere syn, være langsommere, være overfølsom overfor lys eller lignende.

  • En mutants gener er i langt de fleste tilfælde meget vigende, så hvis de får et barn med et andet væsen, vil barnet i langt de fleste tilfælde være det andet væsen.

  • Hvis to mutanter får et barn, vil barnet blive en blanding af disse to mutanter, medmindre et af mutanternes gener er dominerende - hvilket sker uhyrligt sjældent.

OBS! Hvis du ønsker at være en mutant, så kontakt en admin. Skriv din karakters baggrund(hvorfor den er blevet det. Hvis det er medfødt, så sig hvordan forældrene fik det), de positive og negative sider at mutationerne, plus det basis omkring din mutants race. Vi ser gerne at det er gennemtænkt og ikke bare løse tråde. Derefter vil vi godkende/afvise din race.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Case 9: Mutant
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Case 12: Besat
» Case 1: Vampyr
» Case 2: Varulv
» Case 3: Engel
» Case 4: Dæmon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Racebeskrivelser-
Gå til: