Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 What are you? - Phoenix.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeLør Aug 03, 2013 10:52 pm

Fortids emne!
Sted: Nymfestammen.
Omgivelser: Få nymfer og huse.
Tid: 20:19.
Vejr: Få mørke skyer, halvmåne og blid brise.

Få månestråler røg gennem skyerne, og landte på Nilles hvidlige hår. Det hvidlige hår lyste svagt op, hendes øjne havde en glød i sig, tydeligt var denne kvinde anderledes fra andre. Det kunne man se ved kun at se ind i hendes øjne, som havde få sorte prikker i sig, Nille var en skammer, den sidste oprindelige skammer. Hendes pligt var tydelig. Hun skulle have et barn for at fortsætte skammer familien, hvis ikke hun fik et barn, ville skammerne dø med Nille. Der var bare lige det problem... Det var svært at finde mænd der var villige til at være sammen med hende. Ikke fordi hun var grim, nej. Fordi rygterne var sande. De var dog blevet fordrejet. Rygterne sagde at hvis man var sammen med en skammer, ville hendes evne blive brugt mod en, om hun ville have det eller ej. Sandheden var at evnen kun ville blive fri hvis hun var sammen med en hun elskede. Det vidste de mænd dog ikke, hvis hun prøvede at forklare det for dem, troede de ikke på hende. Hun var i vildrede. Men en ting var sikkert. Hvis barnet blev en dreng, skulle barnet dø. En dreng besad ikke styrken til at holde skammer evnen inde og ville gå amok, miste besindelsen. kvinder havde nemlig en styrke som mænd ikke havde. Den styrke til at bære deres børn. Men nok om det.
Draca sad på hendes skulder og plaprede om at det hele nok skulle gå. Nille svarede ikke på noget af det han sagde. Hun fortsatte med at gå væk fra nymfe stammen, og ind i skoven. Hendes hvidlige hår var flot flettet, i hendes mørke læder støvler var der en beholder til en daggert i hver. Hun gik med rank ryg og en ynde mange rige og velhavende kvinder besad. Nille havde penge, men var ingen velhavende kvinde. Hendes mor havde været en stærk skammer, hendes far...  Vidste hun intet om. Nilles barn skulle være en ung pige med tydelige lysende øjne, med de sorte prikker i.. Barnet skulle have en halskæde med skammernes tegn, så alle vidste at dette barn besad en evne få havde. Om barnet fik lov til at bestemme om at kunne slukke og tænde evnen,var usikkert. Nille kunne slukke og tænde evnen, men om barnet ville kunne gøre det, var usikkert.
Nille sukkede svagt. Hendes tanker var ustyrlige. Hun fortsatte med at gå ind i skoven, draca lettede fra hendes skulder og fløj væk. Nille så rundt... Hun fik en underlig følelse af at der var en anden i skoven. Hun var så uopmærksom om hvor hun gik, da hendes opmærksomhed var rettet mod skovens træer, at hun faldte over en rod. "Forbandet da også være det!" Snerrede hun højlydt og fik travlt med at rejse sig op.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 11:17 pm

Phoenix var taget i skoven for at studere nogle planter. Han havde hørt de kunne bruges imod kræft, og hvis de virkede mod kræft var der en chance for at han kunne bruge dem til at holde sig selv stabil. Han kiggede rundt der hvor han stod. Hvilket var på en gren oppe i et træ, fordie den plante han skulle finde voksede i kronerne på træer.

Han kunne ikke undgå at høre en kvinde falde under sig, og høre hende bande, så han kiggede bare ned, og som altid tjekkede han hvilket DNA hun havde. Det gav ikke den store mening at gøre andet for ham. Det var en sikkerhed for ham at vide hvordan folks DNA var. det gjorde det nemmere for ham at holde sig selv sikker og vide hvordan han burde reagere.

''Du er en nymfe, burde du ikke have en ide om at det kan være farligt at befærde sig i naturen?''

Han kiggede ned på hende, og lod sig falde ned fra grenen ved først at lade sig hænge i armene og derefter lod han sig falde hele vejen ned til hende. Han stod bare på jorden ganske roligt og kiggede på hende.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 2:31 am

Hun vendte sig om mod en mand, hvis stemme havde overrasket hende. Hun rynkede på panden og kørte en hånd igennem det hvidlige hår. Hun betragtede ham først lidt før hun svarede ham. Ikke fordi hun var genert, hun ville se om han bar våben, hun stolede ikke på mænd selvom hun skulle bruge dem. Det var underligt, men helt ærligt. Mænd kunne være dumme, selvfølgelig ikke alle mænd, men hvordan vidste man hvordan de var, ved bare at kigge på dem? Man skulle lære dem at kende. Selvom de havde våben, betød det ikke at de var onde. Nok om det.
"Jo, men jeg er ikke bange for jægerne." Sagde hun blot, og lagde armene over kors, mens hun kneb øjnene lidt sammen. "Hvad laver du herude - når du ved det er farligt?" Hun så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 2:41 am

''Du tænker at din ild er stærk nok til at håndtere en hvilken som helst anden person?''

Han lagde bare hovedet på skrå, og betragtede hende. Han havde ikke noget imod andre racer overhovedet. han var jo i princippet dem alle sammen. Han havde ikke noget han havde brug for at være ked af eller sur på i sig, og når han ikke havde det, så kunne der heller ikke være noget i andre racer han ikke kunne lide.

''Fordi man er nød til at gøre ting der er farlige for at styrke sig, istedet for at sidde fast i en lille stamme hvor man gør som alle andre. Istedet for at sidde fast et sted hvor man er tryg.''

Han nikkede i den retning hun var kommet fra, der hvor han vidste nymferne holdt til. Han kendte alle racernes bosteder, fordi han havde været en af dem på et eller andet tidspunkt i hans levetid. Han stod bare og betragtede hende.

''Og man kan ikke lade frygt stoppe fremgang.''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 3:35 am

Vent... Hvordan vidste han at hun var ildnymfe?  Hun begyndte at blive mere mistænksom overfor ham. "Nej, det tror jeg ikke. Hvor ved du fra at jeg er ildnymfe?" Hun betragtede ham spørgende.
Hun brød sig ikke om at han vidste sådan noget, uden at hun havde fortalt ham det, men måske.. måske kunne han bare se det? Nah.
"En god grund." Han virkede meget klog. Måske lidt for klog. "Hvad er dit navn?"
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 3:39 am

''Ved du hvad der er sjovt, at du er en ildnymfe og mit navn, er Phoenix.''

Han havde valgt at svare det spørgsmål, før han fortalte hvordan han vidste hun var en ildnymfe, det var ikke noget stort og hemmeligt spørgsmål som han ville holde hemmeligt for alle og enhver, de kunne ikke rigtigt gøre noget ved det alligevel jo.

''jeg kan se hvordan ildet er bundet til dine gener.''

Han smilede roligt til hende. han kiggede på hende roligt, mens han begyndte at gå videre hen imod endnu et træ som han klatrede op i. Han hoppede ned igen og lagde en lille plante ned i en taske han havde hængende hen over den ene skulder.

''Jeg kan se alles gener, og deres DNA, så jeg ved hvad alle er, og nogle gange endda deres evner.''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 4:37 am

Et svagt smil foldede sig om hendes læber. Hun grinede dog ikke - hun kunne ikke. "Vel mødt... Phoenix." HAns navn var fremmede hos hende. "Jeg hedder Nille.." Hun kunne vel lige så godt fortælle ham det, siden han var så venlig at fortælle hende hvad han hed. Nu havde hun jo så spurgt. 
Hun rynkede på panden over det han sagde. Han kunne simpelthen... se det? Hvordan pokker hang det sammen? Hun fulgte ham med øjnene da han klatrede op i et træ. Han var vidst atletisk. 
"Deres evner?" Se nu var hun interesseret! Mere end før. "Kan du så se hvilken evne jeg har?"
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 4:45 am

''Du forstår ikke hvorfor det er sjovt? Phoenix er også navnet på en sagnfugl af ild, der når den dør genopstår af sin egen aske. Nogle gange i form af et æg der opstår af asken og andre gange som fuldvoksen.''

Han smilede roligt til hende, og han stod lidt og studerede hende da hun først fortalte ham hendes navn, og derefter spurgte om han kunne se hendes evne. Men det var ikke noget han helt kunne. Han kunne bare se en smule om den.

''Hmm.. nej ikke helt, jeg kan dog se den påvirker andre mentalt, og du bruger dine øjne til at bruge evnen.''

det var alt han kunne få ud af det. han var ikke sikker på hvad den var, men bare at hvis han ville undgå den så skulle han undgå hendes øjne. Han opdagede dog kort efter noget mere også.

''Men kan også se den også er forbundet til den stemme.''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 5:04 am

Okay, indrømmet. Hun havde ikke forstået det, men hun grinede ikke over.. jokes. I hendes verden var alt alvorligt. "Jeg kender ikke til de fugle, så nej, jeg forstod ikke lige hvorfor det var sjovt.. men det er da meget.. pudsigt." Det var meget tydeligt at hun ikke var vant til at snakke sådan med folk.. da især ikke fremmede.
Hun lagde armene over kors og hovedet lidt på skrå. Hun smilede over hans svar.. især det med at den var forbundet til stemmen. "Kan du finde ud af mere?" Hun hævede spørgende et øjnebryn.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 5:23 am

''DU er da lidt af en kedelig pige, tag og kom lidt mere ud og væk fra de andre nymfer.''

Han smilede roligt til hende, og kom til grinen en lille smule. Der havde altid været noget over Nymfernes lukkede levemåde han ikke kunne lide. Der var for lidt opdagelse og udforskning i det, de opdagede for få nye tig, og det var hun da lige godt et ret så kraftigt bevis på. Han smilede stille til hende.

''Jeg kan forsøge men jeg tvivler.''

Han kiggede lidt nærmere på hendes gener, og han valgte at fokusere på hvad der var med hendes øjne. Det eneste han kunne finde frem til var at der skete en forandring af hendes øjne, og så det havde noget med folks minder at gøre.

''Noget med at dine øjne ændrer sig og noget med folks minder, men så ved jeg heller ikke mere.''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 7:20 am

Det med at han sagde hun var kedelig, tog hun ikke personligt. Noget sagde hende at det skulle hun ikke. Hun smilede svagt. "Det er svært at tage udenfor byen når der er mange efter en." Hun sagde det roligt og kiggede på ham. Hun grinede stadigvæk ikke, for igen, hun kunne bare ikke.
Hun ventede spændt på det næste han ville sige - ville han finde ud af hvad hun egentlig kunne? Hun nikkede over hans ord. 
"Jeg kan sige at det har noget med en følelse at gøre." Det var tydeligt hvad hun havde gang i. Hun var ved at lave en gætteleg - kunne Phoenix gætte denne følelse?
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 7:26 am

''jeg kan ikke se hvordan det gør det sværere, hvis du er i byen kan de jo nemmere sige hvor du er, og derved omringe dig, mens hvis du er udenfor er det mulige område du kan opholde dig i det større.''

Han smilede roligt til hende, men jo mere han var sammen med hende jo mere trist og ubehageligt selskab virkede hun til, når hun virkede så seriøs og uden glæde i livet. Han stod og tænkte lidt da hun kom med en ledetråd, og han svarede bare helt roligt.

''Der er for mange mulige følelser til at jeg ville kunne gætte det... det er som at du beder mig finde det hårstrå på dit hoved du tænker på.''

Han kiggede på hende roligt. Han stod bare, og kiggede rundt for at finde ud af om han kunne spotte flere af de blomster han havde brug for
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 05, 2013 7:57 am

Indelukket, det var hvad hun var. Hun turde ikke åbne sig, i frygt for at blive såret i sidste ende. Hun smilede svagt. "Det ved jeg.. Men de ved ikke hvilken by jeg er i." Sagde hun og trak på den ene skulder. DE vidste ikke hvor hun boede - i hendes hoved var det helt fint!
Og så. Lige pludselig. Forlod en latter hendes læber. 
"Skam." Var det eneste hun sagde til det.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 8:14 pm

''Men når jeg ved at det er her nymferne holder til, hvorfor skulle de så ikke også vide det, og ville det ikke være logisk at antage at du opholdte dig et sted tilegnet din race, da det ville være nemmest for dig at passe ind?''

Han var typen der altid forsøgte at gøre hvad han kunne for at regne ting ud på den logiske måde, og for ham gav det kun mening at hun var i den by, eller stamme, bosted eller hvad man nu valgte at kalde stedet. Han kiggede på hende roligt.

''Interessant?''

for ham lød det som en utrolig kedelig funktion, at kunne påvirke folk til at skamme sig. Det virkede dumt og unødvendigt. Hvis folk havde noget at skamme sig over, var det vel ikke noget nogen anden skulle blande sig i at få dem til?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:20 pm

Han havde fat i noget. Det havde hun ikke tænkt over, men indtil videre var der jo ikke sket noget. *Ja, indtil videre...* Der kunne ske så meget, måske kom de imorgen? "Du har ret.. Men hvor kan jeg ellers gemme mig? De finder mig før eller siden." Hun så på ham.
Selvfølgelig kunne han ikke se det spændende i det. Normalt ville hun vrisse af ham, men idag orkede hun det simpelthen ikke. Han kunne ikke se det vigtige i det, hvorfor skulle han også det?
"Interessant nok til at folk ser mig som en heks." Hun trak på den ene skulder.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeFre Aug 09, 2013 11:43 pm

''Det er derfor man ikke gemmer sig. man holder sig på farten, det er den eneste måde der faktisk virker.''

Han lyttede til det hun sagde, det at folk så hende som heks grundet hendes evne gjorde den ikke mere interessant. Det gjorde jo bare folk enten dum, eller ignorante. Det betød ikke noget om evnen var interessant. man havde jo kaldt folk for hekse grundet deres tøj ikke var som andres. Eller de havde en død gris liggende.

''Det gør den da ikke interessant, bare at de har været dumme eller ignorante.''

Han sagde det roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeLør Aug 10, 2013 12:26 am

Se, det lød egentlig fornuftigt nok. Beklageligvis havde Nille bare ikke det der skulle til for at 'holde sig på farten'. "og hvordan får man lige råd til at... holde sig på farten?" Hun hævede et øjnebryn spørgende og lagde armene over kors.
Hun smilede svagt, hun smilede! Hun lagde dog ike engang selv mærke til det. "Eller også er de bare bange for noget de ikke kan kontrollere." Hun trak på den ene skulder.
Hun ville ikke diskutere sin evne med ham.. så hvis det var hen imod en diskussion ville hun bare sige at det er ligemeget. eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeLør Aug 10, 2013 2:24 am

''Råd til det? det er ikke voldsomt dyrt. Det er jo de billigeste steder man vælger at på, og du er alligevel en nymfe du hører til i skoven jo.''

Han vidste ikke hvad han skulle sige mere. Hun var underlig omkring hendes evne, var hun en af dem der var arrogant omkring sin evne? Sådan en der følte hun kunne alt bare fordi nogle folk frygtede hendes evne? Han fandt det dumt når folk var sådan.

''Det er stadig at være ignorant og dum, hvis man er bange for noget man ikke kan kontrollere. Frygt er dumt det giver ingen mening at være bange for noget. Ikke på den måde. Frygt får folk til at stivne og derved være fanget.''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeLør Aug 10, 2013 3:36 am

Ja, hun hørte til i skoven. Netop derfor blev hun ved sin stamme, hun så tomt på ham, og lagde hovedet lidt på skrå. 
"Skoven er mit hjem. Jeg nægter at forlade skoven fordi nogle idioter leder efter mig." På en måde sagde hun at hun nægtede at rejse rundt, i byerne, for at slippe væk. 
"Nemlig." Hans... visdom overraskede hende, hvilket tydeligt kunne ses i hendes øjne. "Hvordan kan det være du ved så meget?" Det var for hende, meget mærkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeLør Aug 10, 2013 5:11 am

''Jeg har aldrig sagt du skulle forlade skoven, du kunne tage på flugt rundt i skoven, men bare udnytte skoven mere end du gør.''

Han sagde det med en stille stemme, og han undrede sig over hendes spørgsmål. det gav ikke mening for ham at hun spurgte sådan. han vidste det jo som alle andre. Ved at have lært det gennem tiden. Han trak på skuldrende og svarede så.

''Jeg har lært mig selv en masse.''

Han sagde det roligt. Han kiggede på hende roligt. Han vidste ikke hvad han skulle sige til hende mere. Han stod bare og kiggede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeLør Aug 10, 2013 5:47 am

Udnytte skoven mere end hun allerede gjorde.. Var det muligt? Hun rynkede på panden. "Hvordan udnytte den?" Hun nægtede at skade skoven, men bruge den som hjælp på en måde der ikke ville skade skoven, det gik hun gerne med til.
Lært sig selv en masse... 
"Helt selv? Hvor gammel er du?" Hun så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeLør Aug 10, 2013 6:34 am

''Udnytte den, som i at du skal bruge den til dets fulde potentiale.''

Han mente intet negativt eller skadeligt, med det han havde sagt, men han kunne dog godt set hvordan det måske kunne blive tolket på den måde. Han kiggede på hende og han tænkte lige hurtigt over hvorgammel han var ogs sagde det så.

''148 år gammel.''

Han smilede roligt til hendel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeLør Aug 10, 2013 11:59 pm

Udnytte skoven.. Som i at gemme sig, bruge skoven.. Det var fint nok, så længe det ikke skadede skoven. "Det lyder som en god ide." Sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå.
Hun kendte ikke rigtig nogle mænd der var så kloge som ham, de var altid dumme og tænkte kun på at lede efter dyr de kunne dræbe og få kvinder. 
"Det forklarer meget. Undskyld,dette er meget uhøfligt sagt, men.. du lugter sært." Hun så undrende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 6:31 pm

Han ville ikke lige kommentere på at hun sagde det lød som en god idé. Fordi det eneste han egentligt kunne sige var at han godt vidste det var en god idé. Ellers var han jo ikke kommet op med den i første omgang.

Havde han vidst hvad hun tænkte var han nok blevet sur på hende fordi der var intet mere irriterende end folk der så ned på det modsatte køn. Det var tåbeligt og uden grundlag og han syntes især det var irriterende når kvinder kom med deres sterotyper af mænd fordi de flippede ud hvis mænd havde om dem.

"Hvad mener du med at jeg lugter sært? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 10:25 pm

Ja, det havde nok virket som en fornærmelse, men det havde det altså ikke været! Det havde været et spørgsmål som hun havde undret sig lidt over.. for han lugtede altså sært. Hun lagde hovedet lidt på skrå, hun kunne ikke fornemme hvilken race han var via hans fært. Det var altså mærkeligt, hun rynkede svagt på panden.
"Du... lugter ikke som andre racer jeg kender. Hvilken art, race, noget, er du?" Hun så spørgende på ham.

//Kreasvigt.^^'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What are you? - Phoenix. Empty
IndlægEmne: Sv: What are you? - Phoenix.   What are you? - Phoenix. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What are you? - Phoenix.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» what am i? (Phoenix)
» You have to help me! - Phoenix
» We meet again. Uh .. In a way.(Phoenix)
» parkens ro (Phoenix)
» Dark paradise ~Phoenix~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Junglen :: Sydskoven :: Nymfestammen-
Gå til: