Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
A little swim ~Teddy I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
A little swim ~Teddy I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
A little swim ~Teddy I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 A little swim ~Teddy

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hayden
Nybegynder
Nybegynder
Hayden


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Hayden Leslie Johnson
Kropsalder : 19
Eksistens : 19
Antal indlæg : 20
Reputation : 0
Points : 14
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : ingen

A little swim ~Teddy Empty
IndlægEmne: A little swim ~Teddy   A little swim ~Teddy I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 9:58 pm

Tid: Eftermiddag
Sted: Havet
Vejr: Overskyet og noget blæsende
Omgivelser: En tom strand
Påklædning:
A little swim ~Teddy 436740

Hayden var endnu en gang på stranden, der var bare noget der trak hende dertil og det var bestemt ikke svært for hende at gætte hvad. Havet. Hendes smukke blå øjne sendte længselsfulde blikke ud imod havet, som hendes øjne havde samme farve som. Et lille suk forlod hendes læber og et kort øjeblik overvejede hun virkelig at gå ud i vandet, med alt tøj på,selvom det godt kunne virke ret mærkeligt, men aligevel hun kunne jo ikke gå i vandet nøgen eller kunne hun? der var ju ingen andrer her.hun smilte lidt få sig selv og tog bare alt hindes tøj af og løb i vandet.hun fnisede lidt og kiggede om der ville komme andrer folk hvilket hun ikke ønsked der ville. Men vis der nu ville komme en så skulle hun nok finde på et eller andet at sige hvorfår hun gik nøgen i vandet, men hun kunne nu os sige det som det var.
Tilbage til toppen Go down
Jim
Nybegynder
Nybegynder
Jim


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Jim kirk hans rigtig navn er dog james
Kropsalder : 21
Eksistens : 21
Antal indlæg : 32
Reputation : 0
Points : 16
Age : 27
Join date : 14/07/13
Evne : Dead eye

A little swim ~Teddy Empty
IndlægEmne: Sv: A little swim ~Teddy   A little swim ~Teddy I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 11:23 am

Jake kørte ud mod havet ikke fordi han ville, men mere fordi han ikke havde andet og gi sig til denne forbande dag. Han kiggede ud af vinduet mens han køre, gennem hele junglen for at komme her hen. Han parkeret bilen så tæt på vejen som mulige hvor han så steg ud, han sukkede lavt for sig selv. En person skulle ikke komme tæt på ham nu, ellers ville person finde ud af hvad vrede var og det var ikke i små bide næ nej person ville mærke hele hans vrede. Han sukkede og bandet højlydt mens han arbejde videre. "Lorte bil, jeg skulle bare ha brændt den" mumlede han og kiggede videre mens hans øjne studere stedet. Det var det mest idiotisk sted efter hans mening, men det var også Jake han hade alt for det meste. Nogen ville kalde ham snobbede en tikkende bombe mens andre ville forstå ham. Han sukkede lavt og skar en grimase, mens han lavede videre på bilen som lignet et vrag. Hvis nogen kom for at sige han skulle flytte vogne, ville han være ligeglad og så dræbe dem lige på stedet. Han gik om til selve kølen og begynde og roden med den, mens han kiggede sig omkring. Nu skulle den snart fungere det måtte den.
Tilbage til toppen Go down
 
A little swim ~Teddy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A Little swim together maybe?~Judas
» Are you fucking kidding me? //Teddy//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Omkringliggende områder :: Havet-
Gå til: