Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Are you fucking kidding me? //Teddy// I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Are you fucking kidding me? //Teddy// I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Are you fucking kidding me? //Teddy// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Are you fucking kidding me? //Teddy//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lailah
Nybegynder
Nybegynder
Lailah


Fulde navn : Lailah Rogers - Rogers
Kropsalder : 22 -23 år
Eksistens : 123 år.
Antal indlæg : 92
Reputation : 0
Points : 93
Join date : 15/07/13
Evne : Skygge vandre. (Mere i profil.)

Are you fucking kidding me? //Teddy// Empty
IndlægEmne: Are you fucking kidding me? //Teddy//   Are you fucking kidding me? //Teddy// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 12:21 am

Sted: Ruinerne - En gammel gård i junglen
Tid: 13:00
Vejr: Få skyer og en let brise
Tøj: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1044168_636454483045780_519366897_n.jpg

Tanken om at en morder sad ude i en forladt gård og kunne gøre lige hvad han ville, gjorde hende egentlig meget fristet til at tage ud og kigge på det. Børn var forsvundet og forældrene havde bedt Rogers om at hente dem hjem, hun havde fået nogle informationer om hvor kidnapperen måske var. Forældrene mente at han enten var ved klipperne, eller ved en forladt går ude i junglen. Rogers havde stillet sig selv spørgsmålet; Hvor ville hun tage hen hvis hun skulle mishandle nogle skrigene møgunger? Hvilket ikke var særlig svært at svare på og derfor var hun nu på vej hen til gården.
En hård brise kom ind fra vest med periodiske vindstød, der fik hendes hår til at flagre i luften som mørke flammer, der slog forvildet ud efter ingenting. Efter en lang løbe tur havde hun endelig fundet gården, og den så.... Virkelig forladt ud, hun overvejede kort at smutte igen da der umuligt kunne være nogle her! Men så hørte hun et skrig fra en lille pige, efterfulgt at et hæst grin. Automatisk blev speederen sat i bund og hun løb hen mod gården.
Kunne hun ikke bare gå ind, pløkke manden ned og flygte med møgungerne? Nej.. Hun vred febrilsk hendes hjerne for at finde en bedre taktik end en dårlig flugtplan. Efter lidt tid gav hun op og hev fat i hendes normale nødplan; At improvisere.
Hun kravlede op på nogle kasser, for derefter at kravle op på taget. Til hendes fordel var der nogle huller i taget så hun kunne finde ud af hvad der skete der nede. Lydløst og yndefuldt som en kat, kravlede hun hen ad taget og hen til det nærmeste hul. Også skete det som ikke måtte ske, taget var for ustabilt og forsvandt under hende. Fandens! Trods hendes yndefulde katte bevægelser kunne hun ikke lande på fødderne som en kat, men i stedet på ryggen. Det flimrede for hendes øjne, ligesom når man rejser sig alt for hurtigt op af sofaen efter at havde sat der i et stykke tid. Hun tog sig til hovedet og stønnede svagt over smerten. Nogle få bandeord slap forbi hendes læber, men hun holdt igen.. Der var jo børn til stede!
''Se unger! Jeres forældre har sendt en mere for at redde jer!'' manden grinede hæst, mens Rogers ikke helt kunne fatte hvad der skete.
''En mere!?'' Spurgte hun forvirret. Hvad mente han med en mere? Hun så rundt i rummet og det eneste hun kunne få øje på var to blodige børn der var bundet fast til en stol, nogle fingre på jorden og... Hvad fanden var nu det!? Til højre for børnene lagde der en mand, var det ham han mente? Ha, han ville umuligt kunne følge med! Rogers skulle nok få børnene og deres redningsmand ud i live.
''Det var meningen at alt min opmærksomhed skulle være rettet mod de søde børn, men bare rolig. I skal nok også få lidt af min opmærksomhed.'' manden grinede højlydt som om han lige havde fortalt verdens sjoveste joke, mens Rogers blot snerrede af ham. Svin.
Tilbage til toppen Go down
Jim
Nybegynder
Nybegynder
Jim


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Jim kirk hans rigtig navn er dog james
Kropsalder : 21
Eksistens : 21
Antal indlæg : 32
Reputation : 0
Points : 16
Age : 27
Join date : 14/07/13
Evne : Dead eye

Are you fucking kidding me? //Teddy// Empty
IndlægEmne: Sv: Are you fucking kidding me? //Teddy//   Are you fucking kidding me? //Teddy// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 12:10 pm

Jake tog sig til hoved og rejste sig op, mens han kiggede på børene. Denne mand ville så meget dø nu. Jake var færdig med og være flink, han havde givet ham et tilbud men næ nej det havde manden selv sagt nej til og der ved underskrevet sin egne dødsdom. Jakes øjne var stadig lidt sløret, men han kunne stå op hans øjne brænde stadig mens han kiggede på manden, "Du indser du er en død mand ikke. For jeg har en næve, hvor der stå din død på." Jakes vrede var virkelig ved og kunne se på ham nu, det så også ud til at manden så det for han begynde og trække et barn foran ham selv mens han kiggede på Jake. "Du er en engel derfor vil du ikke, skade mig hvis der kan ske børnene noget." Sagde manden og smilede for sig selv, Jakes øjne brænde af had lige nu mens han kiggede på manden uh hvor ville han dø pinefuldt. Han var jo ikke en engel som sådan, men han var ligeglad med alle regler der var nu skulle han bare dø om så barnet faldt med i faldet. Jake smilede falsk til ham, og bakkede så lidt bagud hvor han så kiggede på manden mens han gjorde klar til og bruge hans pistol. Denne mand ville dø lige meget hvad, Jake fik sig selv langt tilbage hvor han så kiggede på ham han var en virkelig  en mærkelige person ham her tænke Jake. Han sukkede højlydt og tog sig til hans ene skulder der var smadret.//krea svigt//
P hvid T-shirt og blåjeans og et par kondi sko
Tilbage til toppen Go down
Lailah
Nybegynder
Nybegynder
Lailah


Fulde navn : Lailah Rogers - Rogers
Kropsalder : 22 -23 år
Eksistens : 123 år.
Antal indlæg : 92
Reputation : 0
Points : 93
Join date : 15/07/13
Evne : Skygge vandre. (Mere i profil.)

Are you fucking kidding me? //Teddy// Empty
IndlægEmne: Sv: Are you fucking kidding me? //Teddy//   Are you fucking kidding me? //Teddy// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 12:54 pm

Nej ser man det, det var en lille sød engel hun skulle arbejde sammen med. No fucking way, that dosen't gonna happen. Man kunne tydeligt se på ham at han var vred, virkelig vred, han lignede en der kunne finde på at gøre hvad som helst for at se blodet flyde ud af manden, selv hvis børnene skulle dø. Det ville hun ikke lade ske, og hun tog titlen som 'redningsmand' fra ham i hovedet. ''En engel...'' hun stønnede svagt og irriteret. Hvorfor lige en engel! Hun ville hellere arbejde sammen med en hundehvalp! Hun sukkede. Der var ingen der sagde hun skulle redde tre] møgunger.
Pistolen blev rettet mod englen. Englen var vred og kunne godt finde på at dræbe det udsatte barn. Fuck. Hun måtte tænke hurtigt. Manden skulle lige til at trykke aftrækkerne i bund, men i det sekund han gjorde det svang Rogers sit ben ind mod hans så han faldt på røven og skød i stedet op i loftet. Han skreg, grundet af at han landede hårdt på halebenet. Pige barnet løb over til sin bror og hjalp ham fri, med de få fingre hun havde tilbage. Hun ville have at englen skulle tage ungerne ud derfra så hun kunne dræbe manden, men hun turde ikke lade englen være alene med ungerne. Måske var englen også sindsyg! Imens tankerne fløj rundt inde i hovedet på hende, havde hun rejst sig op og var gået over til manden som lagde og jamrede sig. Hun plantede en spytklat i panden på ham, for derefter at vende sig over mod de tre små grise. Hun tog pigebarnet op i sin favn og drengen i hånden, mens hun råbte efter englen. ''Kom med!'' Hun løb ud af laden og kom i tanke om hvor fandens langt der egentlig var tilbage til byen. ''Damn... Vi må finde et gemme sted inde i junglen.'' mumlede hun for sig selv, og kort tid efter gik døren til laden op og ud kom manden med hans pistol. Kunne dette blive meget værre!?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you fucking kidding me? //Teddy// Empty
IndlægEmne: Sv: Are you fucking kidding me? //Teddy//   Are you fucking kidding me? //Teddy// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you fucking kidding me? //Teddy//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A little swim ~Teddy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Omkringliggende områder :: Ruinerne-
Gå til: