Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
A Little swim together maybe?~Judas I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
A Little swim together maybe?~Judas I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
A Little swim together maybe?~Judas I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 A Little swim together maybe?~Judas

Go down 
ForfatterBesked
Hayden
Nybegynder
Nybegynder
Hayden


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Hayden Leslie Johnson
Kropsalder : 19
Eksistens : 19
Antal indlæg : 20
Reputation : 0
Points : 14
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : ingen

A Little swim together maybe?~Judas Empty
IndlægEmne: A Little swim together maybe?~Judas   A Little swim together maybe?~Judas I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 3:39 am

Tid: 15:23
Sted:Vandfaldet
Vejr: Solskin og varmt
Omgivelser: Fredsommelig,vandfaldet og tomt
Årstid: Sommer
Påklædning:
A Little swim together maybe?~Judas Megan-fox-zebra-dress

Hayden havde begivet sig afsted på en gåtur, da det dejlige vejr havde været forfristende til at hun ville sidde indenfor. Hun var overrasket over at hun ikke havde mødt andre som havde fået samme ide. Hun havde fundet hendes ynglings kjole frem og var derefter begivet sig afsted. Hun var gået til vandfaldet for at se om nogle var blevet fristet til at tage en dukkert eller dyppe tæerne i det kølige vand. Men endnu engang var hun blevet overrasket over at ingen lod til at være ude for at nyde det pragtfulde vejr.Et lille smil lå på hendes læber. Hun sad på græsset til vandet, med knæene trukket op og armene skråt bagud for at holde sig halvt siddende. Varmen fra solen gjorde hende helt afslappet og samtidig gav det hende lyst til en lur, men det ville være synd at spilde vejret på en lur. Hun lod de blå øjne glide rundt uden at få øje på andet en få fugle som sad rundt i træerne. Hun lod blikket flyve hen på vandfaldet og en trang til at hoppe i vandet slog ned i hende og et muntert smil bredte sig på hendes fyldige læber. Hun vippede hendes små sandaler af og rejste sig op og gik hen til vandet.hun stillede sig i vandkanten og lod vandet skvulpe op over hendes fødder. Det var koldt på en forfriskende måde og kort lod hun blikket glide rundt.Med en let bevægelse trak hun kjolen op over hovedet og afslørede hendes sorte bh og de små matchende trusser. Hun foldede kjolen sammen og smed den fra sig, så den ikke ville røre vandet. Langsomt gik hun ud i vandet og holde vejret mens hendes krop vendte sig til temperaturen. Hun lod en hånd glide ned over hendes flade mave, mens hun gik ud. Da vandet nåede hende til navlen, lavede hun et lille spring og forsvandt under vandet.Så dukkede hun op igen og smilte igen.

Tilbage til toppen Go down
 
A Little swim together maybe?~Judas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A little swim ~Teddy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Omkringliggende områder :: Vandfaldet-
Gå til: