Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
this is life? (Genevieve) - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
this is life? (Genevieve) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
this is life? (Genevieve) - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 this is life? (Genevieve)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 4:17 am

Hun skreg svagt da han pressede sig op i hende, samtidig borede hun sine negle ind i hans balder, ligeglad med om der kom blod eller ej. Hun rystede, lagde panden mod bordet, stønnede højt, svagt knurrede hun da han kradsede hende op af ryggen, stille lagde hun hoved til siden, stadig med lukkede øjne da han førte hendes hår væk og derved blottede hendes hals. Hun sukkede ved følelsen af hans mund mod sin hals, dog ramte hans ord hende mere "vil du...virkelig det" spurte hun og sukkede, et smil dannede sig på hendes læber, dog stønnede hun højt da han med et kom. Hun skubbede ham ud af sig, rejste sig op og idet hun vendte sig mod ham, hoppede hun op i hans arme, med armene rundt om hans hals og benene om hans liv, blidt kyssede hun
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 4:42 am

Han gispede heftigt og havde slet ikke regnet med det hun gjorde bagefter, men han var glad for han var hurtig til at opfatte, og greb hende i luften næste da hun havde skubbet ham ud af hende og sprunget på ham. Han kyssede hende igen men slap kort "det kan du tro jeg vil" gispede han og kyssede hende så igen imens han holdte hende oppe ved at have hænderne på hendes baller. Han nød kysset, og nød det var et langt udraget forelsket og dybt kys, noget han i hvert fald følte han havde brug for lige nu, brug for at vide at hun også var seriøs om det her.
Efter lang tid slap han stille kysset og så på hende med et forelsket blik, "det er simpelt umuligt at få nok af dig" sagde han og lo varmt imens han let lod sin kind gnide sig mod hendes, "jeg elsker dig virkelig" sagde han så kærigt til hende og stille satte hende på bordet blidt, og tog så hendes talerken imellem dem "men min skat skal nu også have noget at spise nu hvor hun skal brødføde to" sagde han og blinkede til hende, "vores lille ekstra medlem" sagde han varmt til hende.
Tilbage til toppen Go down
 
this is life? (Genevieve)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Junglen :: Sydskoven-
Gå til: