Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 this is life? (Genevieve)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:04 am

Dag: tidligt morgen, solen kun lige begyndt at titte frem, is koldt, sne udenfor.

Lyset var som en pest, der stak ham lige i øjnene, skønt han prøvede lidt at gemme sit hoved bag ved sin elskedes. Han måtte dog gi op til sidst og trak sin trække krop op til en siddende position. Stille knubbede han sine øjne og trak lidt på kroppen, det havde været en lang urolig nat for dem begge, og han var stadigvæk en smule øm i kroppen efter alle de ar han havde fået om sine overarme og ryg af hende. Han kunne dog ikke lade være med at smile stort og varmt, han så stille ned på min elskede Genevieve, kvinden han havde fået ind i sit liv, hans kvinde, og han var hendes mage. Han gav et let gab fra sig imens han uglede sig selv i håret og tog sig til maven. Han følte sig enlig ikke synderlig sulten, selvom de hyggede sig sammen gevaldigt langt ud på natten. Han smilte stort og kravlede stille ud af sengen. Han stod lidt og strakte sig, før han så opdagede han ikke havde noget tøj på over hovedet. Han skyndte sig at trække en trøje på, men da han fandt sine underbukser var de flænset, så der var ikke rigtigt noget for ham at tage på der.
Shamus så stille ud af vinduet, solen var godt på vej til at stå op og det var en stille og rolig dag. Han lod blikket glide tilbage på hans dame, *mund jeg skulle vække hende nu? eller vil det være for tidligt?* tænkte han men fik så et lidt frækt smil over læben *men igen, hun fik mig til at være så længe oppe, så måske er det min tur til at være lidt efter hende* tænkte han og stille kravlede op i sengen på alle fire, stadigvæk kun iført sin trøje og kravlede hen til Genevieve og stille kravlede under hendes side af den store dyne de delte, hvor han forsigtigt begyndte at lade sin tunge glide op af hendes mave skin, blidt fra navlen af og op omkring hendes ribben, og stille lod tungen fortsætte op under hendes arm kærligt og skiftede så til at kun røre med tungespidsen så det blev mere pirrende end kærligt, og lod tungen glide ned om hendes bryst, og lod lige spidsen af tungen glide rundt om hendes brysters form.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 8:55 am

Varme, varmen fra dynen var dejlig, men dog tiltrak varmen fra kroppen ved siden af hende mere, hendes kære Shamus, en mand hun ved et tilfælde havde mødt i skoven, en som havde været sammen med...intimt op til flere gange...hun turde ikke tælle, bare denne nat, fik de ikke just meget søvn, de havde haft sex...eller elsket...hvad man nu kaldte det, op til flere gange og nu var hun godt tilfreds, lå ved siden af den mand hun elskede...vent elskede?...ja det gjorde hun sgu, hun elskede virkelig Shamus, alt ved ham elskede hun. Hun sukkede og vendte sig om for at putte sig mod ham, men måtte konstatere han ikke var der, hvilket irriterede hende virkelig meget...faktisk kunne hun mærke sin vrede vokse...hvorfor hun med et blev så vred vidste hun ikke, men den voksede virkelig og med et fik hun lyst til at græde...så vred var hun.
Hun skulle netop til at åbne øjnene, for at se hvor mon hendes elskede befandt sig i deres store hytte, dog sukkede hun da hun følte hans tunge mod sin mave, hun havde følt noget kravle op oi sengen, men det var hans tunge mod hendes krop der fik vreden til at forsvinde. Et smil dannede sig mod hendes læber, som han lod sin tunge glide op af hendes hud, dog stønnede hun da hans tunge nåede hendes tunge. Hun havde planer om at åbne øjnene og smiler kærligt til ham, men med et kom en kvalme op og hun nåde knap at slå øjnene op, før hun skubbede ham fra sig, vætede ud af sengen og løb mod badeværelset
Efter at havde børstet tænder, kom hun vaklende ind til ham, hun fiskede en stor og lang trøje op fra gulvet, som hun tog på, og derefter lagde hun sig på sengen
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 10:58 pm

Han havde regnet med de kunne hygge lidt før morgenmad men da hendes pludselig skubben fik ham til at vælte helt ned fra sengen og glo undrende efter hende som hun stormede ud på toilettet. *hvad nu??* tænkte han undrende og kom op i sengen igen imens han kløede sig lidt i nakken. Han satte sig let på kanten med sprede ben og ventede på hun kom ud igen. Han så lidt nervøst på hende da hun så kom ud igen og lagde sig på sengen, han kravlede stille hen og lagde sig ved hendes side "er du okay skat?" spurgte han hende varmt og lidt krævende imens han lod en hånd kærligt ligge sig på hendes kind og nusse hende, han var lidt nervøs for om hun måske var gået hen og blevet syg eller noget slemmere. Han lod også sin hånd glide let op om hendes hår blidt og nussede hende kærligt. "er der noget jeg kan hente til dig? noget til maven måske?" spurgte han hende undrende.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeFre Jul 26, 2013 11:38 pm

Hun sukkede, da han lagde sig ved siden af hende, hans nussen fik hende til at lukke øjnene og sukker stille. Hun elskede hans nussen "mhh" spandt hun og lå helt stille, da hun ikke ville have ham til at stoppe, dog åbnede hun øjnene "mhh...jeg fik bare en smule kvalme...intet andet" hun smilede og kyssede ham op af brystet, dog satte hun sig med et op, hun begyndte at ryste og tårerne kom frem, hun brød ud i en gråd, uden nogen rigtig grund. I hendes hoved gav det mening, for hende var denne gråd til grund for han ikke havde ligget i sengen, hun ville gerne havde ligget ved siden af ham heller tiden. Dog var det kun hormoner der var i fuldkommen uorden.
Hun begravede ansigtet i sine hænderne og hendes gråd blev mere skinger, helt hjerteskærende "du....vil hente noget til min mave...er den måske ikke god nok" fik hun fremstammet, hun så på ham med tårefulde øjne "er jeg fed? Er det det du siger....er jeg for fed til dig" spurte hun og så væk
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 12:13 am

Han smilte varmt og nød hun var faldet til ro igen.. lige ind til hun pludselig brød ud i gråd og begyndte at snakke om hun var for fed?? Shamus forstod ikke en meter af det hele, men satte sig hurtigt op og tog hendes hånd hurtigt imens han så på hende svar løst, "nej nej skat det var slet ikke det jeg mente" sagde han hurtigt og stammende "det var fordi du lige havde været ude og haft opkast, så tænkte jeg du måske ville have noget blødt væske til halsen og maven?" spurgte han hende med en blid og varm tone, prøvende på at holde sig rolig, men hendes pludselig udbrud var kommet helt bag på ham, hvordan kunne hun pludselig bryde sådan sammen? Han bed sig hårdt i læben, det var svært at se sin elskede sådan der, især fordi det var første gang han havde set hende slå en tåre i gråd, hvilket han syntes var hårdt. Han sank en stor klump og omfavnede hende så og holdte hende tæt "der er intet i vejen skat, jeg er her for dig, kun for dig" hviskede han varmt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 12:33 am

Hun rystede, så mod sin hånd "jeg kastede op....det er afskyligt" fortsatte hun og fortsatte sin gråd, halvdellen af det hun sagde gav på ingen måde mening, det kom ud og takket være hendes hulken var det meste af det hun sagde...fuldkommen uforståeligt. Hun lagde armene tæt om ham, trykkede sig mod ham "hvorfor græder jeg" spurte hun og tørrede sine øjne. Hun rettede sig op, fik tørrede tårrene væk, hun satte sig på hans skød, lagde armene om hans hals, hvorpå hun kyssede ham. Det var fuldkommen forvirrende, hun gik fra at være vred...til at have kvalme, så kom tårerne og nu var hun liderlig som bare pokker. Hun trak hans trøje af, lod fingrene glide ned over hans bryst, mens hun kyssede ham
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 5:48 pm

Han forstod heller ikke noget over hovedet, men nussede om hende kærligt, han ville være der for hende så meget som han over hovedet kunne. Han måtte trække på skuldrende da hun spurgte om hvorfor hun grad "jeg ved det ikke, jeg er lige så overrasket som dig kære" sagde han og på hende en smule nervøst. Han blev en smule overrasket da hun så satte sig over hans skød og pludselig kyssede ham og bagefter trak hans trøje af så han sad helt nøgen under hende. Shamus nød hun nussede hans bryst men den måde hun kyssede ham på overraskede ham, han kunne nemlig virkelig føle hendes liderlighed som bare pokker, og greb fat om hendes trøje og hev den op over hendes hoved, hvor hans hænder greb fat om hendes bryster. Han forstod ikke helt hendes lyster over hovedet, men lige nu vidste han ikke om han skulle følge dem eller gå imod dem. Han lod derfor hende tage føringen, han ville virkelig gerne lige se hvad hun ville fuldt ud frem for at komme til at gøre noget, også hun begyndte at græde igen nu over ham. Men hans hænder var lige nu helt over hende, og nussede hendes mave, hendes røv, hendes bryster, hendes lår, hendes kind, hendes hår, hendes øre, helt til hans ene hånd var nede mellem hendes ben og den anden nussede hendes læber mens han havde en finger i hendes mund og små sukkede mod hendes bryster imens tungen gled undersøgende rundt om hendes brystvorter.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 1:30 am

Hun sukkede mod hans læber, nussede ham i håret. Hun rakte hænderne over hoved da hendes trøje med et blev revet af og hans hænder var mod hendes bryster. Hun stilte sig op på knæende, trykkede sig mod ham og igen lagde hun armene om hans hals, kyssede ham. Hun stønnede svagt mod hans læber, som han nussede hende overalt, hun fjernede hans hånd nede mellem hendes ben, lagde den i stedet mod hendes ene hofte. Hun lagde hoved tilbage da hun főlte hans tunge mod hendes bryst, hun flettede sine fingre ind i hans hår og stønnede "åh" stønnede hun og trykkede sig mod ham. Hun nussede ham ned af brystet "jeg...vil" hun skubbede ham ned og ligger, kyssede ham hen over brystet og ned mod hans mave, dog med et brummede hun "og nu er det væk" hun sukkede og tog sin trøje på og rejste sig op "jeg er sulten" hun kløede sig i håret og sukkede, hun var ved at blive sindssyg af alle disse humørsvingninger "jeg tror der er noget galt" sagde hun og vendte sig med et mod ham
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 2:39 am

Han følte godt på hende, kyssede godt på hende, gjorde sit bedste for at gøre hende godt, og kunne selv mærke hvordan hans lem voksede under hende, og lagde sig op af maven på hende stor og stolt. Han skulle lige til at sætte hende på sit lem da hun pludselig var helt off igen. Han sad lidt og gloede på hende, men fik så et ret utilfredst blik og blev ved med at stirre på hende med blikket imens han lå på sengen med et stift lem der stod lige op. Han krydsede let sine arme utilfredst da hun havde vendt hovedet mod sig, "uhhmmm" brummede han til at starte med men sukkede så "måske skulle vi så tage til lægen?" .. *hvis der findes en i nærheden* tænkte han lige og huskede på de ikke boede inde i byen, så det var ret begrænset af hvad de havde her ude af nødvendige ting. "måske skulle jeg lave noget mad til os?" spurgte han hende så undrende?
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 2:57 am

Hun vendte blikket ned af ham, sukkede og bed sig hårdt i læben, hun var forfærdelig, som hun havde gjort ham tændt, men havde flyttet sig da hun selv havde mistet det. Hun gled ned af den nærmeste væg "et sekund er jeg vred, det næste skal jeg kaste op, ud af ingenting græder jeg også er jeg liderlig, men med et ikke...hvad sker der med mig" hviskede hun og så væk fra ham, hun kunne ikke holde hans utilfredse mod hende, det brændte ind i hende, som om hun var den værste levende person. Men sandheden var at hun ikke vidste hvad hun ville, for når hun ville noget...ville hun det alligevel ikke og med et ville hun så noget andet. Hun trak benene op mod sig, begravede ansigtet i sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 6:25 pm

Han så lidt på hende og sukke så, roligt kravlede han hen til hende og lagde sine arme om hende kærligt og holde hende tæt ind til sig. "måske er det bare lidt morgen følelser?" spurgte han hende undrende og smilte varmt "det kom jo til at gå en del vildt for sig igår" sagde han og kunne nu stadigvæk mærke hendes klør omkring hans baller, som hun så liderligt havde kradset og trykket på. Han nussede hende i håret blidt og slap hende så og hoppede ud af sengen. Før han gik dog trak han lige sin trøje på og gik ud af soveværelset. Han tændte roligt brandeovnen op og ventede lidt før han begyndte at lave lidt mad over ilden. Det var en ret primitiv hytte de havde, men den var fin og de kunne være alene, så alt var perfekt syntes han.
Shamus stod lidt og tænkte imens han stægte æg og lidt bacon kød og nogle grønsager *hvorfor har hun mund sådan nogle humør svinginger? det jo første gang nogen sinde?* tænkte han undrende og måtte tage sig i for en gang skyld ikke at kende svaret. Han fik lavet maden færdig og delt det op på to talerkner hvor han så gik tilbage til soveværelset for de kunne spise noget mad.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 7:19 pm

Hun sukkede og lagde kinden mod hans skulder "jeg ved det ikke...men det er virkelig forvirrende" hviskede hun og lukkede øjnene, nød at sidde så tæt på ham, dog da han flyttede sig, sad hun alene tilbage. Hun bed sig i læben, rejste sig op, kort tog hun sig selv i at lægge en hånd mod sin mave, hvorfor helt præcis vidste hun ikke. Hurtigt kørte hun hånden igennem håret, fik et par underbukser på, før hun gik ud til ham, forsigtigt gik hun hen til ham, lagde armene om ham, hun puttede sig ind mod ham, tog hans hånd i hendes og lagde den mod sin mave "hvad nu hvis...jeg er...gravid?" spurte hun forsigtigt, lukkede øjnene og begravede ansigtet mod hans bryst. Hun var bekymret for hvordan han ville reagere, for dette var hun godt og grundig sikker på. Disse humør svingninger var ikke normale og kunne kun skyldes en pludselig graviditet, dog var det ikke noget de havde planlagt og derved vidste hun ikke hvordan han ville have det med det hele, han kunne jo blive sur, råbe af hende...eller værre
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:39 pm

Han stod med begge talerkner i hænderne da hun kom og så lidt undrende på hende, til hun så nævnte graviditet. Shamus stod i starten og bare så på hende undrende, indtil det gik op for ham hvad hun mente med graviditet hvor hans øjne blev kæmpe store og han skyndte sig at sætte talerknerne fra sig og omfavne hende. "g-g-g-gravid? j-j-jamen hvordan?" spurgte han hende en smule stammende for det her havde kommet helt bag på ham og han havde aldrig nogen sinde tænkt på børn selv. Også kom han også til at tænke på hvordan deres barn mund vil komme til at se ud og de gener det ville få. Han måtte tage sig til hovedet og sætte sig ned, han trak dog hende med sig og satte hende på sit skød imens han havde armene om hende. Man kunne se på ham at han tænkte, han skulle virkelig være far måske? Han kunne mærke han nok gerne ville havde ventet nogle år før han skulle blive far, men nu var det hele igang jo, og han kendte ikke til nogen som helst metode til at stoppe det her på, eller om han over hovedet ville stoppe det? Han rettede blikket mod Genevieve og kyssede hendes læber blidt "Hvis du er gravid.. vil du så gerne have barnet?" spurgte han hende undrende men varmt, "Men før du svare så skal du vide.. uanset hvad så er jeg med dig igennem alt" sagde han varmt og smilte kærligt til sin elskede kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:58 pm

Hun bed sig i læben, men sukkede da han lukkede armene om hende "hvordan tror du" spurte hun og hævede øjenbrynet, det var tydeligt for hende, hans mening var alt for hende, ville han reagere dårligt ville hun nok blive knust og omvendt, reagerede han godt, ville hun sevlfølgelig blive glad. Hun puttede sig mod ham, begravede ansigtet mod hans hals, da han satte sig ned. Hun kunne ikke se på ham, for hvordan ville han mon reagere, hvad ville han dog sige? Hun vendte dog ansigtet mod ham til sidst, sukkede og kyssede ham igen "jeg ved det ikke, det er en stor ting" sagde hun stille. Hun vidste virkelig ikke om hun ville beholde barnet, da hun havde tænkt hun bare ikke selv var egnet til dette, det var sådan et stort skridt. Hun lagde armene om hans hals og kyssede ham blidt "det er ikke så meget mig...men er du klar til dette....ønsker du dig dette?" Spurte hun og så ned mod sin mave, den mave der blive større hvis hun lod dette fortsætte
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 10:04 pm

Han sad og gloede lidt på hende, han havde faktisk ikke meget anelse af hvad hun mente, han vidste nemlig ikke hvordan børn blev til. Men blikket blev også lidt bekymrende, og han måtte se sig lidt omkring på det hus de havde lige nu. Men endte ved hendes øjne og kyssede hende dybt, "jeg ved ikke om jeg er klar, har aldrig tænkt over det med børn.. eller hvordan de dog kommer til verden" sagde han og trak på skuldrende til det sidste "men, jeg vil gerne have vores barn" sagde han varmt og smilte blidt "jeg er bare bekymret for hvis vi har plads til det" sagde han og så rundt, det var jo kun en 2 mands hytte de havde, så der lige var rum til ham og hende og hendes vilddyr når det begyndte at klø.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 10:17 pm

Hun sukkede "dit sæd har en masse celler, en af dem kom op i min æggestok, hvor den smeltede sammen med en af mine æg og nu er de to ved at danne et barn, der har 24 gener fra hver os...mener jeg nok" sagde hun stille og trak på skulderne, smilede blidt til ham. Hun gengældte hans kys, sukkede til sidst, dog smilede hun kærligt til ham "vi kan bruge det andet værelse som barnets også går jeg ud ved hver fuldmåne" forslog hun og puttede sig mod ham, dog stivnede hun "bliver det ikke fuldmåne i aften" spurte hun nysgerrigt og med et hævede øjenbryn, hun kunne ikke helt huske det og hun kunne ikke lide tanken om at han skulle se hende sådan, tanken om at han skulle se hende som det monster...bekymrede hende og hun ville helst ikke tænke så meget over det, helst bare glemme det og putte sig ind til ham, trykke sig mod hans trykke favn og nyde hans nærvær. Hun sukkede og lukkede øjnene "jeg tror jeg elsker dig" hviskede hun stille
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 5:14 pm

Han så på hende lyttede, og fik større og større øjne som hun forklarede og rødmede så til sidst stort. *så det er min skyld hun er blevet gravid!* tænkte han og tænkte også at han nok skulle havde fuldt med i de timer som handlede om det hun sad og forklarede ham lige nu. Han måtte lukke øjnene, men slog dem hurtigt op igen da hun nævnte fuldmåne "jo det er fuldmåne i nat" sagde han en smule bekymret og lagde en hånd på hendes mave blidt og kyssede Genevieve dybt igen imens han trykkede hende nervøst ind til sig. Han så dog lidt undrende på hende og fik et lille smil frem "Men det ser da ud til dine skiftende følelser har lagt sig lidt nu" sagde han varmt til hende og tænkte lidt om de skiftende følelser kunne tvinges frem? Og hvis han nu gjorde hende sur eller glad eller liderlig om følelserne så vil være større end normalt? Han vidste dog heller ikke om han over hovedet turde at prøve. Han smilte dog og lagde læberne mod hendes øre "og forresten, næste gang må du gerne afslutte jobbet når du tænder mig sådan" hviskede han og nappede hende i øreflippen, og lagde så hovedet ind til hendes bryst, han gav et suk fra sig, det hele var sket så hurtigt, og han skulle virkelig til at få det til at virke.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:35 pm

Hun sukkede, men stivnede "det er ikke godt" hviskede hun og bed sig i læben, dog lukkede hun øjnene, da han lagde sin hånd mod hendes mave og trak hende ind til sig. Hun hævede dog øjenbrynet, men nikkede og smilede til ham, hun puttede sig ind mod ham, kyssede hans kind "det ser sådan ud og det er skam dejligt" hviskede hun og sukkede stille. Hun bed sig i læben, lagde armene om hans hals "åh, det må du undskylde" sukkede hun, nussede ham rundt i håret. Hun satte sig op på hans skød, stønnede overrasket da han lagde hoved mod hendes bryst. Hun trykkede sig mod ham, begravede ansigtet mod hans hår, trykkede sig mod ham , hun nussede ham ned af ryggen, trak op i hans trøje. Med et blev hun fuldkommen tændt, det brændte i hende og hun lagde hoved tilbage og sukkede højt
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:52 pm

Han havde sine små nervøse ideer til hvad der mund kunne ske mens hun var i sit monster jeg, og ville gøre alt hvad han kunne for hun ikke skulle komme til skade på nogen måder over hovedet. Han havde tænkt lidt om han skulle ligge en masse friskt kød ind til hende så hun ikke var nød til at hoppe ud og jage efter farlige ting.
Shamus bed sig selv let i læben og lod hænderne glide op under hendes trøje efter at havde hevet den op til hendes navle og begyndte at røre hendes bryster imens han små gispede mod hendes kavalergang og blidt lod halsen kæle hende op af halsen. Han kunne dog ikke blive ved i lang tid, efter den morgen havde han været super lystende inden i, og nu kunne han ikke holde det tilbage mere "skat.. jeg har så meget lyst til dig". Han greb ned om hendes baller og løftede hende lidt op og tog fat i hendes underbukser og hev dem let til side mellem benene på hende og satte hende igen ned på hans skød dog med lemmet lige op i hendes underliv. Han gav et gisp fra sig, det var enlig lidt frækt den måde de sad på den stol, de havde begge trøjer på og de havde begge morgen hår. Han syntes hun så ekstra fræk ud med hendes morgenhår, når hun samtidig lavede sådan et nydende ansigt udtryk. Han trak sig lidt fra hendes hals, og i stedet fandt hendes læber og blidt kyssede hende dybt på munden "jeg elsker dig" hviskede han stille i kysset.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 8:12 pm

Hun sukkede, lukkede øjnene og begravede ansigtet mod hans hals, med armene om hans hals, trykkede hun sig mod ham. Hun brændte hun næsten op, op i lysten efter ham, hun ville have ham og hun ville have ham nu, have ham inden i sig...og det ville hun nu. Hun stønnede "jeg...har også lyst" sukkede hun og stønnede højere da hun følte ham inden i sig. Hun stønnede og roligt begyndte hun at bevæge sig i et hurtigt tempo, hun stødte mod ham hurtigt og hårdt. Da han kyssede hende, sukkede hun, kyssede ham hårdt igen "jeg elsker også dig" sukkede mod og lagde hoved tilbage. Nydelsen stod ud af hende, som hun nussede ham i håret, ned mod halsen, hun kunne ikke holde sine støn inde, som hun stødte hurtigere, blev hendes støn højere og usammenhængende
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:11 pm

Han greb godt til hendes bryster og kunne mærke hver enkel lille bevægelse hun lavede med underlivet, små gisp undslap hans læber og han kunne slet ikke holde sig tilbage da hun lagde hovedet bagover, og lod sin tunge kæle for hendes hals, og engang imellem nappe lidt med tænderne, med en lille knurre lyd for at indikere at hun var hans. Han nød det, og pludselig ville han lave noget af arbejdet, så han greb om hendes baller og en hånd på ryggen, og løftede sig selv op imens de stadigvæk var en, og lagde hende på spisebordet, hvor han foldede hendes ben om hans hofter. Han greb selv om hendes hofter med sin ene hånd og trak op i hendes trøje med den anden så han havde syn for hendes bryst, og lod sin frie hånd gribe fat og ælte hendes bryster, imens han begyndte at støde hårdt op i hende. Han var stadigvæk ny til det her i sin forstand at hun var hans første, og han følte virkelig at hun gjorde ham skør, skør på den måde at han ikke kunne få nok af hende, han ville have mere og mere af hende. Han elskede hende virkelig højt. Shamus stønnede højt og greb fat om hendes hofter pludseligt med begge hænder og lænede sig ned til Genevieve og kyssede hende med alt sin kærlighed imens han fyldte hendes indre med sit hvide stas. Han små rystede, svedte, han havde en fantastisk følelse af nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 11:40 pm

Hun stønnede som han greb fat om hendes bryster, hans tunge mod hendes hals, fik hende til at gispe og sukke svagt. Som han fandt hendes svage punkt, omkring halsen, dette lille pinkt der fik hende til at stønne højt. Hun gispede som han med et løftede hende op, lagde hende på bordet, hun låste sine ben om hans lov, fik sat sig op og som han trak op i hendes trøje, smed hun den lagde sine hænder mod hans balder, hvor hun trykkede ham mod sig, trak ham længere op i sig. Hver enkel hårde stød, de hårde greb om hendes bryst, fik hende til at stønne. Hurtigt fik hun lagde armene om hans hals, borede sine klør ind i hans ryg, hun begravede ansigtet mod hans hals, stønnede, da det blev for meget, lagde hun sig igen ned, med hoved tilbage, lukkede øjne og en halvt åben mund "mere" stønnede hun...snarer krævede hun og kyssede ham igen da han lænede sig mod hende, hun sukkede over alle de følelser der fyldte hende ud, hun lukkede øjnene, bed sig hårdt i læben da han kom i hende, med sine ben låst om ham, holdte hun ham fast
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 1:56 am

Han små gispede i lidt tid før han så tog fat om hendes ben og låste sig af og stille trak sig ud, men færdig var han nu ikke. Shamus tog let fat om sin elskede Genevieve og hev hende lidt ud over bordet og vendte hende om på maven, så overkroppen lå på bordet imens under delen var ud over, og let gik han blidt på hug bag hende og lod tungen stille glide op af hendes inderlår, og op mellem hendes ben. Han sørgede for hendes bagende struttede godt så han kunne komme til, og æltede frækt hendes baller med sine hænder, og gjorde sit bedste for hun ville blive endnu mere liderlig efter ham. Shamus tænkte nu ikke så meget på graviditeten lige nu, på en måde friede sexen ham fra tankerne, men han måtte også gennemtænke det hele, han skulle være far, og han måtte huske hvordan det var han var blevet opdaget, og tænke lidt over hvordan han selv vil opdrage på et barn.. Han sprædte hendes baller godt og lod tungen fortsætte op mellem hendes ben og let mellem ballerne for ligsom at indikere at han virkelig var over alt på hende, og blidt lod tungen glide hen over hendes lænd, og over hendes slanke ryg, imens han stille gnuppede sin krop mod hendes bagfra, men havde stadigvæk ikke trængt op i hende, han ventede lidt til hun ville kræve det af ham.
Tilbage til toppen Go down
Genevieve
Nybegynder
Nybegynder
Genevieve


Fulde navn : Genevieve Melisande Helene Aude Ysabeau de Clermont
Kropsalder : 20
Eksistens : Ukendt
Antal indlæg : 66
Reputation : 0
Points : 51
Join date : 21/07/13
Evne : kommer

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 2:09 am

Hun gispede overrasket da han med et vendte hende om på maven, trak hende hende til sig, så kun hendes overkrop berørte bordet, samt hendes ben stod godt plantet mod gulvet, hun så tilbage mod ham, nysgerrig, men samtidig med begær strømmende ud af sig, hun stønnede og gispede usammenhængende ord, da hun følte hans tunge glide rundt på hende. Hun sukkede af ren dyrket nydelse, lysten til ham blev ikke just mindre af at han førte sin tunge rundt. Hun gøs da hans tunge gled op af hendes ryg, samtidig med at et støn kom frem, som han gnubbede sig op af hende, hurtigt lagde hun sine hænder mod hans balder, trykkede ham mod sig "nu" knurrede hun og brugte sine klør, for at for ham tættere på
Tilbage til toppen Go down
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 3:33 am

Han gav et smil fra sig da hun endeligt gav sig til ham, og let bed han hende svagt i øret og hviskede "som min dronning ønsker". Han gav hende dog heller ikke lang tid for at tænke over han nu kom, for hurtigt han havde presset sit store lem op i hende bagfra, og med det samme begyndt at støde godt til hende. Hans hænder lagde sig blidt over hendes rygrad en smule kælende og kradsende imens han førte hendes hår en smule til siden så hendes nakke var helt blottet. Han slog næsten sine fingerspidser ned på bordet, så det kunne høres for demme begge og han kunne i hvert fald mærke det, og stille tog han hendes hænder og flettede deres fingre, og bøjede sig lidt for rigtige at kunne støde hårdt op i hende og samtidig løfte hende en smule fra gulvet af, imens han med munden kælede for hendes nakke, lod tungen glide op og med små læbebid kælede ned af den igen. Han ville virkelig gøre sit bedste for hende, og han ville virkelig vise han var der for hende uanset hvad "Genevieve. 'gisp støn' jeg tager mig af 'gisp støn' jeg tager mig af vores lille 'gisp støn' ingen af jer.. skal frygte noget" stønnede han mod hendes øre og blidt lagde han så sin kind mod hendes af ren kærlighed og gav et hårdt stød op i hende hvor han så fyldte hende igen i hendes indre, så det rigtig blød ud af hende også.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





this is life? (Genevieve) Empty
IndlægEmne: Sv: this is life? (Genevieve)   this is life? (Genevieve) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
this is life? (Genevieve)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Junglen :: Sydskoven-
Gå til: