Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Jeg er træt af mit liv. DU skal hjælpe mig med at komme videre med det. hvad siger du til det? (Pensée) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Jeg er træt af mit liv. DU skal hjælpe mig med at komme videre med det. hvad siger du til det? (Pensée) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Jeg er træt af mit liv. DU skal hjælpe mig med at komme videre med det. hvad siger du til det? (Pensée) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Jeg er træt af mit liv. DU skal hjælpe mig med at komme videre med det. hvad siger du til det? (Pensée)

Go down 
ForfatterBesked
Sean
Nybegynder
Nybegynder
Sean


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Sean Cian McCormac
Kropsalder : 23
Eksistens : 173 år
Antal indlæg : 63
Reputation : 0
Points : 47
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : Tankekontrol. Kan sætter billeder, tanker eller andre følelser ind i folk. Jo stærkere personen er psykisk, jo bedre kan de modstå det og jo mere af sin egen energi skal han bruge for at det virker.

Jeg er træt af mit liv. DU skal hjælpe mig med at komme videre med det. hvad siger du til det? (Pensée) Empty
IndlægEmne: Jeg er træt af mit liv. DU skal hjælpe mig med at komme videre med det. hvad siger du til det? (Pensée)   Jeg er træt af mit liv. DU skal hjælpe mig med at komme videre med det. hvad siger du til det? (Pensée) I_icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 11:42 pm

S: midt i byen
O: huse, enkelte folk...
T: aftenen
V: lunt, men dog overskyet. Truende, mørke skyer.

Sean lod blikket glide over det nærmeste hus med en tænksom mine. De grålige øjne gled over facaden. Velholdt, uden at være for rig. Uden at være for pralende. Uden at være noget som helst!
Hans efterhånden syge sind kunne næsten høre lyden af latter, lyden af de børn der måtte bo inde i huset og leve et sorgfrit liv, fordi deres forældre havde penge. Fordi de havde mad og tøj på kroppen. Fordi de klarede sig rimeligt godt i en beskidt verden. Fordi de intet viste om hvilke væsner deres kære regering havde skabt og bare ladet gå til i skyggerne! De skræmmende skygger...Skygger han nogen gange selv var bange for.
De små, spæde stemmer der grine eller sang eller talte...Evigt spørgende og på vej til at blive voksne. Til at overtage deres forældres rolle med nedladende blikke og et had, som han endnu ikke viste hvor kom fra, men som han viste var uretfærdig. Havde han ikke været der fra starten af? Havde han ikke været en af de få der for 150 år siden havde modtaget denne nye, geniale behandling? jo, det var han. Og det var i sandheden virkelig skræmmende, at han stadig levede uden tegn på alderdom, andet end et træt sind. Han fandt sjældent folk der var lige så gamle. Mutationerne kunne være arvelige. Men han havde ingen familie. Nej, som han stod der, midt på gaden og kiggede op af huset med et fjernt blik, klædt i mørke bukser og en mindst lige så sort t-shirt og slidte kondisko, med sine to læderarmbånd omkring sit ene håndled og det mørkebrune hår der både lignede og faktisk ikke var blevet redt igennem i mindst et døgn...
Der stod han. Midt i andres almindelige liv. De kunne se han kom fra slummen, men de anede ikke hvorfor. Nogen tænkte måske det var synd for denne unge mand. andre mutanter så ned og skyndte sig videre. For de kendte godt til det og ville ikke rodes ind i det. Ingen var hans venner. Han havde ingen venner, ingen færdig uddannelse og ingen familie. Og som han stod og tænkte over det, blev han endnu en gang vred på dette samfund og fik mere og mere selv lyst til at kæmpe imod det og få menneskerne til at kravle for ham i stedet...
Han åbnede øjnene og lod endnu engang blikket glide over facaden. Et lys blev slukket. Skulle børnene nu sove?
Tilbage til toppen Go down
 
Jeg er træt af mit liv. DU skal hjælpe mig med at komme videre med det. hvad siger du til det? (Pensée)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
» Væk et par dage, og ingen mulighed tro det eller ej.. For at komme på!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Salutem :: Midterkvarteret :: Boligkvarteret-
Gå til: