Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 fear the jungle //Cersei//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Fire
Nybegynder
Nybegynder
Fire


Fulde navn : jack fighter (Fire)
Kropsalder : 22 år
Eksistens : 22 år
Antal indlæg : 32
Reputation : 0
Points : 15
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : forvandle til en leopard det vil sige at han ændre form til en leopard

fear the jungle //Cersei// Empty
IndlægEmne: fear the jungle //Cersei//   fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 1:24 am

omgivelser: et kæmpe vandfald tæt ved nogen klipper, nogen træer ude i kanten.
vejre: dejlig sommer dag med masser af solskind, en let brise
tøj: et par revet lændeklæde
årstid: sommer

Fire stod tæt ved vandfaldet mens han bare nydt vejret og de lugte der var, han var ikke forvandlet til sit andet jeg. han sad på en sten med føderene nede i det okay køligevand, han havde lige gået flere km idag så han trængte til at slappe lidt af efter den lange rejse. han vidste ikke helt hvor han var han havde nemlig aldrig været i denne her del af junglen, han begyndte at nynne en eller anden melodi for ikke at kede sig han lagde sig afslappet tilbage mens han nydt vejret, junglen og bare at han ikke engang er død endnu. han så bare lidt mod træernes kroge mens han begyndte at føjte en smule han rejste sig op og begyndte at strække ud han gjorde sig nok bare klar til at rejse videre men han varmede lidt op til at starte med
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

fear the jungle //Cersei// Empty
IndlægEmne: Sv: fear the jungle //Cersei//   fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 2:31 am

Påklædning :: Heldragt plus et par støvler, af samme farve som dragten

Et håndligt udtrykke gled over hendes ansigt, da hun gik igennem skoven, hendes lange blonde hår var sat op. Dette var i sandhed hendes sande form, ikke som den sort håret kvinde, det var blot pigen hun havde besat, sød og ren som hun var, ikke ligefrem en hun normalt ville gå til, men desperate tider, krævede desværre desperate valg. Heldigt for hende og med hendes evne, kunne hun nemt visse sig i sin sande form og derved også kunne føle sig som sig selv, i stedet for at være den hor som denne Catelyn i sandhed var.
En nynnen i det fjerne, fik hende til at stoppe op, blot for at lytte i stilheden. Hvem mon det var som havde valgt at tage ud til et spring vand og rende rundt som en eller anden sang glad idiot. Hun trådte ud mellem træerne og fik hurtigt øje på ejeren, med armene over kors, gik hun mod ham med hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Fire
Nybegynder
Nybegynder
Fire


Fulde navn : jack fighter (Fire)
Kropsalder : 22 år
Eksistens : 22 år
Antal indlæg : 32
Reputation : 0
Points : 15
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : forvandle til en leopard det vil sige at han ændre form til en leopard

fear the jungle //Cersei// Empty
IndlægEmne: Sv: fear the jungle //Cersei//   fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 2:57 am

halvvejs gennem hans opvarmning kunne han lugte noget der kom tætter, han forvandlet sig hurtigt og med et sprang, sprang han over sit offerer med en knurend og med et vredt blik kigget han dybt inde i denne persons øjne. skulle han mon stole på denne tøs der havde kommet tæt på ham. hun lignede ikke nogen der kunne gøre skade på ham så han besluttede sig for at gå væk. han stod bare og betragtede hende og forvandlet sig tilbage han rejste sig og gik hen til denne person "undskyld men du har en stærk lugt" sagde han og ragte denne person sin hånd for at hjælpe hende op. "hvem er du og hvad vil du enlig her" sagde han med en nermest vred stemme, man kunne mærke at han var klar til at slårs om nødvendigt, hvis nu hun skulle gøre ham noget.
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

fear the jungle //Cersei// Empty
IndlægEmne: Sv: fear the jungle //Cersei//   fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 3:08 am

Hun hævede øjenbrynet da han med et blev til en eller anden forvokset kat og sprang på hende, hun lå stille og lagde armene over kors "er du færdig med at lege nu" spurte hun halvt hånligt og lagde koldt hoved på skrå. Hun rullede med øjnene og slog hans hånd væk da han rakte den mod hende. Hun rejste sig op i en flydende bevægelse og vrængede på næsen "ja søde du lugter sgu heller ikke af røde violer" sagde hun koldt. Hun tørrede jorden af sin dragt, strakte sig og sukkede. Hun gik ud mod vandet og så tilbage mod ham "jeg ser ikke der står noget skilt, der siger jeg skal fortælle dig hvem jeg er, men lad os bare sige jeg har brug for svømme lidt" sagde hun og begyndte at åbne op for korsettet i sin dragt. Cersei var kold og hånlig af natur, nok var hun sød når hun var i catelyns form, men først der, når hun var i sin egen, kom hendes indre kulde virkelig frem
Tilbage til toppen Go down
Fire
Nybegynder
Nybegynder
Fire


Fulde navn : jack fighter (Fire)
Kropsalder : 22 år
Eksistens : 22 år
Antal indlæg : 32
Reputation : 0
Points : 15
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : forvandle til en leopard det vil sige at han ændre form til en leopard

fear the jungle //Cersei// Empty
IndlægEmne: Sv: fear the jungle //Cersei//   fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 3:41 am

han sukkede lidt "man kan aldrig vide hvad der ligger om hjørnet vel" sagde han mens han bare gabte af hende. han kedet sig lidt i hendes nærvær måske på grund af den kulde hun ud vidste. han grinte lidt inden i "af at lugte godt overlever jeg ikke af" sagde han mens han kiggede skævt på hende han gik hen til vandet og bare kigget på det han smilte lidt "men lad mig da stille dig et andet spørgsmål hvad er du" for tvivler på du er en af min slags, efter som han menes efter at der ikke var nogen der var kold i trekket. han kigget lidt på hende og studerede hendes trek. man kunne godt se at han undrede sig over hvad hun enlig var han havde ikke set nogen der ikke udvidste frygt, ja han var nærmest ikke vandt til en der bare kigget roligt på ham det irreterede ham faktisk lidt
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

fear the jungle //Cersei// Empty
IndlægEmne: Sv: fear the jungle //Cersei//   fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 3:53 am

Hun lod korsettet falde og vendte sig mod ham, alt i mens hun trak sine støvler af "nej det kan man vel ikke, men hvad ville jeg kunne gøre, en kvinde mod sådan en stor farlig mand" sagde hun sarkastisk, Hun lagde hoved på skrå og hev fletningen ud af sit hår, så det lange blonde hår hang ned af hendes skuldre, hun kørte hånden igennem det. Hun lynede sig dragt op og tog den af, så hun til sidst stod i en bikini. Hun blinkede drillende til ham, vendte sig om, men hun stoppede da han spurte hvad hun var "ja, det er jo et fantastisk spørgsmål" klukkede hun og trådte ud i vandet "tør du gå med, måske fortæller jeg dig det, hvis du gør" lokkede hun drillende og vendte sig mod ham
Tilbage til toppen Go down
Fire
Nybegynder
Nybegynder
Fire


Fulde navn : jack fighter (Fire)
Kropsalder : 22 år
Eksistens : 22 år
Antal indlæg : 32
Reputation : 0
Points : 15
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : forvandle til en leopard det vil sige at han ændre form til en leopard

fear the jungle //Cersei// Empty
IndlægEmne: Sv: fear the jungle //Cersei//   fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 4:15 am

han grinte lidt af hende, han gik tætter på mens han så tøvende på vandet. han undret sig nok om han kunne bunde men han finder jo ikke ud af det hvis han ikke prøver. "det and på hvad du ser hvad der er farligt" sagde han med et smil på læben. han gik forsigtig i vandet mens han stadig var sikker på at kunne komme væk der fra omnødvendigt. han vidste jo godt at han ikke kunne klare sig i vandet hvis han skulle slårs mod hende. "hvad er du så, hvis du ville sige det" sagde han mens han tøvede lidt, han kunne godt mærke han kunne røre bunden men han tøvede lidt, nok på grund af hans andet jeg, hans katte trak med vand vidste sig frem, kunne man nok også godt se. "hvor kommer du så fra" spurgte han hende om, han prøvede at lære hende lidt bedre at kende hvis hun gav ham lov.
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

fear the jungle //Cersei// Empty
IndlægEmne: Sv: fear the jungle //Cersei//   fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 4:22 am

Hun hævede øjenbrynet, en enkel handling der alligevel var så provokerende som bare pokker "lad mig se, hvorfor skulle jeg fortælle dig hvad jeg anser som farligt, regel nummer et i overlevelse, aldrig fortæl en du ikke kender, din svagheder" pointerede hun og kort var hendes grønne øjne helt blå, men de blev hurtigt grønne igen og hun lod sit lange blonde hår blive vådt af vandet. Hans spørgsmål fik hende til at grine "hvis jeg skulle sige hvad jeg var, så vil jeg sige jeg er mig også alligevel ikke" sagde hun og fik det til at lyde som en gåde, en ting hun holdte af at gøre. Hun gik op og satte sig i vandkanten, lænede sig tilbage på albuerne, som hun lå der så hun sårbar ud, men en ting man skulle huske var, ikke skue en hund på hårene, selv den svageste kan være den stærkeste "jeg kommer fra min mors skød, ligesom alle andre" sagde hun og solede sig i solen stråler
Tilbage til toppen Go down
Fire
Nybegynder
Nybegynder
Fire


Fulde navn : jack fighter (Fire)
Kropsalder : 22 år
Eksistens : 22 år
Antal indlæg : 32
Reputation : 0
Points : 15
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : forvandle til en leopard det vil sige at han ændre form til en leopard

fear the jungle //Cersei// Empty
IndlægEmne: Sv: fear the jungle //Cersei//   fear the jungle //Cersei// I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 7:29 am

han sukkede lidt og kom hurtitgt op af vandet "dine gåder er ubruglige" sagde han mens han rystede sig for at få vandet af, han kiggede lidt på hende mens han sukkede bare "du er umulig" sagde han men inderst inde havde hun ret hvorfor stole på nogen. det her er et sted hvor det gælder om at overleve, han satte sig nogen par meter væk fra hende og bare så op mod himmelen han kunne godt mærke at han havde meget at lære med forskellige raser men hendes gåde blev ved med at komme op i hans tanker "hun er hende også ikke alligevel" sagde han nærmest hviskende. han kiggede på hende "er du da død" sagde han med et undrende blik i øjnene, han vidste ikke helt hvad hun mente med den gåde hun havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fear the jungle //Cersei// Empty
IndlægEmne: Sv: fear the jungle //Cersei//   fear the jungle //Cersei// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fear the jungle //Cersei//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Just because i can. //Cersei//
» Stand with me (Cersei)
» Party all night - Cersei
» Hvorfor er det lige jeg faren- Cersei

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Omkringliggende områder :: Vandfaldet-
Gå til: