Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Stand with me (Cersei) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Stand with me (Cersei) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Stand with me (Cersei) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Stand with me (Cersei)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Stand with me (Cersei) Empty
IndlægEmne: Stand with me (Cersei)   Stand with me (Cersei) I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 11:21 pm

Stand with me
Omgivelser
De mørke gyder snor sig ind og ud mellem hinanden, og efterlader forvirrede rejsende i en livsfarlig labyrint. Bag dørene på hver side huses alskens mutanter, samt bordeller, mindre butikker og suspekte handelsmænd. Man kan ikke vide sig sikker i de mørke gyder. Det er sent på aftenen, og solen er for længst gået ned.


Cain var i Saluthem af den ene grund, at han manglede vand og mad - han ville helst blot "ind og ud igen", da han ærligt talt ikke brød sig særlig meget om denne by. Vand var dog nødvendigt, og det var ikke altid let at købe større mængder af det. Især ikke, når alt vandet udenfor byens grænser var udrikkeligt. Cain havde dog endelig fået kontakt til en mand, som ville sælge ham flere liter og endda aflevere det på den ønskede destination. Det havde været en god og produktiv dag, indså orken med et smil, og trådte roligt igennem gyderne for at finde vejen ud af byen. Det var ikke altid lige til - det var trods alt en "labyrint".
Han forsøgte bevidst at undgå at se ind ad de mørke ruder, hvorbag alskens væsner gemte sig. Bag nogle af vinduerne skinnede lystige lys ud, og musik kunne høres - uden tvivl kroer eller bordeller. Andre steder var der mørkt bag og trukket for, man sagte stemmer kunne høres i aftenstilheden. Det var ikke til at sige hvad der foregik af ulovligheder. Selv ordensmagten havde opgivet store dele af slumkvarterets gyder - det var ganske enkelt umuligt at finde ulovlighederne i tide. Desuden kendte de fleste lovbrydere gyderne ud og ind, hvor politifolk måtte bruge både GPS og kort for at finde rundt. Tanken fik orken til at trække en anelse på smilebåndet.
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

Stand with me (Cersei) Empty
IndlægEmne: Sv: Stand with me (Cersei)   Stand with me (Cersei) I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:13 am

Påklædning :: Kjole

Gennem mørket, de steder de fleste ikke satte sine fødder, da slet ikke en kvinder og da slet ikke en kvinde der rejste alene rundt, med sin kappes hætte godt op, så den skjulte hendes ansigt fortsatte hun sin færd igennem de kolde gader, der snoede sig ind i hinanden og derved skabte en slags labyrint.
"Hvor meget" lød det med et bag hende, hun stivnede og vendte sig langsomt om, hvor hun fik øje på en grim, fed drukbolt bag hende, hans ånde lugtede langt væk af sprut og det kom ikke som en overraskelse hvorfor han lugtede sådan, man skulle da næsten tro han havde badet sig selv i sprut, så slemt lugtede han. Hun trådte et skridt tilbage, som han gik mod hende "undskyld mig" spurte hun, ganske vidst en smule fornærmet, selvom hun var vant til den tone han snakkede til hende i. Som om hun var en dukke eller en inddrivelse til alt slags nydelse, selvom det på sin vis var hendes arbejdet at give andre nydelse, var hun ikke på arbejde og gad derfor ikke finde sig i den form for behandling. Hun lagde armene over kors "åhh det ved du da godt, din skøge" svarede drukbolten, han gik mod hende, selvom hans fødder godt nok sejlede et godt stykke og han kunne vidst ikke rigtig finde ud af om han skulle støtte sig til en mur eller holde sig ud i det frie.
Hun rystede på hoved og netop som hun skulle til at vende sig om, blev hun grebet hårdt i armen, dette var ikke grunden til hun var kommet her, hun havde virkelig ikke tid til dette. hun prøvet at trække sin hånd til sig, men denne krop synes åbenbart at skulle spille svag nu og hun var magtesløs i hans greb. Hun kunne skrige, men hvilken nyte ville det dog give hende? Folk var vel ligeglad med hende, i deres øjne var hun jo intet andet end en simpel skøge.
Hun sparkede han mellem benene og begyndte at løbe, hun så sig tilbage og fik øje på manden som forfulgte hende og netop som hun skulle til at løbe hurtigere, hamrede hun ind i en hård mur, som skulle forestille et bryst på en. Hun væltede ned på den kolde jord og straks som hun rørte jorden under sig, faldt kappens hætte ned og hendes sorte hår kom til syne. Hun så op mod ham og tilbage på den fulde mand "de må hjælpe mig" hviskede hun og så bedende på ham

//håber dette er okay, vidste ikke just hvad jeg skulle skrive
Tilbage til toppen Go down
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Stand with me (Cersei) Empty
IndlægEmne: Sv: Stand with me (Cersei)   Stand with me (Cersei) I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 11:41 pm

//Det er rigtig fint! (:
Cain var ikke just vant til at blive løbet ind i - man skulle regne med at folk ville bemærke en fyr på hans størrelse. På anden anden side, så var der både mørkt og trangt i disse gyder. Kvinden der var løbet frontalt ind i ham, så ganske lille og uskyldig ud, da hun sad der på jorden og så bedende op på ham. Orken rettede blikket mod kvindens forfølger, der nu var stoppet op et lille stykke fra de to. Den fulde mand, sendte mutanten et stift blik. "Skrid, dit bæst! Tøsen skal med mig!" råbte den fulde, så spyttet stod som et springvand fra hans læber. Cain betragtede den fulde med et hævet øjenbryn, og så dernæst ned på kvinden på jorden. "Forvolder han dig problemer, frøken?" spurgte han mildt og vendte dernæst atter ansigtet imod den fulde, som havde trodset sin frygt og havde taget endnu et skridt imod den grønne mutant. Med sine lidt over to meter, var Cain ikke typen man blot kastede sig over. Det så dog heller ikke ud til at den fulde havde tænkt sig at angribe - det havde i sandhed også været dumt. "Hør, pigebarnet og jeg skulle bare hygge os lidt." forsøgte han at forklare og rakte pludseligt ud efter kvinden. Cain rykkede frem og greb mandens arm inden han kunne nå kvinden på jorden. Orken strammede grebet om den fuldes arm, og sidstnævnte klynkede som en lille mus. 
"Pigebarnet har tydeligvis ikke lyst til at hygge sig med dig. Jeg foreslår at du går." sagde Cain, lettere knurrende, og mødte den skræmte drukkenbolts blik. Man skulle tro at manden havde pådrukket sig nok mod til at ville angribe en mutant, men måske slog soberheden igennem. Under alle omstændigheder, så nikkede han og Cain slap grebet om hans arm. Den fulde tog sig til armen og lod sine ben føre ham bagud. Han stirrede anklagende på pigebarnet, og dernæst på mutanten, før han vendte om på hælen og forsvandt i gydernes mørke. 
Cain så længe efter manden, før han endelig vendte blikket imod kvinden, der stadig sad på jorden. Han rakte hende en hånd og hævede øjenbrynene. "Charmerende venner du har." sagde han roligt. "Du bør ikke gå rundt i gyderne alene. Især ikke om aftenen, for da slet ikke at tale om natten." tilføjede han, i et belærende tonefald. Det var ham et under at kvinder stadig turde gå rundt her i slumkvarteret, uden alle deres venner omkring sig. Det kunne være det rene selvmord at være alene her. "Gjorde han dig fortræd?"

 
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

Stand with me (Cersei) Empty
IndlægEmne: Sv: Stand with me (Cersei)   Stand with me (Cersei) I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 12:17 am

Hun ville havde rykket sig fra ham, men da han med et synes at ville hjælpe hende, så som han så ud til at beskytte hende, rykkede hun hen mod ham. Hun kneb øjnene sammen da manden udtalte sig hun skulle med ham, hvilket da godt nok var det sidste hun skulle og overhoved gad. Orkens spørgsmål, fik hende til at vende sine øjne mod ham, hun nikkede, som hun sad der, virkede hun lille og englelig som en der ikke kunne gøre den store skade.
Hun vidste tænder af den fulde mand, hun var tæt på at komme med en spydig kommentar, men dog sagde hun ingenting, det kunne jo gå hen og ende galt for hende. Hun rykkede sig hurtigt væk, gemte sig bag hans ben, hun brød sig ikke om hans måde om at række ud efter hende, måden han stirrede på hende også alligevel ikke, for det virkede som om han ikke kunne se helt ordenligt. Hans greb om manden, lyden af knækket, den skræmte lyde fra ham og samtidig den dominans denne ork holdte inde.
Det overraskede hende virkelig at han hjalp hende, at han overhoved gad, men samtidig blev hun også mistænksom, ingen gjorde noget uden at skulle have en pris for det, så spørgsmålet var hvad skulle han havde for det? Hvad ønskede han sig?
Hendes øne virkede kort skræmte, men alligevel var der en taknemelighed, en vis varme over det han havde gjort for hende. Forsigtigt tog hun hans hånd, rejste sig med ham "han er ikke min ven" sagde hun og slog blikket ned, mon han ville have hende som slave? Det var set før, mænd der redde kvinder, for sä at tage dem som slaver og selv være den der gjorde deres liv til et helvede, spørgsmålet var nu bare om denne mand var en af dem.
Hun nikkede, mødte tøvende hans blik, hans tone, virkede næsten som ville han lære hende det hele, som ville han ikke gøre hende ondt. Med bagsiden af sin hånd tørrede hun noget af jorden væk fra sit ansigt "nej min herre" hun vendte sit blik ned, men fik samtidig øje på mandens mærke om sin arm, kun en af de mange mærker der beklædte hendes krop. Hun bøjede sig ned, knælede for ham, som var hun hans slave og hans hendes herre
Tilbage til toppen Go down
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Stand with me (Cersei) Empty
IndlægEmne: Sv: Stand with me (Cersei)   Stand with me (Cersei) I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 2:45 am

Min herre? Cain betragtede hende med et forundret blik. Hans øjne blev store, da hun pludselig knælede for ham, og han stirrede et øjeblik forbavset over sine skuldre, for at se om andre var der til at vidne denne bizarre opførsel. "Øh." lød det forvirret fra ham, og han tog et skridt bagud. "Rejs dig da op, kvindemenneske." sagde han pludselig, en anelse spidst. Han var ikke helt sikker på hvad han skulle gøre med denne kvinde - det var da ganske unormalt pludselig at falde på knæ foran en anden person. Medmindre det naturligvis var frieri, men han tvivlede på at hun friede til ham. Tanken fik ham til at skære en grimasse. 
"Hør... Hvad laver du herude? Du burde tage hjem. Her er ikke sikkert. Forstår du hvad jeg siger?" hvorfor følte han overhovedet, at han var ansvarlig for at hun kom sikkert hjem? Hvis hun gerne ville sidde på jorden på sine knæ, så måtte hun da selv om det. På den anden side, så kunne hun komme til skade - andre mænd som ham Cain lige havde jaget væk, kunne pludselig finde på at springe på hende. Tanken om at morgenavisen ville bringe et billede af hendes forslåede og døde ansigt, fik ham til at gyse. 
"Kom... Jeg kan følge dig hjem." sukkede han opgivende. Tossede kvindemenneske.
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

Stand with me (Cersei) Empty
IndlægEmne: Sv: Stand with me (Cersei)   Stand with me (Cersei) I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 4:23 am

Hun rejste sig op som han befalede og lagde hoved nysgerrigt på skrå "vil du ikke tage mig som slave? er det penge du vil have" spurte hun og tog sin pung frem, hun forstod virkelig ikke denne mand. Hans ord om at hun var et kvindemenneske, fik hendes indre jeg til at røre på sig og det var også at se i hendes øjne der skiftede fra blå til en grøn, dog sagde hun ingenting, men nikkede blot.
Hun hævede øjenbrynet "det samme som alle andre uden hjem, lever på det magigste sted folk kalder gaden" svarede hun og kørte hånden igennem håret, sandt og sige havde hun englelig intet hjem, men hendes anden form, som tiltalte sig Cersei var en kold kvinde og selvom hun englelig var hende hele tiden, var ondskaben mere fremme når hun var i den form og hvem vidste hvad hun kunne finde på af ugerninger og synder.
Hun stod stille og betragtede ham stille "det kan du ikke" sagde hun stille, hun lagde armene over kors, lyttede til den opgivende stemme, wow så kunne man da tale om folk der ikke direkte gad en
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stand with me (Cersei) Empty
IndlægEmne: Sv: Stand with me (Cersei)   Stand with me (Cersei) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stand with me (Cersei)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Just because i can. //Cersei//
» fear the jungle //Cersei//
» Party all night - Cersei
» Hvorfor er det lige jeg faren- Cersei

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Salutem :: Slumkvarteret :: Gyderne-
Gå til: