Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
A Normale day or is it //jenna privat// I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
A Normale day or is it //jenna privat// I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
A Normale day or is it //jenna privat// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 A Normale day or is it //jenna privat//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jim
Nybegynder
Nybegynder
Jim


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Jim kirk hans rigtig navn er dog james
Kropsalder : 21
Eksistens : 21
Antal indlæg : 32
Reputation : 0
Points : 16
Age : 27
Join date : 14/07/13
Evne : Dead eye

A Normale day or is it //jenna privat// Empty
IndlægEmne: A Normale day or is it //jenna privat//   A Normale day or is it //jenna privat// I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:55 am

S  Slumkvarteret
O Alle slags væsner
V regn og torden.
Tid 22,00
P en brun læder jakke og et sæt solbriller

Richard gik ned gennem gaderne mens han kikke sig over skulderne han skulle finde denne Jenna. Hvorfor hun skulle død havde han ikke spurgt om, han havde bare set pengene og var der ved ligeglad om hvorfor de ville ha hende død han od hans hans hånd glide ned for at mærke efter om hans våben stadig var der. Hvilket det var, han smilede og gik så længere ind i kvarteret mens han kigge sig omkring klar på alt der kunne angribe ham. Han rynket lidt på næsen da han kunne lugte noget som var dødt han vende sig om lige tids nok til og skære den kvindelig vampyrs hals over som ellers ville ha tømt ham for blod han skubbe hende væk og kiggede sig omkring. Mens han kiggede ned på hende mens hun miste blod og nærmest kravle hen til ham, i et sidste forsøg for at få hans blod. Richard sukkede og sætte hans pistol klar som skudt 5 skud for vær klik. Han kiggede ned og skudt hende, så alt blodet flød i det sted han stod. Han sukkede og gik videre, mens han holde øje med om der kom flere hvilket der nok ville han kigge sig omkring. Hvor han så et spor af knogler det var sikkert hende her Jenna hvad han viste om hende var, hun efterlod altid knoglerne. Han begynde og følge efter dem, hun måtte være her eller viste hun at han var efter hende. Han kiggede sig omkring og stod så i en blind gyde hvor der ikke var flere knogle. Han træk sin pistol og kigge sig omkring, hvor var hun.//sorry for den dårlig start håber den kan bruge/
Tilbage til toppen Go down
Jenna
Moderater
Moderater
Jenna


Specialtitel : One of the First Ten - Moderator.
Fulde navn : Jenna Mikaelson Pierce.
Kropsalder : 18 år
Eksistens : 125 år.
Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Points : 47
Age : 27
Join date : 13/07/13
Evne : Vandets stemme & Slave. 'Profil'

A Normale day or is it //jenna privat// Empty
IndlægEmne: Sv: A Normale day or is it //jenna privat//   A Normale day or is it //jenna privat// I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:24 pm

P:http://25.media.tumblr.com/61f7e06f8a465dce95ae058e1c82b27d/tumblr_mphbhcw5vr1s7qhglo6_250.gif

Regnen hamrede ind på det lille vindue i dette skur hun sad i, hun havde lige ådt. Endnu et sæt knogler lå der, hun rettede sig tøj til og kastede hendes hår lidt tilbage inden hun åbnede den lille skurdør og trådte ud i regnen.. Det tordnede vildt denne aften, og regnen slog hårdt ned på asfalten. Der var proppet så der var ingen som bemærkede hun listede sig væk. Hun hørte hurtigt at der var nogle som var på jagt efter hende, hun undrede sig lidt. Men havde lært at være et skridt foran sine fjender, og vidste præcis hvem der var efter hende, en dusørjæger. Vampyrblod var tydeligt for hendes utrolige lugtesans, samt alt affaldet rundt omkring.. Det var ikke stedet som var specielt rart at have go lugtesans. Jenna, stod op af en mur og kiggede rundt. Der stod hun i læ for regnen, hun var meget opmærksom. Hendes evner var klartil at blive brugt imod dem som kom nærmere.. Den ene krævede mere end den anden, men begge krævede energi.. Jenna gik øje på ham hun havde ledt efter og hun lagde derved hovedet lidt på skrå. Hendes indre rovvæsen var på vagt med det samme hun så ham, ligenu ønskede hun næsten at tage ned til havet for at være lidt befriet.. Bare lidt.. Men det vidste hun også ikke kunne lade sig gøre. Jenna var hurtigere end end en normal dæmon, derfor løb hun så hurtigt hun komme over til Richard og kyllede ham op af en mur. Her holdt hun ham lidt op i halsen og hævede på et bryn inden hun slap og gik et skridt væk så hun stod ude i regnen. Det brune hår faldt langsomt ind til hendes ansigt, og de kastanje brune øjne borrede sig ind i hans.
"Hvad vil du mig?"
Tilbage til toppen Go down
Jim
Nybegynder
Nybegynder
Jim


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Jim kirk hans rigtig navn er dog james
Kropsalder : 21
Eksistens : 21
Antal indlæg : 32
Reputation : 0
Points : 16
Age : 27
Join date : 14/07/13
Evne : Dead eye

A Normale day or is it //jenna privat// Empty
IndlægEmne: Sv: A Normale day or is it //jenna privat//   A Normale day or is it //jenna privat// I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 10:19 pm

Han skulle lige til og vende sig, da han blive smadret op i selve muren. Han kunne lugte sin egne blod, mens han gispede efter vejret af det hun havde gjorde det greb hun havde haft om hans hals. Han kiggede på hende og tænke sig om, det var løgn det ville dem der havde sat plakaten op ikke gøre vel ha at han også døde. Han mærket hans pistol falde af ham, mens han kiggede på hende han skulle nok svare. "Er det dig der er, Jenna." Det var nu nok et meget dumt spørgsmål men, hvis ikke hun var den han ledte efter ville han bare smutte igen. Han kiggede lidt på hende, og tog så sig til baghoved der blødte lidt, slaget han havde fået havde slået et lille hul. Han sukkede lavt og skar en grimase, mens han mærkede hendes øjne bore sig ind i hans. Han kiggede på hende hun så ikke ud til og ville gi op før hun fik en forklaring, han sukkede var han nød til det jah det var han vist. "Hør her Jenna, ved du hvorfor nogen vil ha dig skaffede af vejen." Han var nød til og vide det, længere var den ikke om så han bliv nød til og blive stående mens blod faldt fra hans baghoved.//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A Normale day or is it //jenna privat// Empty
IndlægEmne: Sv: A Normale day or is it //jenna privat//   A Normale day or is it //jenna privat// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A Normale day or is it //jenna privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» just like you...(Jenna)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Salutem :: Slumkvarteret-
Gå til: