Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 My meal so go away! - Shaden Drake

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Shaden Drake
Nybegynder
Nybegynder
Shaden Drake


Fulde navn : Shaden Drake
Kropsalder : 17
Eksistens : 20
Antal indlæg : 36
Reputation : 0
Points : 35
Age : 26
Join date : 27/07/13

My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My meal so go away! - Shaden Drake   My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 5:43 am

Shaden nød hvordan hun kyssede intimt tilbage, han lod blikket flakke rundt i rummet, det var dejligt at kysse med hende, men de sad begge 2 dårligt, han fik rejst sig op og trak hende med sig, lod sig dumpe ned i sofaen stadig med en hånd om hendes, og trak hende ned på sofaen til sig, han begyndte at kysse hende på munden igen, men lod langsomt læberne gå længere ned mod hendes hals.
*Håber ikke hun har noget i mod det her?* tænkte han men var alligevel os en smule ligeglad, eller han var ret sikker på hun ville, for ellers skulle han nok blive sat på plads.
Tilbage til toppen Go down
Jenna
Moderater
Moderater
Jenna


Specialtitel : One of the First Ten - Moderator.
Fulde navn : Jenna Mikaelson Pierce.
Kropsalder : 18 år
Eksistens : 125 år.
Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Points : 47
Age : 27
Join date : 13/07/13
Evne : Vandets stemme & Slave. 'Profil'

My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My meal so go away! - Shaden Drake   My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 7:08 am

Jenna blev trukket op, men hun havde intet imod det. Hun blev trukket ned i sofaen, hvor hun gengældte hans kys til hans læber vandrede på hendes hals, hun blottede blot sin hals og lukkede øjnene i nydelse. HUn lod ham tage føringen i hvad der skulle ske nu.
Tilbage til toppen Go down
Shaden Drake
Nybegynder
Nybegynder
Shaden Drake


Fulde navn : Shaden Drake
Kropsalder : 17
Eksistens : 20
Antal indlæg : 36
Reputation : 0
Points : 35
Age : 26
Join date : 27/07/13

My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My meal so go away! - Shaden Drake   My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 7:54 am

Hun havde overgivet sig til ham, og han udnyttede det selvfølgelig.
Shadens kys standsede ikke bare ved hendes hals, han begyndte
at kysse længere ned, men en kjole var i vejen, han fik dog hurtigt revet den op, så hun lå blottet for ham, han lod sin mund køre længere ned kyssede og stak tungen en gang eller to ud, en hånd kørte op af hendes ben i mens og nussede hende på inderlåret, han lod ansigtet gå op igen og bed hendes øreflap.
Tilbage til toppen Go down
Jenna
Moderater
Moderater
Jenna


Specialtitel : One of the First Ten - Moderator.
Fulde navn : Jenna Mikaelson Pierce.
Kropsalder : 18 år
Eksistens : 125 år.
Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Points : 47
Age : 27
Join date : 13/07/13
Evne : Vandets stemme & Slave. 'Profil'

My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My meal so go away! - Shaden Drake   My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 8:09 am

Jenna var typen som normalt udnyttede mænd inden hun dræbte dem, derfor nød hun at hun ikke behøvede at tænke på mad lige nu. Hun lod ham rive kjolen af hende, og nød stadigvæk hans kys og bare hans hænder på hendes hud. Jenna sukkede svagt af nydelse og slappede enlig bare dejligt af.
Tilbage til toppen Go down
Shaden Drake
Nybegynder
Nybegynder
Shaden Drake


Fulde navn : Shaden Drake
Kropsalder : 17
Eksistens : 20
Antal indlæg : 36
Reputation : 0
Points : 35
Age : 26
Join date : 27/07/13

My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My meal so go away! - Shaden Drake   My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 5:40 am

Shaden tænkte ikke klart, nu ville han bare have hvad han lige nu mente var hans, og begyndte at åbne hans bukser, samt hendes.
Han lagde sig op på hende forsigtigt og smidigt, hun ville kun kunne mærke en 10 del af hans reale vægt, og han hviskede så i hendes øre "Håber du nyder det" Shaden var både tændt, men os en smule tørstig, og da hans kys var på hendes hals, lod han tænderne folde sig ud og bed sig fast, han sugede en smule det var både for hans og hendes nydelse og stoppede så.
Tilbage til toppen Go down
Jenna
Moderater
Moderater
Jenna


Specialtitel : One of the First Ten - Moderator.
Fulde navn : Jenna Mikaelson Pierce.
Kropsalder : 18 år
Eksistens : 125 år.
Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Points : 47
Age : 27
Join date : 13/07/13
Evne : Vandets stemme & Slave. 'Profil'

My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My meal so go away! - Shaden Drake   My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 8:08 am

Jenna lod ham gøre hvad han ville, næsten som var hun hans lille slave. Dog var hun ikke det, men ja. Hun lod ham gøre hvad han ville, hun nød kyssene på hendes hals og sukkede dybt af nydelse da han satte tænderne i hende. Hun var tændt og brugte sine ben til at fumle bukserne helt af ham, imens hun blot nød hvad han gjorde ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My meal so go away! - Shaden Drake   My meal so go away! - Shaden Drake - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
My meal so go away! - Shaden Drake
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» You need understanding. //Shaden Drake//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Salutem :: Slumkvarteret-
Gå til: