Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Rolling Rocks (Karon) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Rolling Rocks (Karon) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Rolling Rocks (Karon) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Rolling Rocks (Karon)

Go down 
ForfatterBesked
Shamus
Nybegynder
Nybegynder
Shamus


Fulde navn : Shamus
Eksistens : 23
Antal indlæg : 60
Reputation : 0
Points : 50
Join date : 18/07/13
Evne : Muteret hud, temperatur skiftende hud

Rolling Rocks (Karon) Empty
IndlægEmne: Rolling Rocks (Karon)   Rolling Rocks (Karon) I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 3:07 am

Vejret & Dagen:
Sol-vejr, massive skyer, rolig dag.


Med sådan et dejligt vejr, kunne Shamus slet ikke holde sig tilbage. Vinden var dejlig stille, solen var fremme, alt hvad han havde brug for, for at være uden for i lang tid.
Han havde løbet langt, og nået de store klipper. Han var godt i gang med at klatre klipperne da han pludselig skred med fødderne og endte med at rulle ned til bunden igen igennem tæsket af klipperne.
Skyerne drev langsomt hen over himlen, hvide fyldige skyer, over den skyblå baggrunds billede, det var som et freds billede for den unge mand som lå på ryggen, blå mærker på mange steder af kroppen, og lidt blod ud af mundvigen. Øjnene var helt åbne, han så ikke engang ud til at havde været det mindste skræmt over faldet. Det havde gjort virkelig ondt ja, men af alle de gange han havde faldet i sin rejse, havde det her været det mindst smertefuldt.
Shamus gav et let suk fra sig, imens han kløede sig lidt i hovedbunden, han måtte ømme sig lidt, for han havde fået noget af en bule i nakken som gjorde en del ondt. "skræmmer allerede så hurtigt" Mumlede han en smule irriteret. Han satte sig op igen, og lod øjnene glo op af der hvor han var skredet ned af, han sad kun i bukser, så hans overkrop var afsløret, den lettere magre men stadigvæk tydeligt muskuløse, bukserne var en del løse i det, så han kunne bevæge sig frit i dem, men sad fast om livet med et sort bælte, og ellers bare føder. "mon man skulle prøve igen?" mumlede han stille til sig selv. Skønt han spurgte sig selv var han nu ret sikker på sig selv, han skulle bare op på toppen af klippen han havde udfordret.
Roligt lod han hænderne ligge sig mod jorden og skubbede sig op med et ryk, og lod blikket hvile kort på klipperne omkring sig, "udfordring, hele stedet er en stor udfordring... og en eller anden dag klare jeg det hele uden problemer" sagde han højt, dog mest af alt til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
 
Rolling Rocks (Karon)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Omkringliggende områder :: Klipperne-
Gå til: