Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
A day off - Fire I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
A day off - Fire I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
A day off - Fire I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 A day off - Fire

Go down 
ForfatterBesked
Nissia
Nybegynder
Nybegynder
Nissia


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Nissia Emmaly Wilford
Kropsalder : 18
Eksistens : 23
Antal indlæg : 10
Reputation : 0
Points : 4
Age : 26
Join date : 15/07/13
Evne : kan trække vejret under vand og så er hun meget god til at tegn(forklares i profilen)

A day off - Fire Empty
IndlægEmne: A day off - Fire   A day off - Fire I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 9:27 pm

S: Vestskoven/frormskifterstammen
O: få dyr der pusler og så en lille sø
V:solen skinder og der er lun, nogen få skyer gækker nogen gang solen.
T: IRL
P:
A day off - Fire Images?q=tbn:ANd9GcS6bmWtkOSpE0yfWxHlj9d3MYLfCypRtljjhUpeorB6tN6jjrwBsQ

Nissia gik gemmen den vestlige side af skoven hun havde et hæft og et par blyaner med sig, hendes vinger var foldet ind mens hun gik mellem træerne, hun var på vej ind på forskiftens territorium, Nis vil prøve og tegn nogen af dem men hun viste ikke om der var nogen der ville blive sure på hende over hun kom der ind. Nis fandt et sø og så en gren der hang ud over vandet, hun foldende sin vinger ud og fløj op på grenen hvor hun satte sig og foldende den ind igen efter som hun ikke vil have andre så hende vinger. Nis lage hæftet og blyanten på grenen da den var tyk nok til det ikke ville fald ned og så rundt for at se om der var noget hun kunne finde på at tegne ellers ventede hun bar, det kunne også være der kom nogen hun kunne snakke med.
Tilbage til toppen Go down
 
A day off - Fire
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Need some time for myself ~Fire

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Junglen :: Vestskoven :: Formskifterstammen-
Gå til: