Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Kom og leg med mig~!  I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Kom og leg med mig~!  I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Kom og leg med mig~!  I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Kom og leg med mig~!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst
Anonymous



Kom og leg med mig~!  Empty
IndlægEmne: Kom og leg med mig~!    Kom og leg med mig~!  I_icon_minitimeTors Jul 18, 2013 4:22 am

Har du lyst til at lege med lyselevernsdronning? Jamen så er du kommet til det rette sted, for i denne tråd vil der være mulighed for at få en aftale, hvis der ellers er tid i kalenderen Wink

Lidt om dronningen: Lige så god hun er til at gå rundt i udsmykket sale og se smuk ud, lige så god er hun til at kæmpe for sin race og dets omdrømme. Dog må man ikke skue hende på udseendet, for trods hun er lyselever er hun også en af de få der ikke står tilbage for at benytte beskidte tricks til at vinde kampen. Hvor man har hende ved man aldrig præcist, men man kan stole trygt på at alt hun gør, er enten for selv at overleve eller vise sin races stolhed frem, for hun er en stolt kvinde.

Krav: Vær klar på at skrive mere end en håndfuld linjer. Jeg vil ikke give et bestemt antal, men bare så jeg har noget at kunne skabe mit eget svar ud fra - og så skal det selvfølgelig være læseligt.
Har du lyst til et emne med blod og vold, kan det da også ordnes, men tro ikke at bare fordi din karakter først viser tænder betyder at din karakter kommer levende derfra. Selvfølgelig er der ingen der skal dø hvis de ikke ønsker det skal ske, men man får tilbage af samme skuffe som man giver.

Nogle der har lyst, så skriv her under Smile
Tilbage til toppen Go down
Ellie
Nybegynder
Nybegynder
Ellie


Fulde navn : Ellie Halliwell
Kropsalder : 22
Eksistens : 105 år
Antal indlæg : 70
Reputation : 0
Points : 44
Join date : 15/07/13
Evne : Hun har flaske med vand, det vand kan når hun røre ved det hele andre, men det har ingen effekt på hende selv

Kom og leg med mig~!  Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg med mig~!    Kom og leg med mig~!  I_icon_minitimeTors Jul 18, 2013 4:49 am

Jeg tror godt jeg kan udfylde dine krav vis du lyst, men jeg smutter nok nu for skal hjælpe med opvasken og jeg ved ikke om jeg kommer på igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Kom og leg med mig~!  Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg med mig~!    Kom og leg med mig~!  I_icon_minitimeTors Jul 18, 2013 5:06 am

Det kan du tro jeg har! Smile
Ønsker du at starte eller skal jeg?
Tilbage til toppen Go down
Ellie
Nybegynder
Nybegynder
Ellie


Fulde navn : Ellie Halliwell
Kropsalder : 22
Eksistens : 105 år
Antal indlæg : 70
Reputation : 0
Points : 44
Join date : 15/07/13
Evne : Hun har flaske med vand, det vand kan når hun røre ved det hele andre, men det har ingen effekt på hende selv

Kom og leg med mig~!  Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg med mig~!    Kom og leg med mig~!  I_icon_minitimeTors Jul 18, 2013 5:47 am

Det må du gerne du bestemmer selv hvor det skal være Smile
Tilbage til toppen Go down
Malik
Nybegynder
Nybegynder
Malik


Fulde navn : Malik Mihrr Kaziel.
Kropsalder : 21 år.
Eksistens : 542 år.
Antal indlæg : 3
Reputation : 0
Points : 0
Join date : 17/07/13
Evne : Pyrokinese.

Kom og leg med mig~!  Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg med mig~!    Kom og leg med mig~!  I_icon_minitimeTors Jul 18, 2013 9:08 pm

Jeg vil gerne lege med dig!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kom og leg med mig~!  Empty
IndlægEmne: Sv: Kom og leg med mig~!    Kom og leg med mig~!  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kom og leg med mig~!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Søg og plot-
Gå til: