Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Teknologi     I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Teknologi     I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Teknologi     I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Teknologi

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Teknologi     Empty
IndlægEmne: Teknologi    Teknologi     I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 5:32 am

Teknologi.

Året var 2013 da genmanipulationen gik amok og ændrede verden til mutanternes legeplads, og derfor er teknologien også nogenlunde som den var, da det skete i år 2013. Mobiltelefoner, computere, biler og anden teknologi er mindst lige så udviklet som dengang, selvom det selvfølgelig er blevet udviklet en smule mere siden da.
Våbenindustrien har dog udviklet sig enormt meget, idet der er kommet utallige nye former for våben. Bl.a. er der kommet et våben der skyder en gullig slim ud 180 grader foran sig, og fungerer rimeligt meget som napalm hvis det rammer en menneskelig livsform. Hvis det dog er et dødt objekt den rammer hvis den forholde sig passivt indtil noget levende rører denne slim, og derefter vil napalm'effekten' sætte ind.
Andre lignende, utroligt effektive våben et blevet opfundet siden 2013, og siden årstallet nu er 2163, så vil der selvfølgeligt være blevet opfundet mange ting.

OBS! Dette betyder at i er velkomne til at opfinde jeres egen teknologi, og finde på en helt ny form for våben/bil/earplug eller anden form for teknologi. Sikkerhedssystemer e.l. er i også velkomne til selv at finde på en måde at opgradere, som ikke er opfundet. Vær kreative:)
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Teknologi
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Verden-
Gå til: