Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
The Underworld! I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
The Underworld! I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
The Underworld! I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 The Underworld!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Sean
Nybegynder
Nybegynder
Sean


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Sean Cian McCormac
Kropsalder : 23
Eksistens : 173 år
Antal indlæg : 63
Reputation : 0
Points : 47
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : Tankekontrol. Kan sætter billeder, tanker eller andre følelser ind i folk. Jo stærkere personen er psykisk, jo bedre kan de modstå det og jo mere af sin egen energi skal han bruge for at det virker.

The Underworld! Empty
IndlægEmne: The Underworld!   The Underworld! I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 9:29 pm

Underworld...

forestil dig at gå igennem en portal, som bringer dig fra den kedelige, kendte verden til en fantasiverden fuld af alle væsner du aldrig havde troet eksisterede!

Dette er virkelighed på hjemmesiden The underworld!

Menneskerne gik igennem magiske portaler fra jorden, til Underworld, hvor de slog sig ned. Gennem evolutionen udviklede de sig. De lever nu sammen med en masse andre racer. Vampyrer, dæmoner, engle, sirener, varulve og mange flere!
Men de kan ikke alle enes og man skal passe på man ikke går forkert, hvis man ønsker at leve...

vil du være med i klan, som kæmper for det du tror aller mest på? Vil du bare passe dig selv ude i skoven, eller måske havde dit eget skib blandt piraterne? Måske er du vagt i byen eller en simpel skrædder, der ikke har penge nok til at blive gift med drømmepigen...
Det hele kan ske. Vær en del af det.
På Underworld. En helt anden RPG side.

http://theunderworld.danskforum.net/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



The Underworld! Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld!   The Underworld! I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 10:20 pm

Fantastisk side jeg klart vil anbefale!
Gode admins, dejlige brugere! Smile
Tilbage til toppen Go down
Jim
Nybegynder
Nybegynder
Jim


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Jim kirk hans rigtig navn er dog james
Kropsalder : 21
Eksistens : 21
Antal indlæg : 32
Reputation : 0
Points : 16
Age : 27
Join date : 14/07/13
Evne : Dead eye

The Underworld! Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld!   The Underworld! I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 10:36 pm

samme her, virkelig god hjemmeside og der sker altid noget nyt Smile
Tilbage til toppen Go down
Sophie
Nybegynder
Nybegynder
Sophie


Fulde navn : Sophie Valeska
Kropsalder : 25 år
Eksistens : 1050 år
Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Points : 3
Join date : 11/08/13
Evne : Vacuum :: En magi som er ganske simple men os ganske voldsom, Vacuum giver Sopie fuld mulighed for at samle alt luft omkring hende og derved kan hun skabe en massiv implosion som kan forsag større luft mangle hos alle der omkring hende. Hun kan os frigive luften for skabe en større eksplosion som der endda kan være så voldsom at den kan gå igennem klipper.

The Underworld! Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld!   The Underworld! I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 4:24 am

Jeg ville utrolig gerne forsæt med spille der inden men jeg har større problem og det at jeg simplehen for hovedpine at det layout som i har lavet, hvis i nu kun lave det om til en anden farve ville i gøre det meget nemmere og se på for den grøn som i valgt er virkelig svært og se på. Jeg vil gerne hjælpe jeg med og lave et super flot layout hvis det er for jeg virkelig haft mange problemer med at jeg kun kan være online i omkring ti minutter og der efter nødsaget til luk siden ned igen, så håber i måske vil gøre det alternativ og lave det en smule om med nogle andre farver?
Tilbage til toppen Go down
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

The Underworld! Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld!   The Underworld! I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 4:14 am

http://theunderworld.danskforum.net/t3856-til-de-der-maske-synes-her-er-for-meget-grnt

Sajro legede teknikgeni, og nu har jeg ikke testet det, men det lyder ret meget som opskriften på svaret på dit spørgsmål, gør det ikke?^^
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
Sponsoreret inhold





The Underworld! Empty
IndlægEmne: Sv: The Underworld!   The Underworld! I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Underworld!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Reklamer-
Gå til: