Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Skønheden og udyret (Nille) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Skønheden og udyret (Nille) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Skønheden og udyret (Nille) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Skønheden og udyret (Nille)

Go down 
ForfatterBesked
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Skønheden og udyret (Nille) Empty
IndlægEmne: Skønheden og udyret (Nille)   Skønheden og udyret (Nille) I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:18 am

Skønheden og Udyret
Omgivelser
Junglen omkapsler ruinbyen i grønne blade og varme blomsterfarver, alt imens solen kaster kælne stråler ned mellem trætoppene. Dagen er ved at slutte og de lune aftentimer kaster deres glans over verdensbilledet.


Jorden var dækket af tykt mos hvoraf farvestrålende blomster voksede. Nogle var større end andre, og de største var som regel giftige eller kødædende. Det lærte man at leve med, når man opholdt sig i junglelandskaber. Cain var en af de få, der levede i junglen og dens ruinbyer - han havde ikke altid levet der, men flytningen var et valg han havde truffet. Verden var gået af lave, og han havde brug for et sted at leve, hvor han ikke behøvede tage hensyn til skræmte blikke eller foragt. De fleste havde det tilsyneladende hårdt med en stor, grøn mandsperson. For alle bedste var han flyttet væk - så langt væk fra Salutem han kunne komme. Men der var stadig menneskelighed i ham, der desperat ønskede at have selskab. Måske var det dérfor han var begyndt at genopbygge ruinerne. Det var naturligvis ganske kritisk og svært i starten, men langsomt var han kommet godt igang. Flere udskud og afviste væsner kom til og hjalp ham med byggeriet. De havde indset, at chancerne for at overleve ville være større, hvis man holdt sammen. Naturligvis var folk der kom til ruinerne ikke allesammen behagelige typer. Man måtte tage det hele med.
Cain betragtede dagens arbejde udefra, og lod tæerne bore ned i den bløde mos. En af de mindre ruiner, var efterhånden blevet renset helt for slyngplanter og skadedyr indvendigt. Han havde endda nået at sætte et træværk henover de største huller i taget, så det ikke ville regne ind. Godt tilfreds, det var han uden tvivl. Det var hans første tag, trods alt. Hjemmebyg, der er intet bedre.
Mutanten var dog langt fra færdig med sit arbejde: nu var det trods alt på tide at forberede mere træ til de andre ruiners tage. Der var ikke andre væsner til at kunne hjælpe ham - de fleste besøgte stedet om morgenen. Og i alt var de kun et par stykker der overhovedet kendte til stedet. Mange søgte blot et hjem, og var slet ikke i stand til at hjælpe med genopbygningen selv. Hvorfor Cain tog dem under sine vinger, var han ikke sikker på. Måske ønskede jeg blot at give dem den familie, som vi alle føler vi har mistet. Et øjeblik stod han ganske melankolsk og betragtede ruinbyen, der i aftensolen stod så smuk og prægtig. Et lille smil gled henover hans læber. Dette kan meget vel være begyndelsen på en helt ny civilisation.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Skønheden og udyret (Nille) Empty
IndlægEmne: Sv: Skønheden og udyret (Nille)   Skønheden og udyret (Nille) I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:59 am

Påklædning: Klik

 Hvor pokker ledte Dracarys hende nu hen? Eller, hun kaldte ham faktisk Draca, det var hurtigere og lettere at sige, men han hed rigtigt Dracarys. Det havde han selv fortalt hende for meget længe siden. Ja, han havde selv fortalt hende det, for Draca var en muteret drage der voksede meget langsomt, og som kunne snakke. Draca var en drillepind, mildt sagt. Han elskede at lede Nille på gale veje, ment på den måde... Han elskede at flyve rundt, til steder han ikke vidste hvordan de skulle komme hjem igen. Så, det var jo bare fantastisk, når han gjorde det. Nille løb så hurtigt hun kunne for at følge med Draca der fløj rundt oppe i skyerne mod... en form for ruin. Hun kunne se en anden skikkelse derovre, men hun havde ikke tid til at tage sig af det. Hun skulle bare have fat i Draca, skælde ham ud, og tage hjem. Gid det var så nemt som det lød. Det var dog langtfra let, hun kunne jo ikke hoppe op i luften og tage fat i ham! Hun sukkede, hev ivrigt efter vejret, mens hun løb. 
Draca stoppede, endelig, op og landede på Nilles skulder, da de nåede tæt på skikkelsen. Hun var forpustet, hun havde hænderne på sine lår, var let foroverbøjet. "Åh du godeste." Mumlede hun og så op. Hvem pokker var den... grønne mand?
"Undskyld, men ved du hvor jeg er?" Hun lod som om der ikke sad en drage på hendes skulder. En ganske lille drage. Hvis man kaldte Draca nuttet eller lille, ville man miste en finger, medmindre man var Nille. Hans skarpe tænder kunne let flå en finger af. Hun så spørgende på manden.
Tilbage til toppen Go down
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Skønheden og udyret (Nille) Empty
IndlægEmne: Sv: Skønheden og udyret (Nille)   Skønheden og udyret (Nille) I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 9:41 am

Cain tog en dyb indånding og nød aftenens stilhed og solens varme på sit ansigt. Der var noget ufattelig beroligende ved stilheden der sænkede sig, i takt med at solen gik mod jorden. Timerne blev lange, lyset blev gyldent og luften blev fyldt med løbende fødder og... Vingeslag? Langsomt vendte han sig om, for at lægge blikket mod en ung kvinde og noget, der kunne ligne en kæmpe øgle, der betragtede orken fra hendes skulder. Kvinden så ganske forpustet ud, og Cain lagde hurtigt to og to sammen; hun havde været den løbende lyd. Efter et nærmere kig på øglen, indså han hurtigt at dén havde forårsaget vingeslagene. En drage! Han stirrede lamslået på dyret, imens han tålmodigt ventede på at kvinden fik pusten. I mellemtiden bandt han en dunk løs fra sit bælte. 
"Her. Du ligner en der har brug for lidt vand. Øh, bare rolig, det er fra Salutem." sagde han og rakte hende dunken med et forholdsvis usikkert blik, imens han konstant skævede til dragen på hendes skulder. Efter at have givet hende dunken i hånden, trak han sig hurtigt væk, hvorefter han rømmede sig. 
"Ja. Du befinder dig lige nu i Lochford! Eller det der førhen var Lochford. Du er mange mange kilometer sydøst fra Salutem. Er du løbet hele vejen herud? Det er noget af en tur derfra." sagde han uden at skænke hende et blik. Hans øjne var fokuserede på dragen. Han havde aldrig set noget lignende. "Er det virkelig en drage?" spurgte han endelig, og fik fjenet sit blik fra øglen og placeret det på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Skønheden og udyret (Nille) Empty
IndlægEmne: Sv: Skønheden og udyret (Nille)   Skønheden og udyret (Nille) I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 4:06 am

Personen der vendte sig om mod Nille og Draca var... Øh, grøn? Han lignede en... Ork! Åh, selvfølgelig, en mutant ork! Han lignede i hvert fald, og hans stank... Jep, helt klart en mutant ork. Hun rynkede på panden over at han blev ved med at se på Draca. Havde han aldrig set en drage før? Åbenbart ikke, der fandtes flere drager end Draca, vidste hun. Hun lagde hovedet lidt på skrå, til den side hvor Draca ikke var. Draca åbnede sit lille gab og afslørede et skarpt lille tandsæt. En slange hvæsende lyd lød fra Draca, en slags advarsel. Draca kunne ikke lide at Orken gloede sådan på ham.

Nille smilede taknemmeligt til Orken da han tilbød hende lidt vand. "Mange tak." Hun tog imod dunken, så lidt skeptisk på vanden, hun var jo en ildnymfe, hvorefter hun tog en slurk. Hun rakte dunken til ham igen, og smilede skævt til ham. Draca så på orken med stikkende øjne. Hun lagde armene over kors da han fortalte hende hvor hun var. "Jeg løb lidt af vejen herud, resten af vejen gik jeg. Hvordan kommer jeg hen til Sydskoven igen?" Spurgte hun og så spørgende på ham. Draca hvæsede igen da orken spurgte om det virkelig var en drage. "Ligner jeg måske en mus? Selvfølgelig er jeg en drage!"  Hvæsede Draca. Nille sukkede. "Snak pænt." Hun vendte sig til orken igen. "Ja, han er en drage, en muteret drage der kan snakke. Han hedder Dracarys, mit navn er Nille. Hvad hedder du?" Hun så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Skønheden og udyret (Nille) Empty
IndlægEmne: Sv: Skønheden og udyret (Nille)   Skønheden og udyret (Nille) I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 2:30 am

Cain nikkede formelt, da hun takkede for vandet, og tog imod dunken da hun rakte den tilbage. Hendes blik sagde dog alt - hun væmmedes tydeligvis ved ham, hvilket resulterede i at han tog et skamfuldt skridt bagud. Han placerede begge hænder bag sin ryg og rettede sig. "Sydskoven?" gentog han og forsøgte at danne sig et kort for sit indre øjne. Ruinbyen de befandt sig i, lå i udkanten af junglen, langt fra varulve, vampyrer og dæmoner. Dog var det i den østlige udkant. "Du er i grænsen af Østskoven." sagde han og rettede armen tilbage af den vej, hvor hun angiveligt var kommet. "Du ville snildt kunne løbe tilbage den vej du var kommet, hvis den er markeret. Ellers kan du skyde genvej igennem skoven; det er hurtigere, men hvis du ikke kender Østskoven, så kan det være en farlig vandring." forklarede han.
Det var et held at Lochford var placeret hvor det var - grænsen mellem Øst- og Nordskoven, dog med en sø til at holde Nordfolkene væk og for fugtigt til at Østfolket ville tage herud. Desuden var ruinen forholdsvis tæt på havet, hvilket bragte lidt kølige briser med sig mellem træerne.
Cain tog endnu et skridt bagud, da dragen pludselig talte. Den var en kende uforskammet, måtte han indrømme, men nok om det. "Åh. Øh. Hyggeligt at møde dig, Nille... Og Dracarys. Mit navn er Cain." svarede han kortfattet, overrasket over dragens hvæsen. Orken rømmede sig og placerede atter armene bag ryggen.
"Som sagt... Hvis du ville skyde genvej, så kunne det være en fordel at følge dén rute," sagde han og vendte blikket mod en lille sti mellem træerne, i en vinkelret position fra den hun var kommet fra. "Den vil føre dig tværs igennem Østskoven ned til Sydskoven." forklarede han og betragtede hende med et hævet øjenbryn. "Den kan være lidt svær at følge nu og da, da den... Øh... Ikke er trådt helt til." tilføjede han, hvilket var en underdrivelse. Der var ikke mange fra Sydskoven der kom til Lochford, så vejen var langt fra rigt befærdet. Men det var da ikke umuligt at finde vej.
"Men måske bør du ikke tage afsted i nattetimerne. Østskoven er fyldt med vampyrer og dæmoner; jeg kan forestille mig at det ikke er så rart at vandre rundt derude, når først solen er gået ned."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Skønheden og udyret (Nille) Empty
IndlægEmne: Sv: Skønheden og udyret (Nille)   Skønheden og udyret (Nille) I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 6:43 am

Nille vidste ikke helt... Hvem var den mand? Hvorfor... Var han seriøst en ork? Hun havde lidt svært ved at tro på det, men der var så meget i denne verden, der var svært at tro på!  Hun så lidt betragtende på ham, men så blev hendes blik fyldt med varme, ildens betryggende varme. "Jep, sydskoven." Der boede hun jo, selvom hun var fattig, så boede hun dér!  Hun lagde hovedet lidt på skrå, da Dracarys lettede fra hendes skulder og fløj op mod himlen i langsom fart. "Østskoven... selvfølgelig." Hun skulle med det samme væk! Hun så desperat rundt, var der mon nogle vampyrer eller dæmoner i nærheden? Åh gud, hun måtte bare væk! Hun bed sig i underlæben og kiggede på ham igen. "Den er ikke markeret.." Åh, hvorfor havde hun dog ikke tænkt på at markere vejen! Hun sendte Dracarys et bestemt blik som sagde; 'dette er din skyld!' og så vendte hun sine øjne mod Cain der blev fyldt med varme igen.  "Mange tak." Hun smilede taknemmeligt. "Men hvor kan jeg være natten over? Jeg kommer til at fryse ihjel hvis jeg sover ude.." Hvorfor spurgte hun overhovedet? Cain måtte have et hjem, men det var jo ikke sikkert han ville lade hende komme ind, så.. Hun måtte nok tage hjem i ren mørke. "Cain? interessant navn." Hun smilede blidt til ham. Draca landede på Nilles skulder igen.
"Tak." Sagde hun roligt og nikkede. "Hør... Du ligner en ork, er du en mutant?" Hun så spørgende på ham, der var intet dømmende i hendes blik, hun havde et skævt smil om læberne, ildens varme i sine øjne og hendes stemme havde været venlig, spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skønheden og udyret (Nille) Empty
IndlægEmne: Sv: Skønheden og udyret (Nille)   Skønheden og udyret (Nille) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skønheden og udyret (Nille)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Oh.. Hey.. ~ Nille ~
» Some of them wonna be like you (Nille)
» Always stay one step ahead of your enemy. - Nille.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Omkringliggende områder :: Ruinerne-
Gå til: