Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Selvopfyldte Profetier

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Selvopfyldte Profetier Empty
IndlægEmne: Selvopfyldte Profetier   Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:57 am

Tiden går hele tiden

Jeg har orken Cain, som genopbyggede ruinbyen (der endnu er uden navn), hvor alskens udstødte kan finde et sikkert og tørt hjem. Hans hjælp er til leje for alle der kunne finde brug for den. Både styrke og viden er til låns, så hvis du har en karakter, der kunne have brug for en stærk ven til en slåskamp, eller en dygtig håndværker, der kan hjælpe dig med at sætte dit hjem på benene, så er det Cain der kan bruges.

Derudover vil Cain med glæde påtage sig lidt arbejde, hvis du skulle have noget spændende at bytte med. Han er på mange punkter, lidt ligeglad med hvem det går ud over, så længe han selv får noget ud af det. Dog er han ikke et ondt væsen, og hvis din karakter er i problemer, så vil han uden tvivl hjælpe dig.

Dog skal du ikke regne med at han er blød, sød og lige til at slagte: Han er stor, stærk og kan til tider være ganske brutal. Så hvis du vil have en god og svær slåskamp, så er det uden tvivl denne ork du søger!

Så det var lidt om min ork, Cain. Tør du møde ham?
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

Selvopfyldte Profetier Empty
IndlægEmne: Sv: Selvopfyldte Profetier   Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 3:47 am

Jeg vil med glæde emne med dig ^^

ved ikke rigtig hvad plottet skulle være, men jeg er åben for det hele ^^
Tilbage til toppen Go down
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Selvopfyldte Profetier Empty
IndlægEmne: Sv: Selvopfyldte Profetier   Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 3:55 am

Cain er ikke typen der færdes i Salutem, så måske skal tråden foregå udenfor byen? Ellers skal det være i slumkvarteret i Salutem; dér kan han godt snige sig ind og gemme sig. Hvad tråden skulle handle om ved jeg ikke - måske opsøgte din karakter Cain for at få hjælp? Jeg kan læse at hun er eksotisk danser - det kan være der er nogle ubehagelige typer efter hende, som Cain skal hjælpe hende af med? Ellers kan det bare være plot-løst. Medmindre du har andre idéer? (:
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

Selvopfyldte Profetier Empty
IndlægEmne: Sv: Selvopfyldte Profetier   Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 3:57 am

Det kunne da sagtens være en ide, han kunne fungere som en slags bodyguard, med en stor løn? Eller noget andet, men din ide om hun opsøger ham for at få hjælp lyder da ganske godt ^^
Tilbage til toppen Go down
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Selvopfyldte Profetier Empty
IndlægEmne: Sv: Selvopfyldte Profetier   Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 4:46 am

Hun kunne opsøge ham for at få hjælp og efterfølgende hyre ham som en personlig bodyguard, måske? (: På den måde får vi i hvert fald et plot igang, som også kan bruges til senere tråde! (; Hvad synes du om det? Vi skal også lige finde ud af hvem der starter tråden. (;
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

Selvopfyldte Profetier Empty
IndlægEmne: Sv: Selvopfyldte Profetier   Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:08 am

det lyder skam som en rigtig god ide

Gider du starte?
Tilbage til toppen Go down
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Selvopfyldte Profetier Empty
IndlægEmne: Sv: Selvopfyldte Profetier   Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 11:21 pm

Cersei: Her har du tråden. Den blev lidt kort og måske lidt kedelig, men nu må vi se om vi klarer den alligevel! (: https://neveralive.danskforum.net/t42-stand-with-me-cersei#114
Tilbage til toppen Go down
Cersei
Nybegynder
Nybegynder
Cersei


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : :: Født:: Seraphiel (Opkaldt efter :: sangens engel) :: Senere :: Melissa (A nymph) Melanie (Dark) Nightfall :: Nu :: Cersei Lorraine :: offer :: Catelyn Parker ::
Kropsalder : 23
Eksistens : Ældre end du tror
Antal indlæg : 59
Reputation : 0
Points : 33
Join date : 15/07/13
Evne : :: The face :: Forklares i profil ::

Selvopfyldte Profetier Empty
IndlægEmne: Sv: Selvopfyldte Profetier   Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 11:27 pm

Kan vi helt sikkert, man skal jo starte et sted
Tilbage til toppen Go down
Cain
Nybegynder
Nybegynder
Cain


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Cain Bennett
Eksistens : 25
Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Points : 19
Join date : 14/07/13
Evne : Kommer.

Selvopfyldte Profetier Empty
IndlægEmne: Sv: Selvopfyldte Profetier   Selvopfyldte Profetier I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 11:30 pm

Det skal man nemlig! (;
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Selvopfyldte Profetier Empty
IndlægEmne: Sv: Selvopfyldte Profetier   Selvopfyldte Profetier I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Selvopfyldte Profetier
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Søg og plot-
Gå til: