Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Guide: At vælge evne I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Guide: At vælge evne I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Guide: At vælge evne I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Guide: At vælge evne

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Guide: At vælge evne Empty
IndlægEmne: Guide: At vælge evne   Guide: At vælge evne I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:17 am

At vælge evne.

For mange kan det skabe problemer at finde sin evne, og derfor har vi oprettet en lille guide til hvordan man kan gøre dette. Det er langt fra sikkert at du kan bestemme dig for den perfekte evne blot ved at læse dette, idet vi ikke kommer med idéer til en evne - vi giver derimod eksempler på hvordan man kan vælge sin evne, hvis man har problemer med dette.

Google it!
En metode jeg i hvert fald selv har brugt meget, er at google "magic abilities" eller "magiske evner" og derefter finde en liste over forskellige magiske evner. Dette kan være en fantastisk inspiration hvis man er helt blank på en evne. Nogle gange kan man finde den perfekte evne at skrive direkte over, men andre gange bliver man helt simpelt inspireret af at læse nogle forskellige idéer, eller får måske en idé der ingenting har at gøre med det man læser - det kan hjælpe på mange måder, og har hjulpet mig selv mange gange. Anbefalet!

Film, bøger .. Hele svineriet:)
Man kan tit få stor inspiration til både karakteren og evnen, ved at se nogle gode film eller læse nogle gode bøger. Tit og ofte er det herfra vi får de bedste idéer, og derfor er det altid en god idé at se film eller læse bøger - og det er ikke kun fordi det altid er sjovt at gøre. Det hjælper os, gør os mere kreative, inspirerer os og giver os nogle idéer der er spændende og interessante på alle måder. Try it out!

Andres profiler.
At kigge andres profiler igennem er altid en god måde at få inspiration på. Hvis i ikke ønsker at 'stjæle', så kan i lade jer inspirere at dette. Ellers er det selvfølgelig altid smart, at spørge medspillerne om de har idéer til evner, for i mange tilfælde kan de komme med noget, der måske ikke var tænkt på i forvejen.

Karakteren.
Se på din karakter - hvad ville være en evne der ville passe til din karakter? Hvad ville give god mening, din karakter havde som evne? Det er altid en god idé at tænke meget over hvordan karakteren er, hvilke problemstillinger og løsninger der er i din karakters liv, hvis du ønsker at have en evne der vil hjælpe/modarbejde din karakter på disse punkter.

Spildræbende/skabende.
Tænk uden for din karakter, og tænk på dit spil i stedet. Hvad ville være sjovt at have som evne i et emne? Hvad ville fremme dit spil, og ville give en masse at spille på, i et emne? Sørg for at det ikke er noget spildræbende, for det er aldrig sjovt at have en evne der stopper al kreativitet i emnet meget kraftigt. Tænk på noget der ville ruske op i emnet, noget der ville puste nyt liv i gløderne. Hvad kunne det være? Husk at sørge for at det er relateret til din karakter.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Guide: At vælge evne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Guide: At emne
» Guide: Profilen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Guides-
Gå til: