Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Magibølger(Evner) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Magibølger(Evner) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Magibølger(Evner) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Magibølger(Evner)

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Magibølger(Evner) Empty
IndlægEmne: Magibølger(Evner)   Magibølger(Evner) I_icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 10:50 pm


Magibølger.


Over det hele er der en form for usynlige bølger, der flytter energi i stedet for fast masse, ligesom bølgerne i havet gør det. Et eksempel på disse bølger kan være lydbølger, der bevæger sig igennem luften. Bølger kan svinge i en forskellig hastighed, og længden af en bølge varierer ligeledes.

Doktor Garrett Shane opdagede med et hold af andre videnskabsmænd, at der var endnu en form for usynlige bølger i luften - Magibølger, kaldte de det. Disse bølger påvirker alle forskelligt, og disse bølger kan alle påvirke forskelligt. Disse giver alle forskellige evner, fordi de kan påvirke disse bølger - nogle kan påvirke dem således de kan påvirke temperaturen omkring dem, andre kan vise illusioner, og helt tredje kan læse tankerne fra de omkringstående.
Det handler alt sammen om hvordan bølgerne påvirker den enkelte sjæl, fordi hvordan disse usynlige magibølger der er en flytning af energi, bliver påvirket af den enkelte sjæl ligesom omvendt. Og det er hvad der giver folk deres evner, hvad der bestemmer hvilken evne de forskellige folk har.

Magibølgerne påvirkes og påvirker sjælen, ikke selve kroppen. Det er et ukendt sted i sjælen der indeholder hvad der påvirker magibølgerne, og det er derfor evnen er stærkere, jo stærkere sjælen er. Derfor er udøde 'spøgelser' de med de stærkeste evner, fordi det er dem der har sjælen tættest på magibølgerne.
Evner varierer kraftigt fra person til person, og de kan være psykiske og fysiske. I sjældne tilfælde kan der endda opstå nye evner hen ad vejen, og i uhyrligt sjældne tilfælde, kan evnen ændre sig under vejs, således at den gamle bliver udskiftet med en ny. Hvorfor dette er muligt, er ikke sikkert, men teorien er at sjælen kan manipulere med det ukendte sted hvor påvirkningen af magibølgen(og dermed evnen) sidder, hvis sjælen er stærk nok eller er under nok pres.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Magibølger(Evner)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Verden-
Gå til: