Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Historien     I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Historien     I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Historien     I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Historien

Go down 
ForfatterBesked
Echo
Admin
Admin
Echo


Specialtitel : One of the First Ten - Administrator.
Fulde navn : Echo.
Kropsalder : 23 år
Eksistens : Ukendt.
Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Points : 182
Age : 27
Join date : 11/02/13
Evne : Immune soul, who never forgets.

Historien     Empty
IndlægEmne: Historien    Historien     I_icon_minitimeLør Mar 02, 2013 5:10 am


Historien.


Genmanipulation var efterhånden blevet en anerkendt måde at kurere sygdomme på, og metoden blev brugt i stort omfang. Efterhånden som genmanipulation blev mere udbredt, var der kun få hundrede personer der ikke havde nogen i de tidligere generationer der var blevet genmanipuleret eller som havde fået sådan en behandling. Så da genmanipulationens konsekvenser begyndte at vise sig, var næsten hele verdens befolkning smittet … Forskellige genmanipulationer blev forenet i børnenes kroppe, og begyndte at modstride hinanden i sådan en grad at børnenes gener muterede på uhyggelige måder. Ligeledes begyndte de genmanipulerede selv, at mærke konsekvenserne, idet deres egne gener havde skullet bruge tid før hele dominoeffekten havde vist sig - Og de begyndte også at mutere, men på andre måder end børnene. Verdens befolkning var skræmt.

De syge fik forskellige symptomer, hvor nogle begyndte at få koldsved og rystelser i kroppen, imens det ved andre bare var forkølelse eller en let feber. Sved trillede ned af deres ansigter, og deres krop begyndte at ændre sig. De ændrede sig i varierende grader, alt efter hvor stor genmanipulationen i deres kroppe var, og hvor mange forskellige genmanipulationer der modarbejdede hinanden.. Nogle fik skæl, andre fik pels, tredje fik kløer og hugtænder og helt fjerde begyndte at ændre i hele deres struktur i kroppen. De muterede mennesker mistede også forstanden som den var før, og flåede folk omkring dem i stykker med en uhyggelig kraft.
En forsker ved navn Garret Shane holdt disse væsner fanget, og skrev noter i sin dagbog om hvordan disse muterede ændrede sig. Deres svagheder og styrker blev skrevet ned, og fik et sagsnummer. Derudover gav han hver og én et øgenavn, idet mange af væsnerne lignede de der fandtes i gyserverdenen på film.
De mennesker der ikke havde ændringer i generne blev evakueret med det samme til et sterilt sted, hvor de fik testet deres blod. Hvis deres gener indeholdt blot en smule af manipulationen, så blev de skubbet ud af stedet, fordi de var inficerede og farlige. Verdens befolkning af mennesker var nu reduceret til nogle hundreder, imens der udenfor deres tilholdssted myldrede med farlige væsner som man ellers kun havde hørt om i mareridtsagtige historier.

Alle hjalp til med at bygge forsvarsværker omkring den by deres sterile sted var placeret i - Nogle fik til opgave at jage de inficerede mutanter ud fra byen, imens nogle andre skulle forske i at lave kunstigt mad og helt andre skulle bygge mure omkring byen. Forskere havde længe genmanipuleret med planter og dyr, og derfor var naturen omkring byen også inficeret, og var begyndt at mutere. Derfor forskede man i at lave kunstigt mad, og hvordan man kunne neutralisere vand og planter.
Byen begyndte hurtigt at vokse, og livet i byen blev forholdsvist normalt. Alle havde et arbejde, fordi alle skulle hjælpe til at med at holde stedet fri for mutanterne, at beskytte byen og finde måder man kunne få føde og væske på. Man udvalgte en regering bestående af 51 medlemmer, som skulle sørge for at alle hjalp til og at ingen var til besvær. Byen blev døbt ’Salutem’. Forskere havde fundet en måde at klone inficerede dyr på en måde så smitten ikke var i det klonede dyr. Man satte de rene dyr i rum, og de begyndte at leve af kunstigt mad. Byen var nu blevet selvforsynende. Men reglerne i Salutem var langt strengere end i den tidligere verden, fordi man var nødt til at have kortere snor på alle - Hvis man ikke havde det, så kunne en lille fejl ende med at inficere befolkningen, at ødelægge deres mad eller at bare lukke noget af den forfærdelige, smittede verden ind i deres lille beskyttede bobbel.
Udenfor byens mure havde verden udviklet sig til en kraftig skov. Den havde ændret sig meget, fordi vandet i havene var blevet så forurenet af genmanipulationen at den havde fået en syrelignende effekt, hvor den ætsede store dele af verden op. Forskning i Salutem resulterede dog i at de fik neutraliseret vandet nok til at det ikke ætsede - Men vandet uden for Salutems mure var langt fra drikkeligt.

Men ikke kun Salutem havde udviklet hierarki - Udenfor byens mure havde de smittede folk dannet stammer, baseret på hvordan deres instinkter og manipulation var. Der var også hierarki i hvordan stammerne havde indflydelse på hinanden, baseret på snedighed og styrke. Ikke alle stammerne var nemlig lige civiliserede.
De af dyrene der var blevet genmanipuleret havde ændret sig ligesom menneskene. Deres kroppe og kød var uigenkendeligt fra deres tidligere jeg, men ikke desto mindre var de en del af de smittedes føde. Mange af de muteredes kroppe havde nemlig brug for at få tilført kød i langt større mængder end tidligere, og nogle havde endda brug for at få andres blod indført i deres kroppe fordi deres blod ikke kunne transportere ilt - Og det havde den muterede krop fundet veje til at gøre.

Men det var ikke kun smittede folk der var udenfor Salutems mure. Én af stammerne udenfor Salutem var ikke blevet smittet, men havde helt simpelt ikke nået ind bag murene for de blev forseglede. Og den gitterdør der var den eneste ud- og indgang til Salutem havde en lås de ikke kunne bryde igennem. De havde udviklet en immunitet overfor smitten, og kunne derfor spise samme ting som de smittede uden at mutere selv.
Dog var vandet endnu giftigt, og mange af planterne og den tidligere mad var nu skadeligt for normale mennesker. Men verden udenfor murene var alligevel blevet et uhyggeligt og farligt sted, hvor man kunne blive dræbt og ædt hvert minut, og det var næsten alle i Salutem meget bange for. Derfor var den ultimative straf blevet udvisning fra Salutems mure.
Men selvom menneske tror det, er deres mur ikke lige så sikker som de tror. Mange af de muterede lignede mennesker i sådan en grad, at de nemt kunne omgås menneskene, og faktisk færdedes i Salutem. Kun på overfladen er Salutem sikker.
Tilbage til toppen Go down
https://neveralive.danskforum.net
 
Historien
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Verden-
Gå til: