Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
A little snack //Laura// I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
A little snack //Laura// I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
A little snack //Laura// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 A little snack //Laura//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shaden Drake
Nybegynder
Nybegynder
Shaden Drake


Fulde navn : Shaden Drake
Kropsalder : 17
Eksistens : 20
Antal indlæg : 36
Reputation : 0
Points : 35
Age : 26
Join date : 27/07/13

A little snack //Laura// Empty
IndlægEmne: A little snack //Laura//   A little snack //Laura// I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 3:22 am

Omgivelser: På 2 ettage, var der kommet en masse nye modebutikker, med en masse fedt tøj, så der var en del mennesker som rendte rundt og kiggede på det.
Tid: 17.22
Shaden havde brug for noget nyt tøj, og et nyt arbejdt, så derfor var han taget til shopping centeret.
Han gik ind i en af de første butikker, og kiggede sig lidt omkring, der stod de søgte medarbejder så han gik over til skrænken og bad om at se chefen, den unge ekspedient, fortalte ham hvor det lå, Shaden gik ind i et lille lokale, hvor der sad en lidt ældre kvinde, hun var menneske, men man kunne se at hun havde oplevet en masse ting i hendes øjne.
Shaden fortalte han søgte jobbet og efter lidt snak fik han det (og lidt forførelse).
Han var på vej ud af butikken da han kunne mærke sulten i maven, skulle han få sig en snack på vejen hjem? 
Det fandt han som en god ide, og kiggede lidt rundt efter nogen han kunne dræne.
Hans blik faldt på en ung kvinde, han gik over til hende og smilede charmerende til hende og sagde så "leder du efter noget specielt?"
Tilbage til toppen Go down
Laura
Nybegynder
Nybegynder
Laura


Fulde navn : Laura Scorsone
Kropsalder : 20 år
Antal indlæg : 48
Reputation : 0
Points : 31
Age : 31
Join date : 17/07/13

A little snack //Laura// Empty
IndlægEmne: Sv: A little snack //Laura//   A little snack //Laura// I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 6:43 am

Laura var ikke ligefrem en af de kvinder som havde penge og bruge, eller en mand som forsørgede hende. Hun havde blot de småpenge som hun kunne skaffe, også skulle hun leve på det og hvad hun nu ellers kunne gøre. Hendes lejlighed viste jo også store tegn på at hun ikke havde nogle penge, hun boet der ulovligt og det var ikke ligefrem at det var et sted at bo. Det var ikke tæt på nogen måde, om sommeren var man ved at dø af varme og om vinterne.. frøs man jo næsten ihjel. Hun opholde sig derfor næsten aldrig i sin lejlighed, fortræk ligefrem at være ude i mængden af de forskællige væsner. Selv om nogle af dem kunne være farlige, så nød hun det mere end at være i sin lejlighed. Hun havde denne dag taget i centeret, hvorfor viste hun ikke helt! hun havde jo alligevel ikke penge til de fleste ting der, og hvis hun købte noget.. så ende hun med at sulte sig selv, mere end nødvendigt. Hun gik bare ind i en tøjbutik, hvor hun begynde at kigge på det forskellige tøj. Hun kom med en overrasket lyd, når hun hørte en stemme ved sin side. Hun drejede hurtigt over, og stirrede på en køn mand "øh" sagde hun kort og rystede på hovedet "jeg kigger skam bare" sagde hun og sende ham et venligt smil
Tilbage til toppen Go down
http://fortress.danskforum.net/
Shaden Drake
Nybegynder
Nybegynder
Shaden Drake


Fulde navn : Shaden Drake
Kropsalder : 17
Eksistens : 20
Antal indlæg : 36
Reputation : 0
Points : 35
Age : 26
Join date : 27/07/13

A little snack //Laura// Empty
IndlægEmne: Sv: A little snack //Laura//   A little snack //Laura// I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:09 am

Shaden kiggede ind i hendes øjne, hendes tøj var en smule gammelt og slidt og hun så ikke ud til rigtigt at have mange penge, men han var ligeglad, Shaden gik ikke efter om folk havde penge og svarede så "Det helt i orden... men jeg er faktisk lige begyndt at arbejdet her, og jeg er ret glad så... her" han tog en pæn lille og ret så dyr nederdel og gav den til hende, fjernede den lille mærkat hurtigt og sagde "en lille gave fra mig til dig"
Han gik lidt tættere på hende, hun så ganske godt ud, og var et menneske, Shaden havde altid brugt sin charme til at jage, han var ikke særligt voldelig, og ville helst bare snakke med sine ofre først og lære dem at kende.
Han kiggede rundt, der var mange mennekser i butikken så ingen ville opdage hvad han havde givet hende,
Shaden havde selvfølgelig ikke lov til det, men han havde penge nok, så hvis folk spurgte ville han bare købe den.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A little snack //Laura// Empty
IndlægEmne: Sv: A little snack //Laura//   A little snack //Laura// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A little snack //Laura//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Don´t tell anyone ( Laura)
» Laura søger emner

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Salutem :: Bymidten :: Centeret-
Gå til: