Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Kan det virkelig være dig( Nissia) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Kan det virkelig være dig( Nissia) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Kan det virkelig være dig( Nissia) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Kan det virkelig være dig( Nissia)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ellie
Nybegynder
Nybegynder
Ellie


Fulde navn : Ellie Halliwell
Kropsalder : 22
Eksistens : 105 år
Antal indlæg : 70
Reputation : 0
Points : 44
Join date : 15/07/13
Evne : Hun har flaske med vand, det vand kan når hun røre ved det hele andre, men det har ingen effekt på hende selv

Kan det virkelig være dig( Nissia) Empty
IndlægEmne: Kan det virkelig være dig( Nissia)   Kan det virkelig være dig( Nissia) I_icon_minitimeOns Jul 17, 2013 1:57 am

Tid: irl
sted: stranden
vejr: vinden blæser kraftigt nogle få spredte skyer dækker engang imellem for solen.
Omgivelser: der tomt ingen at se milevidt omkring.
Årstid: sommer
Påklædning: hvid T-shirt og et par slidte jeans, fødder er bare.

Ellie, den ensomme vandrede havde endelig fundet vej til stranden, det var det sted som hun holdte mest af vandet her talte til hende, det fortalte hende en masse ting som ikke  havde nogle mening og ikke kom hende ved, vejret havde været dårlig de sidste mange dage, men havde solen endelig fundet frem verden igen. Der var ingen der kunne se at hun ikke var glad for udenpå smilede, men indenvendig var hendes smil et hav smerte. Hun følte sig alene, men det var også hendes engen skyld, hun følte sig ikke god nok. Hun havde måtte give mange ting op, men værste var hendes datter.
Hun havde ikke fortalt det til nogle, men hun havde datter et sted ude i verden, hun håbede at hun havde det godt hvor end hun var. Ellie slog svagt et klik med tungen inden hun forsatte ned imod vandet som måske var lidt koldt, men for hende var det lige meget. Vandet var hendes element. Hun sukkede svagt hendes barndom havde ikke været god, men hun håbede idet mindste at hendes datter fået det liv som Ellie ikke ville kunne give hende, et liv hvor blev beskyttet imod fare som måtte komme hendes vej. Hun stoppede op kiggede sig skulderen inden forsatte imod vandet, det følte koldt idet vandet ramte hendes fødder, hun gik til vandet steg lidt over hendes ankler og satte sig idet, falske lavede nogle få skramle når den skyllede tilbage på plads ved hende side.
Tilbage til toppen Go down
Nissia
Nybegynder
Nybegynder
Nissia


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Nissia Emmaly Wilford
Kropsalder : 18
Eksistens : 23
Antal indlæg : 10
Reputation : 0
Points : 4
Age : 26
Join date : 15/07/13
Evne : kan trække vejret under vand og så er hun meget god til at tegn(forklares i profilen)

Kan det virkelig være dig( Nissia) Empty
IndlægEmne: Sv: Kan det virkelig være dig( Nissia)   Kan det virkelig være dig( Nissia) I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 12:08 pm

Nissia gik gennem skoven mens hun tænkte på hvad hun skulle lave, og kom så til at tænke på og tage til stranden en tur, Nis foldede sine vinger ud og satte af mod stranden, hvor hende og Mille, en ældre dame der have taget sig af hende fra hun var helt lille, tit have været ned for at bad og lege i sandet. Nis fløj hurtigt rundt og nød den kølige vind mod sit ansigt hun, Nis elskede at være udenfor og boede derfor i skoven. Nis landende og foldede sine vinger ind før hun gik langs stranden i bare tære hun gik lidt ud i vandet for at duppe sine tære da hun så en der sad i vand kanten, hun gik der over for venlighedens skyld, da hun nåde der hen var der noget ved kvinde som virkede bekendt,"hej, lvad lavre du? ." spurgte hun og smilte til hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Ellie
Nybegynder
Nybegynder
Ellie


Fulde navn : Ellie Halliwell
Kropsalder : 22
Eksistens : 105 år
Antal indlæg : 70
Reputation : 0
Points : 44
Join date : 15/07/13
Evne : Hun har flaske med vand, det vand kan når hun røre ved det hele andre, men det har ingen effekt på hende selv

Kan det virkelig være dig( Nissia) Empty
IndlægEmne: Sv: Kan det virkelig være dig( Nissia)   Kan det virkelig være dig( Nissia) I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 8:39 am

Ellie lignede ikke umidligtbart en der ville reagere på tiltale, men det var mere fordi stemme mindede hende om nogen en del af hendes fortid og noget hun ikke ville rive op igen, men så skete der alligevel et eller der andet og hun bevægede langsomt sit ansigt imod pigen som snakkede til hende, hun gispede en smule da hun mindede så meget om den person hun helst ikke ville møde og derfor rejste sig en smule afvisnede, men det var ikke fordi hun ville være afvisnede, men fordi hun ikke villetro sine egnen øjne, men hun var 100 på at det var hendes datter som stod foran hende, men det så ikke ud som hun genkendte hende, men alligevel blev det afvisende til et kærligt smil ” årh du ved tænker” sagde hun kærligt og en lyst til stryge hende over håret og fortælle at det hele nok skulle gå, hun meget ked af at give hende, men hun var ikke sikker og som stilheden bredte sig følte hun sig mere akavet og nervøs. Hun vendte sit blik ud imod havet det virkede stille og hun satte sig igen ned imens hun lyttede imens kort afventede den fremmede som mindede så meget om tid der endte kort efter hendes datters fødsel. Hun følte en måde skam over at havde forladt så lille et barn, men kunne ikke klare at opfostre det alene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kan det virkelig være dig( Nissia) Empty
IndlægEmne: Sv: Kan det virkelig være dig( Nissia)   Kan det virkelig være dig( Nissia) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kan det virkelig være dig( Nissia)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Omkringliggende områder :: Stranden-
Gå til: