Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
well hello there //Alexis// I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
well hello there //Alexis// I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
well hello there //Alexis// I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 well hello there //Alexis//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kenshi
Nybegynder
Nybegynder
Kenshi


Fulde navn : Kenshi Kamto Yashida
Kropsalder : 25
Eksistens : ukendt selv for ham
Antal indlæg : 17
Reputation : 0
Points : 11
Age : 27
Join date : 10/09/13
Evne : dance of a thousand blades er en hemmelig teknik Kenshi lærte af sin gamle mentor med den kan han bruge et sværd eller kniv og ramme elle vigtige blodåre

well hello there //Alexis// Empty
IndlægEmne: well hello there //Alexis//   well hello there //Alexis// I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 1:30 am

S: Saltuem:: slumkvarteret
T: omkring solnedgang
O: få mennesker på gaden og dem der er, er for det meste fulde
V:få skyer men ellers klar himmel
P: hans yndlings læderjakke, et par cowboy bukser, læder handsker og et par army støvler på.

gnisterne fløj af metalbordet som Kenshi brugte til at slå metal på plads, han var ved at smede et nyt våben som havde taget et halvt år af hans liv, ikke at det betød noget for ham, for ham var tid kun en fiktionel ting for ham. Han lod gnisterne flyve af en sidste gang og kølede så klingen af i vandet. klingen var lavet af sort metal og var meget let. men nu kom den svære del, for dette sværd skulle ikke være som alle andre, den skulle lades med en høj vibrations frekvens så den ville skære gennem hvad som helst "hej smukke velkommen til dit nye hjem, jeg syntes du skal hede Black mamba" han satte sig ved et andet bord og fiksede teknologien i det mens han satte et stykke klassisk musik på og nynnede med. da han var færdig var solen ved at gå ned så han tog sin yndlings læderjakke og et par læder handsker samt et par army støvler. og som sikkerhed tog han to af hans yndlings pistoler med, hjemmelavede selvfølgelig han kadlte dem Praying mantisis komplette med klinger bygget på to kraftige håndpistoler. han gik ud af døren og lod døren gå i med et klonk da store metal klamper låste døren fast i den position. denne aften skulle sikkert nok blive en stor oplevelse
Tilbage til toppen Go down
Alexis
Nybegynder
Nybegynder
Alexis


Fulde navn : Alexis Vaillancourt
Kropsalder : 19
Eksistens : (Tjek profil BG)
Antal indlæg : 2
Reputation : 0
Points : 2
Age : 30
Join date : 10/09/13
Evne : Ingen endnu

well hello there //Alexis// Empty
IndlægEmne: Sv: well hello there //Alexis//   well hello there //Alexis// I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 4:16 am

well hello there //Alexis// 425a13b3-9251-46ed-8991-295e1e545dc2_zpsc2aacd8c

Bankende hjerte, hurtig vejrtrækning. Alexis løb så alt hvad hun kunne. * Fuck! *. Hun var på flugt fra nogle fyre, der tydeligt kunne huske hende fra en fest, en fest hvor hun havde stjålet fra dem. Hun bar en sort taske over skulderen, den indholde forskellige ting, fra smykker, til penge, til bank kort. Hun var en tyv. Hun løb så hurtigt hun kunne ned af den snævre gade, drejede til højre og løb mod enden af gyden. Da hun kom til gyden´s ende, stoppede hun op og skubbede en stor skraldecontainer op af muren, for derefter at kravle op på dens sorte plastik låg og trak så brandstigen ned, der var overfor hende. Da den kom ned, gav den et stort KLAK fra sig, et der tydeligt gav genlyd igennem gyden.

" Hhå!?! ". Hun gav et gisp fra sig, mens hun stod som lammet, med hænderne hårdt vredet om et beskidt trappe trin, med den højre fod hvilende på et trappe trin længere nede. Hun havde dyriske grønne øjne, der næsten lyste op, fra gade lygten, der stod ikke så langt væk fra hende, men ligeså heller ikke langt væk fra hvor gyden´s åbning var. Hun så tøvende mod åbningen, i det der kom en sort skikkelse rundt om hjørnet. " Der er hun! ". Fyren smilede ondt, i det der pludselig kom en mærkelig lyd. Lyden af skrig fra gyden hvor fyren var kommet fra, samt lyden af noget stort, skralde spande der blev smidt til siden, skrig endnu engang og så blod. Hun så skrækslagen hvor fyren havde stået, hvor der nu kun var blod tilbage. Ud i lyset, kom en skygge frem, skyggen af et stort væsen.

Organsluger, som en myresluger, men så alligevel ikke, fordi de,- ligesom slugte organer og ikke myre. Den var en muteret mutation form af en myre sluger. * Shit.. den må ha hørt det høje klang *. Hun stod fuldstændig stille, i det hun vidste den var blind, dog noget hun ikke havde regnet med, var at det trin hun havde sin fod på, ikke sad fast ordentligt, så da hun rykkede lidt på sin fod, gik trinnet løs, med et højt klang. Organ slugeren, vendte sig mod hendes retning og snusede ind, den kunne tydeligt dufte blodet, fra hendes flækkede fyldige underlæbe. Hun gispede højlydt og skyndte sig så at løbe op af stål stigen, i det trinnet faldt til jorden med nogle høje klir klir... klir. " Fuck fuck fuck!.. HJÆLP! ". Hun skyndte sig hurtigt op af trapperne og op til taget, hvor hun sprang over på et andet tag, der var dog også kun en meter imellem dem. Hun fandt brandtrappen på den anden side af den bygning og skyndte sig ned af den, hoppede til sidst ned, i stedet for at bruge dens stige, hvorefter hun løb mod et marked. (Se billedet).

Der var ingen som altid, fordi det var blevet forladt for nogle dage siden, på grund af skud rivaliserende rivaler, der havde haft skud opgør midt på gaden. Hun skyndte sig hen til markedet og stoppede brat op, blot for at lytte, dog da hun kunne høre organ slugeren komme tættere og tættere på, skyndte hun sig at gemme sig bagved en bod, hvor lyset over, flakkede så småt. * Please.. find mig ikke *. Hun bar ingen former for våben, andet end den taske hun havde over skulderen, fyldt med tyvegods. Organslugeren kom frem fra den gyde, hun lige var løbet igennem. Hun kendte ikke dette kvarter, så det var derfor hun havde besluttet sig for at gemme sig, dog da lampen over hende sprang, skrig hun af forskrækkelse. " Arg! ". Hun dækkede sit hoved, samt sit smukke hår, med de bølgende blanke lokker. " Hjælp! ". Organslugeren, vendte sig mod hendes position og gjorde klar til at løbe hen mod hende. Den var som en kamp vogn, ved mindre man ramte den på det bløde punkt på maven, ved kønsorganerne eller ved halsen.
Tilbage til toppen Go down
Kenshi
Nybegynder
Nybegynder
Kenshi


Fulde navn : Kenshi Kamto Yashida
Kropsalder : 25
Eksistens : ukendt selv for ham
Antal indlæg : 17
Reputation : 0
Points : 11
Age : 27
Join date : 10/09/13
Evne : dance of a thousand blades er en hemmelig teknik Kenshi lærte af sin gamle mentor med den kan han bruge et sværd eller kniv og ramme elle vigtige blodåre

well hello there //Alexis// Empty
IndlægEmne: Sv: well hello there //Alexis//   well hello there //Alexis// I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 6:56 am

Kenshi stoppede midt på gaden og så ned af gaden og satte sine pistoler fast i hans baglommer og gik ned af gaderne til et sted med en fest og gik langs gaden da en pige kom løbende med en mand i hælene "se det her bliver spændende" han gik roligt efter manden og tog klatre klørende frem han havde i lommen og kravlede op af vægen på det nærmeste bygning.

da han kom op på taget var de længere fremme. han tog tilløb og hoppede fra bygning til bygning og fulgte dem fra højderne. han så alt hvad der skete i deres lille tomuldt lige indtil organslugeren dukkede uanmeldt op. hun løb og Kenshi fulgte efter lidt fra hende. grim var hun ikke og hun kunne måske være hun havde brug for hjælp. han sneg sig ned på markedet og ventede for at se hvad der skete

men da først den havde trængt hende op i en krog. Kenshi stillede sig frem og piftede efter den, den vendte sig rundt og snusede "KOM SÅ DIN OPBLÆSTE STØVSUGER" de løb mod hinanden og da den hoppede trak Kenshi sin ene pistol og gled ind uder dens mave og ramte den i halsen så den kollapsede. da kenshi rejste sig op opdagede han at han havde fået blod over hans læderjakke "orh come on, jeg har lige vasket den" han gik hen mod pigen og smilede "kom du noget til smukke" han smilede til hende og hjalp hende op "jeg kunne sige det er karma for at stjæle men så burde jeg have stillet træskoene for længe siden" han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Alexis
Nybegynder
Nybegynder
Alexis


Fulde navn : Alexis Vaillancourt
Kropsalder : 19
Eksistens : (Tjek profil BG)
Antal indlæg : 2
Reputation : 0
Points : 2
Age : 30
Join date : 10/09/13
Evne : Ingen endnu

well hello there //Alexis// Empty
IndlægEmne: Sv: well hello there //Alexis//   well hello there //Alexis// I_icon_minitimeFre Sep 20, 2013 1:36 pm

Hun tog imod Kenshi´s hånd og lod sig trække op, fra det hjørne som hun havde gemt sig så desperat i, eftersom hun vidste, at hun ikke var i stand til at bekæmpe sådan en skabning, samt de skræmte hende forfærdelig meget... tænk at der overhovedet eksisterede sådan væsen på denne jord. Hun lyttede til hans ord, eftersom han havde reddet hende.. dog da han sagde det med Karma, kunne hun mærke en vrede boble op i hende. Hun trak sin hånd til sig og stak ham en lussing ud af det blå. Vis den ramte hans kind, ville den tydeligt give genlyd, eftersom hun ikke havde holdt tilbage på sine kræfter.

Hun følte sig yderst ydmyget samt hun ville slet ikke høre sådan noget, fra sådan en som ham. " Jeg bad ikke om DIN hjælp!. Desuden, hvordan ved du noget som helst om mig, eller hvad jeg gør ". Hun så vredt på ham og vendte ham ryggen og tog fat i den sorte taske og svang over sin skuldre, eftersom hun ikke ville være i hans selskab. Han virkede en smule arrogant.. samt han virkede som en womenizer, tydeligt en hun ikke ville være i selskab med i længere tid af gangen. " Find en anden.. og irriterer ". Hun hadet fyre, mest fordi de altid havde lagt an på hende, eller også havde de været idioter overfor nogen hun kendte, samt de var stærker end hende.. og det brød hun sig ikke om. Følelsen af at være svag.. det var den mest forfærdelige følelse nogensinde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





well hello there //Alexis// Empty
IndlægEmne: Sv: well hello there //Alexis//   well hello there //Alexis// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
well hello there //Alexis//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Salutem :: Slumkvarteret-
Gå til: