Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sean
Nybegynder
Nybegynder
Sean


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Sean Cian McCormac
Kropsalder : 23
Eksistens : 173 år
Antal indlæg : 63
Reputation : 0
Points : 47
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : Tankekontrol. Kan sætter billeder, tanker eller andre følelser ind i folk. Jo stærkere personen er psykisk, jo bedre kan de modstå det og jo mere af sin egen energi skal han bruge for at det virker.

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 2:41 am

Hej folkens!

Ja, jeg gider ikke vente længere. Har prøvet at få min karakter mere i spil, men folk har en tendens til ikke at...svare i emnerne Wink
Enormt irriterende og spild af tid...
så nu søger jeg andre der er lige så friske på lidt leg, som jeg er!
Alle og enhver...

plots, eller tilfældigt: jeg er ligeglad.
Bare du kan skrive og skriver mere end 5 linjer, så er jeg godt tilfreds.

så hvad siger du? Tør du møde en dæmon med lavt selvværd, dog alligevel farlig for sine omgivelser? At se et af de monstre denne verden har skabt!

Kom frisk.
Tilbage til toppen Go down
Pensée
Nybegynder
Nybegynder
Pensée


Fulde navn : Pensée O. Walker
Eksistens : 22
Antal indlæg : 13
Reputation : 0
Points : 9
Join date : 14/08/13
Evne : Tankelæsning

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 5:23 am

Altså.. jeg vil gerne - man skal jo finde nogen at emne med Very Happy

Har en tendens til at skrive langt, hvis jeg kan komme afsted med det, og hvis der er kreativitet nok inde i mig xD
Tilbage til toppen Go down
Sean
Nybegynder
Nybegynder
Sean


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Sean Cian McCormac
Kropsalder : 23
Eksistens : 173 år
Antal indlæg : 63
Reputation : 0
Points : 47
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : Tankekontrol. Kan sætter billeder, tanker eller andre følelser ind i folk. Jo stærkere personen er psykisk, jo bedre kan de modstå det og jo mere af sin egen energi skal han bruge for at det virker.

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 7:55 am

fedt nok.
plot eller tilfældigt?
Tilbage til toppen Go down
Pensée
Nybegynder
Nybegynder
Pensée


Fulde navn : Pensée O. Walker
Eksistens : 22
Antal indlæg : 13
Reputation : 0
Points : 9
Join date : 14/08/13
Evne : Tankelæsning

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 2:19 am

Mest af alt er jeg lidt ligeglad ^^ Kan godt lide, at have i hvert fald et plot til at starte med og så se, hvad der sker derfra Smile
Er du med på den? Hvis ja, idéer? x3

Men... kort om Pensée (da der ikke står så meget om hende inde på profilen).

Hun er jæger, hvor hun kun sjældent får penge får det arbejde. Derfor tyr hun nogengange til de lidt mere ulovlige aktiviteter for at tjene de penge - andre ganger laver hun normalt arbejde (kommer an på hendes humør). Hun hader mutanter af hele sit hjerte, da de dræbte hendes familie. Sidste kommentar er, at hun altid render rundt med en medaljon på sig, som er gået i arv til hende fra hendes mor - den har en speciel evne, hvilket hjælper på, at hun endnu mindre vil finde den Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sean
Nybegynder
Nybegynder
Sean


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Sean Cian McCormac
Kropsalder : 23
Eksistens : 173 år
Antal indlæg : 63
Reputation : 0
Points : 47
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : Tankekontrol. Kan sætter billeder, tanker eller andre følelser ind i folk. Jo stærkere personen er psykisk, jo bedre kan de modstå det og jo mere af sin egen energi skal han bruge for at det virker.

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 3:03 am

Well...

Sean er en mutant, en dæmon, og han hader det af hele sin sjæl. Han er dog begyndt at blive mere...destruktiv, føler mere og mere lyst til at ødelægge de almindelige menneskers lykke, fordi de har ødelagt hans og mange andre mutanters. Det er dog ikke noget fast endnu, bare noget jeg leger lidt med for at gøre tingene interessante.

Det kan jo være de mødes...Et eller andet sted. hvordan, kommer også an på stedet, men det kan være hun på en eller anden måde finder ud af han er mutant og de så enden slås/skændes eller noget - Eller måske, hvis Sean fortæller han hader det, hun måske endda får lyst til at...snakke mere med ham, hjælpe ham? Nu kender jeg ikke din karakter, men det var bare en ide.
Eller vi kan lege hun slet ikke får at vide han er mutant, at han ser hun laver noget ulovligt og har lyst til at lære nogle tricks, bare så han selv har nemmere ved at leve?
Tilbage til toppen Go down
Pensée
Nybegynder
Nybegynder
Pensée


Fulde navn : Pensée O. Walker
Eksistens : 22
Antal indlæg : 13
Reputation : 0
Points : 9
Join date : 14/08/13
Evne : Tankelæsning

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 3:23 am

Mhm... altså kan godt lide idéen, om at han vil have hende til at lære ham nogle ulovlige tricks, men det vil kræve, at han skulle være meget opsøgende, og at han kan bruge det imod hende på en eller anden måde. Ellers vil hun undvige hans spørgsmål og gå videre ^^

Ellers.. kunne det også være, hvor de selv kommer op at slås. Hvor han måske ser hende dræbe en anden mutant, hvor han måske bliver vred over, at hun dræber andre mutanter o.O'

Men... kan nu bedst lide den første idé, hvis det kan lide sig gøre ^^
Tilbage til toppen Go down
Sean
Nybegynder
Nybegynder
Sean


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Sean Cian McCormac
Kropsalder : 23
Eksistens : 173 år
Antal indlæg : 63
Reputation : 0
Points : 47
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : Tankekontrol. Kan sætter billeder, tanker eller andre følelser ind i folk. Jo stærkere personen er psykisk, jo bedre kan de modstå det og jo mere af sin egen energi skal han bruge for at det virker.

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 7:09 am

altså den første ide...som i den første ide du snakkede om at skrive om? Om at han vil have hende til at lære sig nogle tricks?
Han har alt for lavt selvværd til at forfølge det. Han vil måske svare, men ved et nej vil han enden gå sin vej eller blive vred og måske få lyst til at skade hende^^
Tilbage til toppen Go down
Pensée
Nybegynder
Nybegynder
Pensée


Fulde navn : Pensée O. Walker
Eksistens : 22
Antal indlæg : 13
Reputation : 0
Points : 9
Join date : 14/08/13
Evne : Tankelæsning

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 7:58 am

Ja.. så er det vel ingen mulighed..
Anden mulighed: Han har måske set hende miste sin medaljon længere fremme - tabt den af en eller anden grund, hvor han så har fulgt efter hende og set hende stjæle lidt fra visse folk, hvor han så bruger den til at få det ud af hende? Smile
Tilbage til toppen Go down
Sean
Nybegynder
Nybegynder
Sean


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Sean Cian McCormac
Kropsalder : 23
Eksistens : 173 år
Antal indlæg : 63
Reputation : 0
Points : 47
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : Tankekontrol. Kan sætter billeder, tanker eller andre følelser ind i folk. Jo stærkere personen er psykisk, jo bedre kan de modstå det og jo mere af sin egen energi skal han bruge for at det virker.

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 3:35 am

jo, det kunne være en mulighed^^

vi må prøve at se hvordan det udvikler sig...

Hvem laver og hvor er det passende?
Tilbage til toppen Go down
Pensée
Nybegynder
Nybegynder
Pensée


Fulde navn : Pensée O. Walker
Eksistens : 22
Antal indlæg : 13
Reputation : 0
Points : 9
Join date : 14/08/13
Evne : Tankelæsning

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 4:01 am

Ja Smile

Du må meget gerne lave Very Happy
Det kan være inde i Bymidten med gågaden eller sådan noget? Smile
Tilbage til toppen Go down
Sean
Nybegynder
Nybegynder
Sean


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Sean Cian McCormac
Kropsalder : 23
Eksistens : 173 år
Antal indlæg : 63
Reputation : 0
Points : 47
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : Tankekontrol. Kan sætter billeder, tanker eller andre følelser ind i folk. Jo stærkere personen er psykisk, jo bedre kan de modstå det og jo mere af sin egen energi skal han bruge for at det virker.

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 4:31 am

well, så bliver det først efter weekenden, har ikke tid før^^
Tilbage til toppen Go down
Pensée
Nybegynder
Nybegynder
Pensée


Fulde navn : Pensée O. Walker
Eksistens : 22
Antal indlæg : 13
Reputation : 0
Points : 9
Join date : 14/08/13
Evne : Tankelæsning

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 4:39 am

Smile Ok ^^ Men det er jo også weekend i morgen, så det går nok ^^
Tilbage til toppen Go down
Sean
Nybegynder
Nybegynder
Sean


Specialtitel : One of the First Ten
Fulde navn : Sean Cian McCormac
Kropsalder : 23
Eksistens : 173 år
Antal indlæg : 63
Reputation : 0
Points : 47
Age : 28
Join date : 15/07/13
Evne : Tankekontrol. Kan sætter billeder, tanker eller andre følelser ind i folk. Jo stærkere personen er psykisk, jo bedre kan de modstå det og jo mere af sin egen energi skal han bruge for at det virker.

Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 11:43 pm

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)   Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nu kan jeg ikke vente længere! (Emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emnesøgning
» My turn (emnesøgning)
» My turn! //Emnesøgning fra Lailah//
» Hvor går grænsen? Her? eller Her? en ting er sikkert. Du høre ikke til på denne side. Så bed til gud og dø. (Shamus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Søg og plot-
Gå til: