Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Come come I want to play a game with you! I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Come come I want to play a game with you! I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Come come I want to play a game with you! I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Come come I want to play a game with you!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sophie
Nybegynder
Nybegynder
Sophie


Fulde navn : Sophie Valeska
Kropsalder : 25 år
Eksistens : 1050 år
Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Points : 3
Join date : 11/08/13
Evne : Vacuum :: En magi som er ganske simple men os ganske voldsom, Vacuum giver Sopie fuld mulighed for at samle alt luft omkring hende og derved kan hun skabe en massiv implosion som kan forsag større luft mangle hos alle der omkring hende. Hun kan os frigive luften for skabe en større eksplosion som der endda kan være så voldsom at den kan gå igennem klipper.

Come come I want to play a game with you! Empty
IndlægEmne: Come come I want to play a game with you!   Come come I want to play a game with you! I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 3:42 am







Wated for a topic!



__________________________________________________________

-Власти смерти не что иное одна маленькая часть неба-
-The power of death is nothing but one little part of heaven-

__________________________________________________________



Hejsa alle i smukke væsner og mennesker som der nu er her på Never Alive, Mit navn er Sophie og jeg leder efter to - tre personer som kun have lyst til være med til et par emner.

jeg ikke kræsen på nogle som helst plan dog vil blot have at man kan leve med de krav som jeg stiller til jer når vi nu skal emne sammen.

Krav
Linje Tal :: Jeg vil som minimum have at man kan skrive over de til linjer da jeg har lært at der under er for kedeligt til mig så jeg håber at i kan finde at og holde talte derover for så ville jeg være super glad..
Kreativ :: Det skal jo være en hovedsaglig ting når man emner med hinanden så derfor vil jeg gerne have at man så kreativ som muligt, for jeg gider ikke og være i de der emner hvor kun snakker sammen i evigheder, sorry to say it men det virker bare ikke hos mig desværre..
Plot :: Hvis i selv har et plot hvor i kan bruge mig må i endelig gerne sig til for jeg selv så dårlig til og komme med ideer til hvad der kan ske i emnet lige for tiden, men jeg kan måske komme op med en ting eller to..
Grammatik :: Nu jeg desværre ikke en mester til dansk, så jeg kan ikke love at jeg ikke laver stavefejl her og der men jeg skal nok prøve på og undgå det, men ellers må gerne sige til vis i synes at jeg for dårlig for jeg faktisk oplevet at rimlig mange mennesker har lad vær med svare mig fordi de glemt og sig at de ikke har kun forstå det jeg skriver så sige det endelig til mig hvis i hellere vil lad vær med emne for det gør virkelig ondt når folk bare sådan stopper med og emne og ikke giver en grund til hvorfor..
Vente Tid :: Have lige lidt respekt for at jeg ikke er den mest hurtigt person til svare i mine emner, det kan altså god til mig en større tid når jeg skal svare i mine emner for jeg sidder os på andre forum hvor jeg os skal svare en del mennesker..

Ellers har jeg ikke andet og sige end da jeg håber på at vi ses i et emne, ja jeg ved at mit layout er ret fancy og det fordi at jeg bruger en del koder til sæt det op så spøger gerne vis i vil vide hvordan man kan gøre sit indlæg en smule lækkert og se på.

~Sophie~



__________________________________________________________

-Власти смерти не что иное одна маленькая часть неба-
-The power of death is nothing but one little part of heaven-

__________________________________________________________

Tilbage til toppen Go down
Lyra
Nybegynder
Nybegynder
Lyra


Fulde navn : før forvandling: Lilly Dawn nu:Lyra Phantomhive
Kropsalder : 17-18
Eksistens : Har ikke rigtig holdt tal på det
Antal indlæg : 41
Reputation : 0
Points : 13
Age : 27
Join date : 18/07/13
Evne : tankevandre (se profil)

Come come I want to play a game with you! Empty
IndlægEmne: Sv: Come come I want to play a game with you!   Come come I want to play a game with you! I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 6:25 am

Jeg vil gerne emne med dig, men vær beredt på, at Lyra er sindsyg og manipulerende.
Tilbage til toppen Go down
Sophie
Nybegynder
Nybegynder
Sophie


Fulde navn : Sophie Valeska
Kropsalder : 25 år
Eksistens : 1050 år
Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Points : 3
Join date : 11/08/13
Evne : Vacuum :: En magi som er ganske simple men os ganske voldsom, Vacuum giver Sopie fuld mulighed for at samle alt luft omkring hende og derved kan hun skabe en massiv implosion som kan forsag større luft mangle hos alle der omkring hende. Hun kan os frigive luften for skabe en større eksplosion som der endda kan være så voldsom at den kan gå igennem klipper.

Come come I want to play a game with you! Empty
IndlægEmne: Sv: Come come I want to play a game with you!   Come come I want to play a game with you! I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 6:30 am

Fint fint... Jeg spiller selv en del sindsyge karakter men nu er Sophie ikke ligefrem en af dem, men hvad skal vi så emne om?
Tilbage til toppen Go down
Lyra
Nybegynder
Nybegynder
Lyra


Fulde navn : før forvandling: Lilly Dawn nu:Lyra Phantomhive
Kropsalder : 17-18
Eksistens : Har ikke rigtig holdt tal på det
Antal indlæg : 41
Reputation : 0
Points : 13
Age : 27
Join date : 18/07/13
Evne : tankevandre (se profil)

Come come I want to play a game with you! Empty
IndlægEmne: Sv: Come come I want to play a game with you!   Come come I want to play a game with you! I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 6:59 am

Øh... det ved jeg ikke, har du nogle ideer?
Tilbage til toppen Go down
Sophie
Nybegynder
Nybegynder
Sophie


Fulde navn : Sophie Valeska
Kropsalder : 25 år
Eksistens : 1050 år
Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Points : 3
Join date : 11/08/13
Evne : Vacuum :: En magi som er ganske simple men os ganske voldsom, Vacuum giver Sopie fuld mulighed for at samle alt luft omkring hende og derved kan hun skabe en massiv implosion som kan forsag større luft mangle hos alle der omkring hende. Hun kan os frigive luften for skabe en større eksplosion som der endda kan være så voldsom at den kan gå igennem klipper.

Come come I want to play a game with you! Empty
IndlægEmne: Sv: Come come I want to play a game with you!   Come come I want to play a game with you! I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 7:20 am

Altså det kommer meget an på hvad for relation som der skal opbyg?
Men jeg tænkte måske på et venskab i mellem dem? Selvom det nok ikke blive så let og fører dem samme på den måde, eller os kun det måske være en slag ondskab som de udføre sammen?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Come come I want to play a game with you! Empty
IndlægEmne: Sv: Come come I want to play a game with you!   Come come I want to play a game with you! I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Come come I want to play a game with you!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Come play with the queen of vampires >:D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Generelt :: Søg og plot-
Gå til: