Never Alive
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Nothing will ever be the same
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Navigation
Emneregler
Faceclaim
Guide til Profilen
Brugerregler
Guide til at emne
Tak og tilbagekomst(Skal helst læses)
Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:13 am af Echo
Hej alle^^

Jeg har været fraværende som i har set i den besked Nille sendte ud, og det er fordi det .. ja, kort sagt har været de værste fire dage i mit liv. Men jeg er tilbage nu, og jeg er klar til at tage over igen, og derfor skal mutantracer, faceclaims, spørgsmål, blandingsracer, ris, ros og så videre sendes til mig igen - selvom spørgsmål, ris, ros og så videre selvfølgelig …

Kommentarer: 7
Vigtig nyhed!
Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeFre Jul 19, 2013 4:39 am af Anonymous
Hej alle kære brugere!

Det er dejligt at se der er kommet så mange til siden! Smile 

Men jeg laver denne nyhed af en vigtig grund.
Jeg kan ikke få fat i Echo, men bare rolig, der er sikkert ikke sket noget alvorligt. ^^

Jeg er i den tro at hun har fået konfiskeret sin mobil og sin computer. Hvad grunden kan være til det, er jeg ikke sikker på. Dog er jeg sikker på at hun snart kommer …

Kommentarer: 18
Rang
Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeMan Feb 11, 2013 9:48 am af Echo
Hej alle!

Her på siden har vi, som i nok har set, rang. Det er de små stjerner der over jeres billede. Når i har skrevet nok indlæg, så vil i gå op i rang. Her er hvor mange indlæg, i skal have skrevet for at komme op i rang:

0 - 100: Nybegynder
100 - 250: A-rang
250 - 500: B-rang
500 - 1000: C-rang
1000 - 2000: D-rang
2000 +: E-rang

Så mange stjerner har man for hver rang:



Kommentarer: 0

 

 Dark paradise ~Phoenix~

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jenna
Moderater
Moderater
Jenna


Specialtitel : One of the First Ten - Moderator.
Fulde navn : Jenna Mikaelson Pierce.
Kropsalder : 18 år
Eksistens : 125 år.
Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Points : 47
Age : 27
Join date : 13/07/13
Evne : Vandets stemme & Slave. 'Profil'

Dark paradise ~Phoenix~ Empty
IndlægEmne: Dark paradise ~Phoenix~   Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 6:44 am

http://31.media.tumblr.com/2722023cd1b3b3e25aa4563d6c1a9158/tumblr_mpkp8145991r9xerro3_250.gif Påklædning.//

Jenna synes ellers det var gået som det plagede, hun havde lokket sit bytte og ædt det i hans hus.. men hvem vidste at manden havde været gift og havde et barn!? Ingen! Den 12 årige havde opdaget Jenna ved mandens skelet og råbt i panik, så politiet ikke andet end reagerede hurtigere end normalt. Nu var Jenna på flugt fra den, hun løb og løb. Og synes næsten at det var umuligt at gå dem til at holde op med at følge efter sig, de var meget udholdende. Jenna kom til et kryds og kiggede sig for hvilken vej skulle hun tage, folk kiggede på hende som var hun mærkeligt. Men politiet ikke så langt væk fik dem til at rykke lidt væk, Jenna opdagede dem hurtigt og løb igen. Hendes puls var høj, og hjertet bankede. Hvordan ville de håntere en blandingsrace? De vidste det jo ikke engang.. Jenna vidste ikke hvorfor hun pludselig blev bange, måske fordi hun gjorde alt for at holde sig i live.. Men ville ikke dø, hun ville leve sit liv til ja at det var forbi. Pludselig var der en mand som greb fat i hende og trak hende op imod muren.
"Jeg har hende! Politi! JEg har hende!" Råbte han højt, og Jenna kiggede på ham med bedene øjne, men han klemte om hendes hals som var hun et dyr der snart skulle dræbes.. Hun klemte øjnene sammen i mangel på luft og holdt vejret men vidste det ikke vil gå i meget længere tid.. Hun kunne hører polititet ikke var andet end 100 meter væk, i et rask tempo, hun ville vædde med dette var enden.. Enden på det hele.. Denne formiddag var ellers gået så godt, der havde ikke været meget regn.. Et par dråber måske, ellers havde solen hængt ved..
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

Dark paradise ~Phoenix~ Empty
IndlægEmne: Sv: Dark paradise ~Phoenix~   Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 7:01 am

For phoenix var det en ret almindelig dag. Der skete ikke meget, og omkring der hvor han var skete der vitterligt intet. Der var da nogle folk der var oppe at toppes, men det var også det. Han lagde ikke rigtigt mærke til det, specielt da han var kommet hjem fordi der var der ingen slagsmål. Han havde dog set en kvinde komme løbende med politiet efter sig. Kort efter var hun så også løbet ind i ham, og han stod nu med hende op af muren.

''Vent Jenna?''

Han så overrasket på hende, og det resulterede i at han kiggede imod det hjørne politiet snart ville dreje om. Han skubbede hende så snart han kunne ind gennem en åbning i muren hvor hun kunne gemme sig, mens han stod og børstede sig selv, efter han havde rejste sig fra jorden. Da politiet kom hen til ham så han på dem.

''Ja undskyld hun gav mig et knæ, i ved hvor... Men hun løb rundt om hjørnet der.''

han pegede på et hjørne lidt fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Jenna
Moderater
Moderater
Jenna


Specialtitel : One of the First Ten - Moderator.
Fulde navn : Jenna Mikaelson Pierce.
Kropsalder : 18 år
Eksistens : 125 år.
Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Points : 47
Age : 27
Join date : 13/07/13
Evne : Vandets stemme & Slave. 'Profil'

Dark paradise ~Phoenix~ Empty
IndlægEmne: Sv: Dark paradise ~Phoenix~   Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 7:19 am

Først da hendes navn blev nævnt åbnede hun øjnene, og kiggede på Phoenix. Det var noget tid siden hun havde set ham, faktisk havde hun ikke været sikker på han stadigvæk var i live.. Jenna gik med hurtige skridt hen igennem åbningen i muren og stillede sig op af væggen så hun ikke blev opdaget, hun holdt vejeret til hun så politiet løbe i retning af den vej de blev vist. Hun pustede stille ud da de endelig var væk, heldigvis havde de næsten ikke nået at se hendes ansigt. Så det var svært at huske til tider, dog vidste hun at det måske ikke var hver dag man så et ansigt så charmerende og tiltrækkende som en dæmon, samt med en hud som så, så dejlig og frisk ud som et havvæsens. Hun var lettet, og kiggede kort op i himmelen inden hun satte af med skuldrene og væk fra muren. Hun trådte ud midt i åbningen, og kiggede på ham.
"Ser man det, du lever stadigvæk? HVem havde dog troet det?" Spurgte hun en anelse flabet, men smilet var venligt nok.. Nok nået af det venligste nogen havde set. Hun var alligevel taknemlig når nogle hjalp hende.. Det betød jo en dag mere i frihed.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

Dark paradise ~Phoenix~ Empty
IndlægEmne: Sv: Dark paradise ~Phoenix~   Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 12:17 pm

''Ja jeg er, men hvis det ikke havde været for mig, hvem vidste så om du måske ikke havde haft et liv længere?''

Han svarede mindst lige så flabet tilbage. Han kunne da stadig huske lidt af den tid de havde haft sammen. Det var ikke noget sort kærlighedsforhold. Heldigvis egentligt, hun egnede sig sgu nok ikke ligefrem til et forhold. Sådan så Phoenix i hvert fald på Jenna. Han stod lidt og kiggede på hende, med hænderne på hver sin side af åbningen.

''Og helt ærligt har jeg ikke sagt før, at du skal tænke dig om?''

han grinede, og vendte sig så væk fra muren. Han havde ikke tænkt sig at stå der hele dagen og ligne en anden idiot, det kunne han lige så godt gå hjem og gøre istedet jo. Han smilede roligt til hende og nikkede i den retning han gerne ville have hun skulle følge med ham hjem til ham.

''Bor samme sted som altid.''

Han grinede, det var faktisk sjovt at han ikke havde flyttet fra stedet gennem alle de år.
Tilbage til toppen Go down
Jenna
Moderater
Moderater
Jenna


Specialtitel : One of the First Ten - Moderator.
Fulde navn : Jenna Mikaelson Pierce.
Kropsalder : 18 år
Eksistens : 125 år.
Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Points : 47
Age : 27
Join date : 13/07/13
Evne : Vandets stemme & Slave. 'Profil'

Dark paradise ~Phoenix~ Empty
IndlægEmne: Sv: Dark paradise ~Phoenix~   Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:33 pm

Jenna så på ham da han snakkede og fnøs lidt.
"Så må jeg vel bare se det som held." Svarede hun og hævede lidt på et bryn, deres stemmer svarede hinanden flabet igen, hun kunne sagtens hører det runge i murenes tomme kroge.
"Jo det har du sagt, men noglegange sker der altså ting man ikke forventer. En lille pige som skriger fordi man æder hendes far, hvem havde dog forudset det?" Jenna begyndte at gå med ham. Han boede samme sted som altid, det overraskede hende faktisk ikke. Hun fik fremtryllet et smil på sine læber, imens hun fulgte ham.
"Ikke noget jeg ikke havde forventet." Sagde hun lavt, men venligt. Der var utroligt nok kun få hun kunne være venlig overfor.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

Dark paradise ~Phoenix~ Empty
IndlægEmne: Sv: Dark paradise ~Phoenix~   Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 11:03 pm

''måske betyder det at du skal til at gå efter single og enlige fyre, som nok ikke lige sådan bliver opdaget i at mangle?''

Han kiggede på hende roligt. Det var egentligt ret så underligt at møde hende igen, da det var ret så lang tid siden han havde set hende sidst. Han smilede stille, mens han førte hende hjem til hans hus. Det var det samme sted, men der var dog sket ændringer på huset.

''Men ja det ligger det samme sted, men det er blevet en etage højere, og har fået en kælder, samt alt indvendigt er blevet lavet om. Og jeg har fået samlet et laboratorie i kælderen.''

Han grinede lidt da han fortalte det med at han havde et laboratorie i hans kælder, men det gjorde det bare nemmere for ham at forske i de ting han havde brug for ingen vidste noget om.
Tilbage til toppen Go down
Jenna
Moderater
Moderater
Jenna


Specialtitel : One of the First Ten - Moderator.
Fulde navn : Jenna Mikaelson Pierce.
Kropsalder : 18 år
Eksistens : 125 år.
Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Points : 47
Age : 27
Join date : 13/07/13
Evne : Vandets stemme & Slave. 'Profil'

Dark paradise ~Phoenix~ Empty
IndlægEmne: Sv: Dark paradise ~Phoenix~   Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 10:33 pm

Jenna lyttede imens hun kiggede rundt, hun kunne sagtens se forandringerne.. Tydeligt, hun havde en god hukommelse.. Specielt med ting hun gerne vil huske.
"Det kan jeg godt se, du må have haft en smule mere travlt end normalt." Svarede hun imens hun kiggede på huset, det var flot stadigvæk. Hun ville gerne se det indvendigt og lod ikke skjul på det rent faktisk.. Men ja Jenna var lidt unik på den måde hun var på, for ingen kendte hende 100 %.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
A-rang
A-rang
Phoenix


Fulde navn : Emne 29 alias "Phoenix"
Kropsalder : 25
Eksistens : 148 år.
Antal indlæg : 106
Reputation : 0
Points : 79
Join date : 25/07/13
Evne : DNA/Gener -forklaring i profil-

Dark paradise ~Phoenix~ Empty
IndlægEmne: Sv: Dark paradise ~Phoenix~   Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 10:39 pm

''Det har nu ikke været noget der krævede så meget af mig, det er kun kælderen jeg selv lavede. Resten er blevet lavet af andre mens jeg har været på arbejde.''

Han grinede, der havde jo været perioder hvor han nærmest havde boet på hans arbejde, fordi det gjorde det nemmere for de håndværkere han havde fundet at udføre det arbejde de skulle have gjort. Han kiggede på hende og førte hende så indenfor, og begyndte at vise hende rundt.

''Ja her er så stueetagen, her er der køkken, badeværelse og selvfølgelig mit soveværelse. Ovenpå har jeg så min stue og et gæsteværelse.''

Han viste hende roligt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dark paradise ~Phoenix~ Empty
IndlægEmne: Sv: Dark paradise ~Phoenix~   Dark paradise ~Phoenix~ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dark paradise ~Phoenix~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» You have to help me! - Phoenix
» What are you? - Phoenix.
» what am i? (Phoenix)
» We meet again. Uh .. In a way.(Phoenix)
» parkens ro (Phoenix)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Never Alive :: Salutem :: Upperkvarter-
Gå til: